Voorspellingen ronde 10 Hoofdklasse B heren

• RR vooruit

Daar gaat 'ie weer… De volgende ronde (ronde 10) van de Hoofdklasse B

Regioteam CAD2M - V&L

V&L heeft het uit toch iedere keer een stuk lastiger tot nog toe. Het zal een spannende worden, maar ik denk niet dat het Regioteam de punten weet vast te houden in Doetinchem.

Sittardia - Atomium'61

Sittard zet het “uitglijdertje” van afgelopen week (zeker thuis) gewoon recht. Punten komen niet in gevaar en blijven in Sittard.

Jawasport/Ventura - Wings

Wings is de koploper toch redelijk ongemerkt tot op 4 punten genaderd. Het zal een lastige voor ze worden, maar ik geloof niet dat Wings zijn derde stek kwijt wil. Punten mee naar Den Haag.

Witte Ster'75 - Hellas 3

Witte Ster doet 't de laatste tijd toch erg goed…. Mannen zijn bezig aan een flinke opleving. Dit keer zal Hellas er aan moeten geloven.

DIOS - SOS-Kwieksport

Geen schijn van kans voor SOS. Het wordt niet eens spannend…

v.d. Voort/Quintus 2 - Gemini

geen verrassingen hier, Quintus pakt gewoon de punten

• De Supporter

En hoeveel man gaat Paul Schuurkes deze reis weer mandekking geven??? 1, 2, 3… of toch maar de gehele ploeg???

• ikke

De hele ploeg?? Lijkt me wel eens leuk om te zien…

• RR achteruit

He Frits hoef jij niet te werken vandaag????

• ?

Ben het met de voorspelling van RR vooruit eens.

Denk dat er maar een spannende wedstrijd zal zijn dit weekeinde: CAD2M- V&L.

Als er in Doetichem sponsoravond is, en Graafschap TV aanwezig is, dan zal V&L er waarschijnlijk met de punten vandoor gaan. In andere gevallen kan het balletje beide kanten oprollen!

Suc6 allemaal dit weekend

• Jean United

We hebben niet allemaal winter-recessie RR-achteruit;)!

• CHAMP

bij quintus kreeg een speler van cad2m mandekking ik weet niet maar volgens mij zie je ze vliegen het kan misschien 1 wedstrijd gebeurd zijn maar thats it

• Nummer8

Regioteam CAD2M - V&L

spelen ze met hars bij Het Regio team?? zo ja dat wint V&L anders is het kop of munt

Sittardia - Atomium'61

Sittardia duidelijk

zou nog wel is een leuke pot gaan worden ventura thuis zonder hars. aardig team. Denk dat wings met 2 punten verschil wint

Witte Ster'75 - Hellas 3

Witte Ster is de laatste tijd goed bezig zal ook hier geen vergissing maken

DIOS - SOS-Kwieksport

Dios wint hier makkelijk ze zijn gewoon een klasse beter, messchien dat sos op het begin nog bij blijft maar daarna is het over.

Quintus is het aan hun stand verplicht

• CHAMP

Regioteam CAD2M - V&L

Ja hier spelen ze met hars en daardoor blijft het kop of munt. ik hoop dat de punten in doetinchem blijven mooie afsluiting van het eerste seizoenshelft

Sittardia - Atomium'61

Sittardia is de betere ze rennen erover heen

ventura nog niet gezien ken Wings denk daarom dan ook wel dat die net winnen

Witte Ster'75 - Hellas 3

Witte Ster vind hellas niet sterker

DIOS - SOS-Kwieksport

dios met meer dan 10 verschil

Quintus is tot nu toe verre weg het sterkste team wat ik ervan gezien heb