Internos - Eurotech Bevo 2
TB Europe MHV - DSS
PSV - White Demons
AHV Swift - Red-Rag Tachos
FIQAS Aalsmeer 2 - Hercules
Kras Volendam 2 - Pals groep E&O 2
Limburg Lions 2 - Venus Nieuwegein
Wat denken jullie?
Internos heeft vorige week een makkie gehad tegen DSS, deze week zullen ze echter wel weer hard aan het werk moeten tegen limburgers. Bevo 2 is rustig maar toch opvallend naar boven aan het kruipen en behoren nu zelfs tot de middenmood. Bevo 2 gaat voor een stuntje zorgen en gaan E&O voorbij op de ranglijst!
TB Europe MHV - DSS
MHV natuurlijk
PSV - White Demons
Het is een gekke competitie, veel ploegen weten van elkaar te winnen en te verliezen. PSV is zo'n ploeg die van iedereen kan winnen. Echter leunt de ploeg te veel op een speler: de linkshandige rechteropbouwer…… Als de White Demons hem weten te stoppen kunnen er punten gescoord worden in Eindhoven. Maar White Demons kennende gaat dit niet gebeuren… 40 - 20 voor PSV!
Tachos is net als iedere ploeg onderin aan het vechten voor ieder punt dat te behalen valt. Zo werd er gewonnen van Volendam en vorige week werden punten van E&O afgesnoept. Deze week gaat dat niet lukken. Swift is te sterk!
Mijn complimenten voor Aalsmeer. Zeer jonge ploeg die altijd hoge ogen weet te gooien. Zo ook deze week. Hercules verliest in de Bloemhof.
Volendam is voor mij een raadsel aan het worden. Volgens mij hangt het er maar net vanaf hoeveel er gedronken wordt op vrijdag of zaterdag avond. Zo wordt er verloren van Tachos,.. een weekie later weten de Volendammers punten te pakken van de Lions. Het zal mij benieuwen wat het deze week word… Ik denk toch een winst voor de Volendammers, zou ook leuker zijn voor de stand.
Samen met Aalsmeer - Hercules toch een “topwedstrijd” te noemen. Inmiddels zijn de Lions afgezakt naar de 6de plaats. In principe zouden ze van plekje kunnen ruilen met Hercules dit weekend maar dan moet er wel gewonnen worden van Nieuwgein…. Nieuwegein vind ik nog altijd de sterkste ploeg uit de eerste divisie! Nieuwegein wint!
Internos wint..
TB Europe MHV - DSS
MHV makkie, droevig dat een ploeg als DSS in deze competitie zit ook voor de jongens zelf.
PSV - White Demons
PSV is idd een onvoorspelbare ploeg, klinkende overwinning op Nieuwegein dus de W-D huilend naar huis.
Lijkt mij ook vrij duidelijke zaak Swift wint met puntje of 6 verschil.
1 van de leukste potten dit weekeinde maar heb echt een hoge pet op van de jonkies uit flowerland!!! Aalsmeer 34-31
Allebei ploegen die leuk handballen denk Volendam aangezien ze thuis spelen.
Vind dit de mooiste pot, Lions thuis heel sterk en Nieuwegein toch weer een tikkie achter op gerraakt. Maar Nieuwegein laat zich niet nog verder op achterstand zetten dus Nieuwewgein met de minimale winst.
Internos heeft een sterke ploeg. bevo 2 ook niet slecht. Internos trekt aan het langste eind en houd de punten gewoon thuis
TB Europe MHV - DSS
Mhv thuis veel sterker dan Dss. gewoon 2 punten bij de millenaren
PSV - White Demons
Psv doet het bovenverwachting goed.na de goede op nieuwegein word ook White demons verslagen met een doelpunt of 5
Swift doet goede zaken om het kampioensschap. als opnieuw de concurrenten verliezen. thuis gaat swift op snelheid de ploeg uit waalwijk verslaan met een doelpunt of 6/7 verschil
Leuke pot kan het worden. Hercules zit in een mindere fase waar het vooral punten heeft laten liggen tegen de
concurrenten. Aalsmeer thuis heel sterk en houden daarom de 2 punten thuis in de bloemhof
Volendam is een rare ploeg. E en O moet het vooral hebben van de thuisduels. Volendam 2 pakt weer 2 belangrijke punten.
Topper van de week. nieuwegein moet winnen anders word het verschil met Swift 5 punten en dan lijkt het beslist.
Wie gaan er mee doen uit het 1ste bij de lions. nieuwegein gaat er vol op maar als het wint zij het met heel veel moeite. lions slechte 2de periode gespeeld. ik zeg 2 goals verschil overwinning voor toch Nieuwegein. maar het zal me niet verbazen als lions toch met de winst er vandoor gaat. we zullen zien
Bevo kan leuk handbal laten zien. Zijn wel verzwakt tov vorig seizoen. Internos kwakkelt, maar verslaag DSS wel met grote cijfers. Omdat ze thuis spelen houdt Internos de puntjes in Etten-Leur. Nog goede voornemens voor de 2e helft van het seizoen? 32-26
TB Europe MHV - DSS
MHV gaat hier een ruime uitslag neerzetten. Zegt dit meer over DSS of over MHV? Ik denk dat eerste. Kop op jongens we zijn al over de helft. Volgend jaar weer in lekker meedoen in de Hoofdklasse. Kop Gelderlander van maandag 21-12: ‘MHV swingend de kerst in’ (of iets van dergelijke strekking) 28-17
PSV - White Demons
PSV draait meer dan prima mee in de 1e divisie. Waar gaat dit eindigen? De nacompetitie gaat deze ploeg zeker halen. Een goed handballende ploeg kan de dekking van PSV kapot spelen. Kijken we naar de tegenstander van dit weekend dan zien we dat dat zeker niet het geval is. Galavoorstelling voor de Eindhovenaren: 36-21
De wedstrijd in Waalwijk toonde aan dat wedstrijdmenatliteit erg belangrijk is. Wanneer het op handballend vermogen aan komt dan zijn de Arnhemmers duidelijk de meerdere. Echter een kat in het nauw maakt rare sprongen. Swift houdt de punten in Arnhem en gaan goede zaken doen dit weekend in de race om plek 1. 32-25
Bloembollenboys hebben de pech dat Hercules vorige week heeft gemerkt dat er zelfs in 1e divisie nog met een plofbal gehandbald wordt en verloren in Mill. Aalsmeer draait weer traditioneel mee boven de competitie. In de Bloemhof zijn ze nauwelijks te verslaan. Wie staat er te keepen? Denk een kleine overwinning voor de thuisploeg waardoor Hercules de race om de titel voorlopig moet staken. 29-28
Tweede team, wat kan je er van zeggen? Volendam is in ieder geval de joker van de competitie. Kunnen van iedereen verliezen, maar ook van iedereen winnen. E&O gaat de meeste puntjes in Emmen pakken en niet daar buiten. Kleine overwinning voor de oranjehemden dus het eerste toastje paling ivm kerst kan geserveerd worden. 28-25
Zeer mooie pot. Nieuwegein krijgt nog de kriebels wanneer ze terug denken aan de eerste competitieronde. Laten ze het gebeuren dat Lions ze nog meer punten afpakt? Ligt een beetje aan de personele bezetting bij onze Limburgse youngsters. Wie staat er tussen de palen? Moeilijk te voorspellen uitslag, zet het maar weg op een gelijk spelletje…30-30
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?