Jammer dat men bij Borhave met zo weinig respect over tegenstanders en scheidsrechters praat.Misschien heeft Westsite wel een goede wedstrijd gespeeld voor hun doen! En vorige week kon DTS misschien niet beter maar om dan gelijk van een veredelde oefen partij te spreken?En over de scheidsrechters zoals ik lees 15 keer aanlopen, 1 rode kaart voor Westsite,bewust Westsite een 2 min. aansmeren voor door de middencirkel lopen maar daar zelf de dupe van worden door de bal bewust tegen deze speelster aan te gooienen zelf de 2 min. incasseren en dan wat ik lees 5 doelpunten te vroeg afgefloten bij Westsite(heeft men Westsite hier over horen klagen?)Ik ben van mening dat men dit bij Borhave niet nodig heeft want jullie hebben gewoon een goede ploeg.Alles valt of staat met respect en de verschillen zijn groot in de hoofdklasse maar soms weet ook een ploeg onderin van een van de bovenste ploegen te winnen of het een ploeg moeilijk te maken.Als ik dan lees op handbalstartpunt in het verslag dat de wedstrid bij rust was gelopen maarW estsite vervolgens terug komt tot 19-18 en 23-22 dan doet men Westsite in mijn ogen te kort.Westsite wint van Dos ,Havas wint van Zap en DTS wint van VVW en misschien zijn dit toevals treffers maar bij de mindere ploegen wordt ook hard getraind en gewerkt om de spelers individueel beter te maken en de ploegen beter te laten spelen.Dit is de basis waar iedere sportman of vrouw mee bezig is.Respect voor andere ploegen en scheidsrechters daar gaat het om.