V&L - Sittardia

• ster

Vanavond is het dan zo ver. De wedstrijd in de hoofdklasse B. ben benieuwd wat het zal worden. Wat denken jullie wat het zal worden? Ik denk zelf dat V&L een nipte overwinning zal pakken. zullen veel doelpunten te zien zijn. hopelijk ook mooie.

Zijn er nog dingen gebeurd de afgelopen week?

• Carlos TNT

mm. zal wel een mooie wedstrijd zijn… maar is eigenlijk niets anders dan een veredelde vrienschappelijke pot… willen alletwee niet promoveren.. (Kunnen ook niet, want anders is heel het idee van tophandbal limburg onzinning geweest) is apart dat 2 clubs in de top drie van een hoofdklassen eigenlijk alleen voor spek en bonen meedoen.

• 18+

Dit zal echt geen vriendschappelijke pot worden!

Heb begrepen dat V&L gehavend aan de wedstrijd zal moeten beginnen. Wat ik gehoord heb is dat die twee lange opbouwers en waarschijnlijk ook de keeper ivm blessures niet mee kunnen doen.

Ik ben erg benieuw, maar denk dat dit een redelijk makkelijke overwinning voor de mannen uit Sittard gaat worden (hoewel ik hoop dat het een spannende pot wordt)

Ik ga vanavond in ieder geval kijken!

Een ding is zeker: Wat de uitslag ook mag worden, V&L wint in ieder geval de derde helft weer. (Bij Sittardia maken ze er altijd een wedstrijdje van wie het eerst thuis is)

• zomaar

Ik ga ook kijken ben benieuwd, zal een harde pot worden.

ik had mijn punten op Geleen gezet!! maar nu ik ook gehoord heb van die 3 niet mee kunnen doen ben ik bang dat ze mee naar Sittard gaan. Overings wie heeft het over spek met bomen in Sittard willen ze weer zo snel mogelijk terug naar de top! Lions of geen Lions??

• RR achteruit

Het is inderdaad zo dat we 3 man missen, alleen zijn we niet bang voor Geleen-Noord

we moeten genoeg kwaliteit hebben om ze het moeilijk te maken en de punten in Geleen te houden.

Ben benieuwd of ze na de wedstrijd er ook nog zijn

• ook RR

Een team dat wil promoveren neemt een onverantwoord financiel risico naar de club toe.

• Ruurd

Heb gehoord dat men extra tribunes in verband met Limburgse Handbal Dagen al 2 weken eerder wilde laten komen daar er een gigantische opkomst wordt verwacht. Kan iemand mij hier t fijne van vertellen? Wellicht brengt Bevo ook een legertje supporters mee voor de schijnderby achteraf.

• ridder

opbokken met die #@%$&^*#%sittardenaren

denken dat ze kunnen handballen!

V&L mist dan wel enkele spelers

maar zo goed zijn die spelers nou ook weer niet!

Word een mooie pot waar sittard,

hard en waarschijnlijk wel over het randje heen gaat

dus door al die somme tijdstraffen verliezen ze….

tot strax bij de hell van het zuiden

• ridder

daar, pff sittard met jullie grote mond over promotieplannen

zet dat maar snel uit jullie hoofden!

vanavond was het slap, dat V&L niet is uitgelopen!

ook erg raar, maar een hele constante wedstrijd van geleense zijde

nee nee nee, sittardia jullie gaan de top 3 niet halen

veel te weinig samenspel terwijl het in geleen makkelijk loopt

spelers vinden elkaar blindelings en er vielen mooie doelpunten

gefeliciteerd V&L met julie overwinningen!

• Oemoemenoe

Voor alle duidelijkheid, de eindstand in Geleen was 27-20. Erg solide wedstrijd van V&L die na 10 minuten in de tweede helft het heft in handen namen en het nooit meer hebben afgegeven. Verdiende overwinning.