Uitslagen HEREn hoofdkalsse B

• ikke

Wat zijn de uitslagen van vandaag?

V&L heeft een zeer duidelijke overwinning gepakt op Geleen-noord. (wat waren die slecht zeg)

De wedstrijd was maar zo'n 10 a 15 min leuk en spannend, daarna zijn we over geleen-noord heen gelopen. Jammer dat we niet door gedrukt hebben. Denk dat we dan met een doelpunt of 15 wonnen.

Zag net ook staan dat wings maar net gewonnen heeft van Gemini. Wat is daar gebeurd?? Had verwacht dat wings met duidelijke cijfers zou winnen.

Ben benieuwd naar de verslagen.

• Jean United

Zal ik me er dan eens makkelijk vanaf maken en het hierbij laten…of ??

Uitslagen:

Gemini - Wings 26:28 –> Verwachte overwinning

V&L - Sittardia 27:20 –> Ondanks “derby”, was klasseverschil TE groot!

v.d. Voort/Quintus 2 - Regioteam CAD2M 36:29 –> Duidelijk overwinning van Quintus, wie kan hier een licht op schijnen?

Hellas 3 - Jawasport/Ventura 22:27 –> Ook verwacht, ventura kon zonder hars wel handballen.

SOS-Kwieksport - Witte Ster'75 27:28 –> Bruine Anjer beleeft hier een moeilijke rotterdamse middag..de stoomwals van SOS niet aan banden kunnen leggen??

Atomium'61 - DIOS 25:31 –> Dios dendert verder, regelmatige overwinning lijkt me!

• Jerry

Hellas zonder hars?? uhh?? :p

Wings maakt het zichzelf moeilijk..uiteindelijk een terechte overwinning. :-)

• Voorspeller

Gemini - Wings 26:28

Hmm, Wings behaald hier wel de overwinning.

Minder dik als verwacht echter. Ik verwacht dat ze niet in de problemen zijn gekomen.

V&L - Sittardia 27:20

Dit vind ik persoonlijk toch wel de meest opmerkelijke uitslag.

Ik had een net aan overwinning voor sittardia voorspeld.

Ik had het dus mis, las her en daar dat sittardia slecht speelde…

v.d. Voort/Quintus 2 - Regioteam CAD2M 36:29

Ik kijk hier niet heel erg van op. In de voorspelling heb ik ook gezegd dat Quintus redelijk gemakkelijk zou winnen.

Dit hebben ze aan de stand gezien ook gedaan

Hellas 3 - Jawasport/Ventura 22:27

No comments, regulier overwinning voor Ventura

SOS-Kwieksport - Witte Ster'75 27:28

Sos pakt hier bijna een punt maar komt ook tegen Witte Ster net tekort.

Het moet wel gezegd worden, het zit de mannen uit Den Haag niet mee.

Ze hebben nu al een aantal keer met 1 punt verschil verloren volgens mij.

Maar aan de andere kant, pakt Witte Ster hier toch wel de nodige punten waardoor ze toch een beetje in de middenmoot meedraaien.

Atomium'61 - DIOS 25:31

Had een overwinning voor DIOS wel verwacht maar niet met 6 punten verschil.

Ikzelf had Atomium als titelkandidaat voorspeld. Nu staan ze op de 9e plek.

De tweede helft van het seizoen zullen ze het wel weer beter doen en degraderen gaan ze zeker niet.

Maar het valt me tot nu toe wel tegen.

DIOS staat nog steeds 3 punten achter op de koploper, maar heeft de voorsprong niet groter laten worden.

• .......

Hoe zit dat eigenlijk met de promotie?

Neem aan dat Sittardia en V&L allebei niet kunnen promoveren i.v.m. de samenwerking Limburg Lions…

Zoals het er nu voorstaat zou dan DIOS promoveren??

• Tjerk

Aan de uitslag te zien lijkt het een makkelijke overwinning voor Quintus. Echter is de uiteindelijke uitslag een beetje geflatteerd. Regioteam kon redelijk bij blijven tot 10 minuten voor het einde. Waar ze tot 1 doelpunt verschil terug kwamen was het toch uiteindelijke de klasse van Quintus welke de doorslag gaf. Quintus zeker wel de juiste winnaar maar denk dat 3 doelpunten verschil een beter beeld had gegeven van de wedstrijd.

Was waarschijnlijk voor het publiek wel een leuke en snelle pot om te zien waarbij er vooral bij Quintus veel pressie werd gespeeld met erg sterke schoten vooral vanaf de sterke linker opbouw. Goede en sportieve pot van beide teams.

Vraag me echter wel af of dit het team is waar ze het hele seizoen al mee spelen. Als dat namelijk zo is snap ik niet dat ze punten hebben laten liggen. Tot nu toe verre weg de beste ploeg waar het regioteam tot nu toe tegen heeft gespeeld. Ben benieuwd wat V&L volgende week brengt. Zal zeker net zo een zware pot worden naar mijn mening.

Zo er een beetje licht op gekregen Jean?

• Ralf

Quintus - Regioteam

Was een leuke wedstrijd, met rust stonden de kwintsheulen met 4 punten verschil voor. Regioteam wist het spannend te houden door terug te knokken tot 24-25, daarna ontstond er een te groot verschil en moest het Regioteam alles of niets spelen, vandaar de naar mijn mening vertekende uitslag, het werd niets.

Selectie van Quintus naar mijn mening veruit de sterkste ploeg die we zijn tegen gekomen. V&L nog niet gehad natuurlijk. De trainer van Quintus liet vallen dat er 5 heren mee deden die ook bij de eerste selectie speelden de dag ervoor, dus ik verwacht een compleet ander team de tweede competiehelft.

• Jean United

Tjerk bedankt voor het verslag!

Iedereen sprak de afgelopen weken over het sterker zijn van Sittardia in thuiswedstrijden vanwege het optrommelen van andere spelers, maar daar is eigenlijk vrij weinig van waar. Het is juist Quintus die gewoon (net als V&L) een arsenaal aan spelers heeft en in principe regelmatig met een ander team op de proppen komt. Het eerste heeft nu eenmaal voorrang en op het moment dat het 2e thuisspeelt hebben ze dus het voordeel dat ze spelers kunnen lenen. Tot nu toe trouwens Quintus 2 de beste ploeg die ik tot nu toe heb zien spelen èn toen waren ze niet compleet en verloren ze van Sittardia.

Los daarvan denk ik dat CAD2M net als vorig seizoen niets in te brengen heeft tegen V&L aankomende zaterdag. Laten we even niet vergeten dat CAD2M vorig jaar al tegen een 12-2 achterstand aankeek na 10 minuten.

• Jean United

Sittardia en V&L kunnen beiden promoveren, alleen trekt V&L de ploeg terug op het moment dat ze promoveren. Wat Sittard doet is onbekend, maar die hebben helemaal geen cent te makken dus die zullen wel hetzelfde doen. Al verwacht ik niet dat Sittardia kampioen wordt.

Gezien dit scenario kun je eigenlijk al Dios haast feliciteren…(zucht)…

• Tjerk

Ok dat klopt,

echter vergeet je dat V&L de thuiswedstrijd heeft verloren van CAD2M. Denk dus dat het een erg spannende pot gaat worden. Zeker met de wetenschap dat CAD2M thuis over het algemeen sterker is dan uit. Wordt in de laatste minuten beslist denk ik