Voorspelling Heren Regio klasse B Ronde 10

• Supporter

Artemis - AHV Swift 2. Ruime winst voor AHV Swift. 21 - 28

Blerick - VHC. Blerick heeft te weing wissel mogelijkheden . 24 - 26

Swift Helmond - Jupiter'75. Duidelijke overwinning voor Jupiter. 19 - 27

Ha-Stu - NOAV. Ha-Stu blijft op 0 steken. 26 - 29

Loreal 2 - Hercules 4. Wanneer Loreal zijn plicht doet een gemakkelijke overwinning. 29 - 23

Snelwiek - White Demons 2. Snelwiek heeft wat goed te maken. 32 - 26

• Bil

Artemis - AHV Swift 2.

Als Artemis lang kan bijblijven gaat het wellicht wat harder spelen om een overwinning te forceren. Als Swift het hoofd koel houdt neemt het de punten mee naar Arnhem.

Blerick - VHC.

Hoe zit het met de blessure gevallen bij VHC? Ik gok op een gelijkspelletje

Swift Helmond - Jupiter'75.

Traditioneel een moeilijke wedstrijd voor ons. De afgelopen 2 jaar niet gewonnen daar. Ik denk dat we hier ons Waterloo vinden. Nipte overwinning voor Swift.

Ha-Stu - NOAV.

De studenten willen van die hatelijke 0 af. En dat gaat ze lukken!

Loreal 2 - Hercules 4.

Loreal eindelijk op stoom? Punten blijven normaal gezien in Venlo.

Snelwiek - White Demons 2.

Wil Snelwiek mee blijven doen dan moeten ze deze pot winnen. Zal een helft gelijk op gaan, daarna loopt Snelwiek langzaam maar zeker weg.

• superbee86

Artemis - AHV Swift 2.

Ik denk een kleine overwinning voor Swift.

Blerick - VHC.

Ik denk een overwinning voor Blerick of een gelijkspel.

Jupiter verliest de eerste punten van het seizoen. Swift H thuis te sterk voor Jupiter zoals voorgaande jaren.

Ha-Stu - NOAV.

Een overwinning voor NOAV.

Loreal 2 - Hercules 4.

Een nipte overwinning voor Loreal 2.

Een makkelijke overwinning voor Snelwiek.

• helderziende

Hallo na toch wel verassende uitslagen het afgelopen weekend, zou het deze week wel eens helemaal op zijn kop kunnen gaan.

Artemis - AHV Swift 2.

Artemis heeft het thuisvoordeel en wint nipt

Blerick - VHC.

Ik hoop op een overwinning voor VHC de blessures zullen nu toch wel langzaam opgelost zijn (vertel Ventje). trouwens ik las dat Blerick niet breed genoeg was dus dat zou elkaar op moeten heffen. Ik zeg winst VHC met 2 verschil.

Ik heb het al eerder gezegd de ware kampioen heeft het geluk aan haar zijde, dus nu ook wint Jupiter met 1 verschil. een goede wedstrijd van 2 kanten hoop ik. Dan is mijn zondag weer waardevol besteed…tot zondag.

Ha-Stu - NOAV.

NOAV gaat zich verslikken in het best redelijk spelende Ha-Stu.

Loreal 2 - Hercules 4.

Loreal heeft het licht gezien en wint makkelijk van Hercules

Snelwiek thuis tegen een WD zonder de oude rotten heeft geen kind aan Demons en wint dik.

succes…

• Calzone

Helderziende,

Ik hoop toch dat je zaterdagavond naar Helmond komt, anders besteed je je zondag niet waardevol!

En zonder enige uitleg de winnaars in mijn ogen:

AHV Swift

VHC

Jupiter (voor Bil: iets met nog nooit verloren in Helmond ;) )

NOAV

Loreal 2

Snelwiek

• Bil

Ja ik weet t Calzone. Ik ook niet! Ik heb de afgelopen jaar Helmond gemeden. Net als dit jaar overigens.

• Jappy

Artemis - AHV Swift 2.

