Voorspelling HS 1e Klasse ZH 19/20 december

• Chinees

Zaterdag 19 December

Oliveo 1 - Atomium'61 2

Ondanks dat (zoals ik het lees) het spel er wel is alleen het resultaat niet denk ik niet dat Atomium, de ploeg in Pijnacker het lastig kan maken. Winst Oliveo met ruim verschil

Zondag 20 December

Conventus 1 - HVV'70 1

Conventus afgelopen weekend zeer verrassend gewonnen van Ventura 2, denk alleen niet dat ze genoeg weerstand kunnen bieden aan HVV. Snelheid en afronding zijn troef. HVV wint met 9 verschil.

13:40 Ventura 2 - ETC 1

Ventura revancheert zich van afgelopen weekend ETC heeft geen kans.

16:30 Wings 2 - Northa 1

Wings thuis.. moet goed gaan, niet gemakkelijk! Winst voor Wings met 3 verschil

• tret

Oliveo - Atomium

van atomium had ik veel mee rvewacht, maar blijken niks te kunnen winnen. Daarom wint oliveo ook gemakkelijk. 37 - 21

conventus - hvv

hvv de beste ploeg van de competitie, maar zijn niet gewend om tegen conventus te spelen. Ze zullen conventus niet goed kennen en hebben ook moeite om tegen dit fysieke team te spelen. HVV spelers: let op je armen en schouders, zorg dat ze goed vast zitten!

Even wennen en daarna erop en erover. 17 - 35

ventura - etc

naar het schijnt deed de linker opbouwer bij ventura niet mee en die maakt nogal het verschil. Eigenlijk deden er een aantal niet mee omdat het eerste ong tegelijk speelde. vandaar dat ze verloren denk ik. Misschien zitten de spelers nu al aan hun wedstrijden. het 1e heeft er toch al minstens 8 gespeeld.

toch wint ventura. etc ook zwakker dan ik had gedacht. 24-21

wings - northa

wings speelt soms wel en soms niet met een representatief team. northa lijkt op stoom te zijn en gaan hier ook wel winnen denk ik. 26-31

• RPS

Oliveo-Atomium, zoals eerder vermeld, Atomium niet verwacht dat het zo matig tot dan speelt, misschien dat tegen Oliveo uit beter gaat, maar Oliveo thuis is bijna niet te verslaan. 36-25.

Conventus-HVV, HVV veel sneller dan Conventus, HVV moet idd wel uitkijken wanneer ze break-outs lopen, Conventus doet veel om een break tegen te gaan. Uiteindelijk overleeft HVV en wint met grote cijfers 20-40

Ventura-ETC, Ventura in een mindere fase, nu al 2 keer op rij verloren, beker en competitie. Thuiswedstrijd helpt altijd en ook zonder linkeropbouwer moeten ze van ETC kunnen winnen, 23-20

Wings-Northa, hopelijk voor Wings speelt het eerste of derde niet rond hetzelfde tijdstip. Ondanks dat wint Northa, mogelijk weer op de goede weg terug. 18-23

• Nando

Oliveo - Atomium=> Oliveo zal zich thuis niet laten verrassen door deze spelers. Lastige 1e helft, goede 2e helft 29-19 in het voordeel van Oliveo

Conventus - HVV=> HVV zal zich niet laten verrassen door deze ploeg. Zullen het op snelheid en hoog tempo uitspelen. Conventus weet ook dat het niet tegen HVV de punten moet pakken. 16-33 in het voordeel van HVV

Ventura - ETC => ETC verliest toch wel verrassend veel de laatste weken. Ik had ze hoger ingeschat. Ventura doet het eigenlijk wel zoals verwacht en zullen de punten ( met moeite) thusi houden. 24-21 in het voordeel van ventura

Wings - Northa -> Norta had de 1e klasse in het begin onderschat. Doet dat nu niet meer. Wings zal deze wedstrijd dan ook nipt verliezen. 25-26 in het nadeel van Wings.

Succes komend weekend