Spelers in krant bekritiseren?

• cirkel

Tekst van “Handbalnieuws” en overgenomen uit de Gelderlander:

Snijders kent Damman uit de tijd dat hij bij hoofdklasser LHC uit Lemerveld werkzaam was. “Marjolein is een goede speelster. Ze heeft op hoog niveau geacteerd, is geroutineerd en kan op vrijwel elke positie uit de voeten, maar ze moet wel normaal blijven doen. Ik had haar er heel graag bij gehad, maar niet ten koste van alles. De speelster moet zelf wel graag willen. Niemand is groter dan de club.”

We hebben het hier over een club uit de regioklasse(??)

Niemand is groter dan de club zelf: …. behalve Snijder zelf natuurlijk…

Hij moet blijkbaar in de krant: maakt niet uit bij welke club.

Komt hij niet in de krant, dan schrift hij zelf wel stukjes.

Ik kom zijn naam en teksten al vele jaren tegen onder handbalnieuws, ongeacht welke club hij zit.

Zo ga je naar mijn mening niet met spelers om (zeker niet op dit niveau), tenzij je denkt dat je van Gaal bent.

• Vuile was

Cirkel je hebt helemaal gelijk. Deze schreeuwerd g**lt op publiciteit en vind het niet erg om spelers bij naam in de krant compleet voor gek te zetten!! Bijkomend feit is dat hij HV Angeren in mijn ogen negatief in de publiciteit komt door z'on idiote actie!!

• Beedeecee123

Zoals men misschien weet was Wim Snijders vorig jaar de trainer/coach van BDC uit Soest. Daar liet hij dit stukje plaatsen in het AD, spelers in kwestie wisten van niks, en moesten alles vernemen uit de krant:

Wim Snijders zet mes in handbalselectie van BDC

HANDBAL HOOFDKLASSE Smeeïng/BDC verloor gistermiddag met 34-24 bij de reserves van Venus/Nieuwegein, maar over die cijfers werd na afloop niet meer gesproken.

Wel over een algemeen gebrek aan beleving en mentaliteit, reden voor coach Wim Snijders om twee spelers met onmiddellijke ingang uit zijn selectie te verwijderen.

Wijnand Haak en Tim Groen hoeven zich voorlopig niet meer te melden bij het eerste team van de tegen degradatie strijdende hoofdklasser. De eerste was gisteren geblesseerd, maar verscheen niet bij de wedstrijd, terwijl jeugdspeler Groen zich in de tijd had vergist en had verzuimd af te bellen. Ook verwijt Snijders het tweetal niet optimaal te trainen.

Ook doelman Jordy Timmer gaf gisteren niet thuis. Hij zou in de basis starten, maar kwam pas opdraven toen de wedstrijd al elf minuten onderweg was en werd door Snijders naar de tribune verwezen. De Edenaar ontkent de grip op zijn spelers kwijt te zijn. ,,Als dat niet het geval was, zou ik onmiddellijk stoppen. Ik stuit op hetzelfde probleem als mijn voorgangers: een gebrek aan beleving. BDC is twee jaar terug al uit de eerste divisie geduikeld en de ploeg lijkt niet te beseffen dat ze nu misschien wéér degraderen.''

Rob Ruder is inmiddels overgeheveld naar het eerste. Snijders bekijkt de komende dagen of hij nog meer spelers uit het tweede team kan optrommelen. ,,Ik wil alleen werken met jongens die echt willen, en ook optimaal komen trainen.''

De spelers, toen 18 en 17 jaar geloofden hun ogen niet, nooit klachten gehad over optimaal trainen. En dat ze alles moesten vernemen uit de krant, dat zegt genoeg denk ik..

• Wim Heitinga

De Gelderlander is dan ook een pauperkrant eersteklas, ze houden er wel van om zulke stukjes wat aan te dikken en woorden uit hun verband te trekken à la de Telegraaf.

Over bepaalde teams staan ook nooit positieve stukjes en namen van spelers worden keer op keer verkeerd gespeld. En dan heb ik het nog niet gehad over het inkorten van berichten door de eindredactie waardoor alles nog een keer wordt verdraaid.

• Rodney

Goede of slechte krant dat maakt niets uit. Dat je dit in de krant wil laten vermelden is al triest genoeg!

• Bakkus!

Ik zou voor de grap eens sommige stukjes van MHV81 lezen in de Gelderlander, Guuuweldig (toverballen, bondscoaches, Balmagneten) niks is te gek en alles mag, Maar verder weinig slechte woorden.

• Jammer

Net als het continu bekritiseren van dezelfde club!!!!!!!

of niet Bakkus????

• bakkus!

Excuses voor het reageren op het feit dat er iemand over de Gelderlander begon, wat onbeleefd? Maar goed, misschien moet je dit verhaal bij de club neer leggen. of de persoon in kwestie een spiegel voor houden (buiten het feit dat dit een discussie forum is dus er mag over gediscusseerd worden) daar bereik je denk ik meer mee als dit.

Groeten uit brabant k.t

• jeffery

Het doet mij deugd dat een ieder hier zoveel reacties op geeft.

Blijkbaar is de heer Snijders goed in trek bij een ieder.

Fijn is ook dat de echte Hanballers met hem weg lopen, en dan ook zien dat deze man een zeer gedreven sportman is in hart en nieren.

Zelfs zijn er spelers die zijn overgestapt om onder zijn visie te komen trainen.

En dan nog even het volgende betreft degradatie komt niet door de heer Snijders, maar heeft puur te maken met kwaliteit van de selectie en trainings opkomsten.

Groet Jeffery

• cirkel

Jeffery, al is hij nog zo'n goede trainer, dat geeft m.i. nog niet het recht om in de media zo met spelers om te gaan.

Een goede trainer kenmerkt zich ook met de eigenschap RESPECT!