Artemis fysiek heel sterk, Swift wat sneller en behendiger. Kan beide kanten oprollen naarmate de scheidsrechters wel of niet fysiek handbal toestaan. 22-24

Blerick - VHC.

Blerick zal wel weer wat puntjes willen, VHC afgelopen wedstrijd nipt gewonnen van de studentjes die het naarmate de 0score de meeste wedstrijden tog heel goed doen (al 4-5 wedstrijden met 1-2 punten verloren). Spannende wedstrijd met als eindresultaat een kleine overwinning voor Valkenswaard. 17-19

Swift is thuis over het algemeen goed in zijn doen, en heeft afgelopen jaar Jupiter ook de deur gewezen. Nu is het echter later in het seizoen en hebben de juupkes nog geen punt verspeelt. Kunnen ze dit volhouden? Een goede ploeg heeft ook zijn slechte wedstrijden. Als dat a.s zaterdag is, dan blijven de punten gewoon in helmond. Veel goals. 30-27

Ha-Stu - NOAV.

Ha-Stu mag niet onderschat worden door NOAV. Afgelopen weekend toch onderschatting tegen de helmonders? Of was het gewoon een off-day? Kijk uit dat je niet nog een keer in de fout gaat. Echter, de studenten zijn gebrand op punten, dus logischerwijs een puntendeling. 23-23

Loreal 2 - Hercules 4.

Loreal heeft zijn draai gevonden? Hercules is ook naar de onderste regionen aan het begeven. Wie gaat het worden? Hercules wat ouder, laat ze niet in hun spel komen. Loreal wat georganiseerder. Gelijkspel lijkt me lachen. 24-24

Snelwiek punten verbrast afgelopen weekend. White demons heeft de ouden rotten echter weer wel opgetrommeld. Dus voor de aankomende teams: Pas op. WD is weer compleet aangezien van vorig jaar, en was toen een vrij ervaren team. Snelwiek heeft dit hopelijk wel door, anders gaan ze nog verliezen ook, en dan staan de juupkes wel heel erg eng ver bovenaan:P WD doet wat het moet doen. 26-28

• supporter

Ik zou zaterdag naar helmond gaan om een wedstrijd te kijken(:D

• bart van kempen

Artemis - AHV Swift 2.

Moeilijke wedstrijd voor Swift. Artemis blijkt moeilijke ploeg om tegen te spelen, fysiek hard. Toch vind ik Swift een betere ploeg.

6 goals verschil voor de mannen uit Arnhem

Blerick - VHC.

Harslose pot hebben de heren van VHC het moeilijk mee. Dit in combinatie met de blessures e.d. zal het geen hoogstaande wedstrijd worden maar de puntjes blijven in blerick. Terwijl ik als ze compleet zijn VHC toch wel echt hoger inschat dan Blerick

Wie hier gaan winnen weet ik niet, maar spannend zal het worden. Vorig jaar uit bij Jupiter weg gespeeld, thuis gewonnen….

Nipte overwinning voor ons? (swift)

Ha-Stu - NOAV. Ha-Stu

Walk over voor Noav, nog geen punten voor Ha-Stu en zal voorlopig ook zo blijven. Goal of 15 verschil

Loreal 2 - Hercules 4

Loreal wint hier met goaltje of 5 verschil

White Demons heeft andere samenstelling uit dan thuis dus ruime overwinning snelwiek, 10 verschil.

• Leek

Artemis - AHV Swift 2

Ik denk dat Swift wint, Artemis is verrassend begonnen maar lijkt al op zijn retour.

Blerick - VHC

Leuk potje, Blerick gaat met een klein verschil winnen.

Swift Helmond - Jupiter'75

Swift kan meteen laten zien dat afgelopen weekend geen opvlieging was.

Jupiter doet al in zijn broek las ik dus daarom denk ik dat Swift wint

Ha-Stu - NOAV. Ha-Stu

Ja NOAV gaatt hier ruim gaan winnen, voor Ha-Stu is het seizoen al gelopen.

Loreal 2 - Hercules 4

Loreal heeft al meer steken laten vallen in Venlo, maar ik denk dat ze de punten toch in Limburg houden.

Snelwiek - White Demons 2

Snelwiek wint gewoon.