Voorspelling HS 1e Klasse 13 December

• Sticker

HVV'70 1 - Oliveo 1

Haakt Oliveo defenitief af voor de strijd om het kampioensschap of maken de mannen het toch nog spannend? Afgelopen zondag verloren van Ventura en gister gewonnen van Ventura. HVV al even niet meer gespeeld, donderdag een warm-up potje (beker). Als Oliveo de lijnen in de hal in de gaten houdt kan het spannend worden.. Uiteindelijk is toch de lange adem voor HVV

Ventura 2 - Conventus 1

Blijkbaar heeft het effect om de opbouwers van Ventura wat scherper in de gaten te houden, zal ook een stukje ballonhal ervaring bijzitten :P. Conventus vorig weekend verdedigend sterk getuige de 19 doelpunten tegen. Mindere kant is het doelpunten scoren 15. Neuzen de goede kant op en opletten met afronding wordt het nog leuk! Stiekem een gelijkspelletje

Northa 1 - ETC 1

Northa in een flow 2 overwinningen op rij :S, ETC ook goede wedstrijden gespeeld, desondanks neemt ETC de punten weer mee naar huis toe.

Gemini 2 - Wings 2

Wat als beide teams er niet genoeg hebben … 5 tegen 5 spelen is ook leuk, gezien de uitslagen doe ik het voordeel geven aan Wings.

• ikke

HVV - Oliveo: HVV nog geen punt verspeeld, Oliveo kan duidelijk de druk van titelkandidaat niet aan. DIt wordt een simpele overwinning voor HVV. Ik gok een 40-33 voor HVV.

Ventura- Conventus: Ventura heel geniepig naar de top van het klassement, conventus duidelijk niet als je weinig tegenkrijgt, maar zelfs dan de 20 niet haalt, wordt het heel lastig. Winst Ventura in een draak van een wedstrijd 25-21

Northa - ETC: Northa ondanks de dubbele overwinning (2 punten cadeau) geen echte tegenstander voor ETC 20-33 in het voordeel van ETC

Gemini Wings => 2 teams met onderbezetting beide 1e teams spelen zaterdag, dus genoeg spelers voor beide teams. Gezien de uitslagen, winst gemini 30-25

• RPS

HVV heeft inderdaad nog geen punt verspild, is ook niet moeilijk als ze maar 2 wedstrijden werkelijk hebben gespeeld en 2 wedstrijden cadeau hebben gehad, maar nu val ik in herhaling….

HVV-Oliveo, Oliveo net niet opgewassen tegen Ventura in de competitie, maar wel ruim beter in de beker…. Oliveo moet proberen 1 vorm vast te houden. HVV moet zich eerst zien te bewijzen, ga voor een gelijkspelletje…

Ventura-Conventus, om de schroom van zich af spelen na de uitschakeling in de beker, gaan ze nu weer gewoon winnen in de competitie. 34-20

Northa-Etc, Northa terug van weggeweest, wint als verrassing, 25-21

Gemini-Wings, gelijkspel, het wachten is totdat gemini weer niet komt opdagen, zou wel lullig zijn als dat dit weekend ook gebeurt, even algemene vraag, hoe vaak mag een team niet op komen dagen totdat de bond maatregelen gaan nemen. Ik heb niks tegen Gemini, maar ben nu even nieuwsgierig…

• Anjer

HVV'70 1 - Oliveo 1

HVV is toch wel een klasse beter dan oliveo, ik hoop voor de spanning van de competitie oliveo wint, maar ik vrees dat de punten met aardig verschil bij HVV blijven

Ventura 2 - Conventus 1

Ventura wint dit

Northa 1 - ETC 1

ETC

Gemini 2 - Wings 2

Armoe troef bij deze pot, het team met de meeste spelers zal winnen!

• twee

hvv - oliveo

vooraf gedacht dat dit een topper zou worden. Oliveo blijkt het in de competitie niet waar te kunnen maken. in de beker competitie hebben ze een prima pot gespeeld tegen ventura, wat met een op papier sterker team kwam. denk dat hvv weinig tegenstand zal hebben. mocht die tegenstand geboden worden deze competitie, dan zal dat thuis bij oliveo zijn denk ik. kleine overwinning voor hvv denk ik.

ventura 2 - conventus

lijkt me duidelijk.punten blijven in schiedam. ik vraag me af met wat voor team ventura de 2e helft gaat komen ivm meespelen bij een. dat doen er minstens 3.

northa - etc

als de lopbouwer er weer is bij etc winnen ze

gemini 2 - wings

wings alshet compleet is moet het sterker zijn.

• lefthanded

Het geld niet alleen bij Ventura wat ze de 2de helft van de competitie gaan doen ivm het meespelen bij heren 1. Dit geld natuurlijk ook voor Wings en Gemini.

• Nando

HVV - Oliveo => Oliveo heeft me toch negatief verrast. Kunnen denk ik niet met de druk van mogelijke kampioen omgaan. HVV wel en neemt na dit weekend het laatste beetje kampioenshoop bij Oliveo weg 39-29 voor HVV

Ventura- Conventus => Ventura de enige belager van HVV, hebben daarom ook geen moeite met Conventus. Doen alleen nooit meer moeite dan nodig is 25-20 in het voordeel van ventura

Northa - ETC Wedstrijd van de middenmoters, ETC zal deze wedstrijd wel winnen, hoewel ze wel moeten opstarten na zo een lange reis ;) 23-29 in het voordeel van ETC

Gemini - Wings Tsja 2 ploegen die niet willen promoveren en maar 1 doel hebben, niet degraderen ;) Gemini net iets sterker dan Wings, 29-27

• ik

HVV Oliveo 37-29 geworden

• Heineken

Northa - ETC

Verdiende 17-26 overwinning voor Northa. OOK met die opbouwer had ETC vandaag niks in te brengen!!

• l

ventura verrassend verloren van Conventus.