Heren regio klasse A ronde 10

• René1983

De laatste ronde van dit jaar komt er weer aan, wie gaat met een goed gevoel 2009 uit.

Ik denk iig Reehorst die alleen nog maar achterhaald kunnen worden in een onderlinge confrontatie door V&S en dus hoe dan ook als nummer 1 aan de kerstborrel gaan.

Hoe zal het alleen zijn bij Cometas en V&S die toch ook nog mee doen voor de titel.

We zullen het allemaal na dit weekend weten.

De wedstrijden van komend weekend :).

Cometas - Hazewind. Cometas heeft toch 2 nederlagen op rij achter de rug maar heeft toch wel voldoende kwaliteit om Hazewind te verslaan.

Cabezota - Jahn II. Cabezota, Jahn II gewoon niet in de juiste vorm

Mannak/Hurry Up 3 - Donar. Lastige wedstrijd Hurry up zeker niet in vorm. Gelijkspel??

V & S - Reehorst. De topper van de week geen twijfel over mogelijk. de nummer 1 tegen de nummer 2 V&S thuis toch wel erg sterk en Reehorst uit niet zo best, denk dat reehorst blij mag zijn als ze een punt mee naar huis kunnen nemen.

D.O.S. - Cirkeltijgers. D.O.S thuis altijd lastig dus D.O.S

S.V.B.O - Pals groep/ E&O3. Makkelijke overwinning voor E&O daar mag geen twijfel over bestaan.

• Toeschouwer

Best wel een spannende competitie dit jaar, althans tot nu toe.

Er zijn nog veel mogelijkheden maar ik denk dat het kampioenschap zal gaan tussen E & O en V & S

Cometas - Hazewind.. Cometas heeft klappen gehad en niet zo'n brede selectie als verondersteld, maar gaat wel winnen van degradatiekandidaat Hazewind.

27 - 19

Cabezota - Jahn II. Cabezota, met 4 doelpunten verschil.. Jahn 2 (blessures???) redt het niet tegen SVBO dan ook niet tegen Cabezota

24 - 20

Mannak/Hurry Up 3 - Donar. Ik schat Donar hoger in dan Hurry Up ook in Zwartemeer…

21 - 26

V & S - Reehorst. Topwedstrijd in deze klasse en Reehorst gaat verliezen met 5 doelpunten

31 - 26

D.O.S. - Cirkeltijgers. Veel positieve berichten laatste tijd over DOS en dat is terecht. DOS wint met 4 punten verschil

24 - 20

S.V.B.O - Pals groep/ E&O3. Makkie voor E&O, is eigenlijk gewoon een thuiswedstrijd..

19 - 34

• Cometas

Toeschouwer:

Kampioenschap gaat tussen E&O 3 en V&S.. Vergeet je Reehorst niet?

Ik heb al tegen alle 3 de teams gespeeld en Reehorst maakt tot dusver het meeste indruk bij mij! Ik denk nl ook dat ze zondag gaan winnen en dan staan ze 4 punten los!

Denk je dan nog steeds dat het kampioenschap tussen E&O en V&S gaat?

Oja, last but not least; vergeet cometas niet. ;)

• Toeschouwer

@cometas…..

Als je goed leest Cometas dan staat er …"ik denk dat het kampioenschap zal gaan tussen E & O en V & S "

is dus mijn mening. Daarnaast is mijn voorspelling dat V&S wint, dus staan ze NIET 4 punten los.

En met alle respect, Cometas heeft de laatste 2 wedstrijden laten zien dat ze te kort komen voor het kampioenschap. Maar als ze toch nog kampioen worden kom ik je persoonlijk feliciteren :)

• Cometas

@ Toeschouwer….

Als je goed leest dan staat er: ‘' Denk je dan nog steeds dat het kampioenschap tussen E&O en V&S gaat? ’'

Dit is dus een vraag. Ik dacht, ik geef even mijn mening om vervolgens te kijken hoe jij of anderen er dan over denken? Dus volgens mij heb ik het wel goed gelezen!

Ik ben een realist dus er zit natuurlijk een tikkeltje sarcasme in dat jullie ons niet moeten vergeten.

• 10

Tjah, daar ging het fout he ;)

Toeschouwer Schreef:

——————————————————-

> @cometas…..

>

> Als je goed leest Cometas dan staat er …"ik denk

> …"

• Nr.5 HvR

Wel leuk zo'n ‘'discussie’' over het kampioenschap.. Wel jammer dat Toeschouwer er niet even bijzet van of voor welke club hij is! Doet 10 ook niet maar die zegt dan ook niet zoveel bijzonders..

Hier mijn voorspellingen:

Cometas - Hazewind

Cometas gaat inderdaad weer winnen, 29-18.

Cabezota - Jahn II. Cabezota

Dit is een lastige, gaan de punten delen. 22-22!

Mannak/Hurry Up 3 - Donar.

Hurry up door thuisvoordeel, 25-24.

V & S - Reehorst.

De TOPPER, Reehorst gaan winnen in een spannende wedstrijd. 25-26!!!

D.O.S. - Cirkeltijgers.

Het zou leuk zijn als DOS nu ook echt een keer wint. Moeten kunnen tegen de tijgers, 25-22!

S.V.B.O - Pals groep/ E&O3.

Inderdaad een ‘'makkie’'. E&O wint hier met gemak, 17-28.

• Toeschouwer

Hahaha hoe zou ik Cometas ooit kunnen vergeten (A)

• Kwe Ni

Cometas - Hazewind

Cometas, makkie

Cabezota - Jahn II

Cabezota, 5 verschil

Mannak/Hurry Up 3 - Donar.

Gelijkspelletje!

V & S - Reehorst.

V&S opvallend gemakkelijk!

D.O.S. - Cirkeltijgers.

Gelijkspelletje!

S.V.B.O - Pals groep/ E&O3.

E&O zelfs met 4 veldspelers….

• Nr 5.

Die Boers is altijd zo negatief over Reehorst, terwijl ze gewoon 1e staan..