Dames Regioklasse A: Voorspellingen en uitslagen 12-13 december

• Danielle

Hey handbalster,

Heb maar even een nieuw bericht geopend, dan vinden we het makkelijker terug!

Er zijn er nog wel eens meer in de regioklasse A, maar die houden zich nu inderdaad behoorlijk stil. Kom op dames, discussieer eens even mee! (:D

Ff de voorspelling van deze week, de uitslagen kunnen dan in hetzelfde bericht na dit weekend

BWO – SVBO ———–staan ongeveer gelijk, ik denk dat BWO wint

Stevo – De Lutte——-De Lutte heeft meer wedstrijden gewonnen, maar Stevo heeft ook van E&O gewonnen, dus niets is onmogelijk. Denk wel dat De Lutte aan het langste eind trekt.

Borger – VenS———- ook ongeveer gelijk, ik denk dat Borger wint

DSVD2 – WHC———-ik gok WHC, maar vlak DSVD2 ook niet uit

Hacol ’90 – TVO——–Moeilijk te voorspellen, ik zeg een keer gelijkspel

Hurry Up – E&O2——Ook dicht bij elkaar, ik denk dat Hurry Up aan het langste eind trekt. Is fysiek erg sterk en hebben het vorig jaar ook goed gedaan. Wordt denk ik een leuke, snelle wedstrijd.

Nog iemand anders met een voorspelling op het nippertje??

• Iks

ik ga me ook maar eens ff in deze discussie mengen..

ben het niet helemaal met je eens danielle, het wordt een super mooi weekend omdat iedereen wel een gelijkwaardige tegenstander heeft. Ben ook erg benieuwd naar de uitslagen en verslagen over het verloop van de wedstrijden.

Mijn voorspellingen zijn…

BWO - SVBO ==> BWO

STEVO - De Lutte ==> wordt heel spannend maar denk toch STEVO

Borger - VenS ==> Borger

DSVD2 - WHC ==> WHC

Hacol ‘90 - TVO ==> Hacol ’90 fysiek een sterker team, verdediging van TVO is zo lek als een mandje

Hurry up - E&O2 ==> De topper van regioklasse A, jammer dat ik niet kan kijken, denk dat Hurry up wint. Maar het zal spannend zijn E en O2 heeft nu de kans om de verloren punten terug te pakken dus ze zullen er alles aan gaan doen.

• handbalster

stevo thuis tegen de lutte

18 17

• ballenmeisje

bwo - svbo 23-8 das wel heel veel verschil

• ballenmeisje

Borger - V en S 17 - 21

Hurry up - E en O 23 - 21

• ballenmeisje

Hacol'90 - TVO 33 - 21

DSVD2 - WHC 25 - 17

• Danielle

Nou, ik had deze week niet erg goed voorspeld!

Ff op een rijtje:

BWO-SVBO 23-8

Stevo-De Lutte 18-17

Borger-VenS 17-21

Hacol ’90-TVO 33-21

DSVD2-WHC 25-17

Ik had er maar twee goed. Het klopt dat de teams op papier allemaal aan elkaar gewaagd waren. Aan de uitslagen is dat niet echt te zien..

BWO: wat een monsterscore…! Had wel winst verwacht, maar zo?

Stevo: Stevo heeft aan het langste eind getrokken. Spannende wedstrijd

VenS: heeft verrast. Ik had verwacht dat Borger aan het langste eind zou trekken.

Hacol ’90: wat is hier gebeurd? Ik had een gelijkspel verwacht, beide teams aan elkaar gewaagd, maar zo’n overwinning? Nee dat had ik niet verwacht.

DSVD2 eindelijk een keer doorgezet en nu ook flink. Mooi dat zij ook een keer punten pakken.

Nog meer reacties?? Jij was er overigens snel bij met de uitslag van Stevo - De Lutte, handbalster, kom je zelf ergens uit die contreien?

• ballenmeisje

Ach nee hacol had ik verwacht! Van die gatenkaas van TVO maken hun makkelijk gebruik!

had niet verwacht dat WHC zou verliezen!

verder wel de verwachte uitslagen!