zoveelste ronde heren 1st divisie

• Bakkus

13. Round 12.12.2009 - 13.12.2009

—————————————————————

Internos - DSS -:-

Internos misschien de Dip van 11 rondes ten boven en zal hier zeker niet verliezen of toch wel neeeeeeee

TB Europe MHV - Hercules -:-

MHV MHV KOEIEN IN DE WEI VARKENS IN DE STAL KIEPEN OP UN STOK VERKENSBLOAS IN DE HAND Moar zo goan wel stunten. Dus Mhv

PSV - Venus Nieuwegein -:-

Eindhoven de Gakste, doe PSV maar, leuk voor stand

AHV Swift - Eurotech Bevo 2 -:-

Hier ook eurotech bv. Ook leuk voor de stand

Pals groep E&O 2 - Red-Rag Tachos -:-

Doe maar E&O komt ons goed uit en ze zijn ook beter als Tachos

FIQAS Aalsmeer 2 - White Demons -:-

Aalsmeer met speels gemak

Kras Volendam 2 - Limburg Lions 2 -:-

Ik vind Volendam niet zo slecht als de stand doet vermoeden, Maar toch zijn de Limburgse leeuwen hier een stukje sterker

• Jozef

Internos - DSS

Makkie voor Internos

TB Europe MHV - Hercules

Mooie pot maar denk dat hercules de punten laat liggen mede door de varkensblaas!!!!

PSV - Venus Nieuwegein

Pfieuw psv thuis zeer sterk maar nieuwegein heeft de smaak ook weer te pakken na het slippertje tegen de Arnhemboys dus ik zet me geld toch op nieuwegein nipt verschilletje!!!

AHV Swift - Eurotech Bevo 2

Mooie pot allebei de teams willen lekker handballen maar swift heeft nog niks thuis verloeren dus waarom wel van bevo?? Swift wint me 5 verschil…..

Pals groep E&O 2 - Red-Rag Tachos

E&O thuis wint deze makkelijk!!!

FIQAS Aalsmeer 2 - White Demons

Aalsmeer 36-23

Kras Volendam 2 - Limburg Lions 2

De lions weer in de stijgende lijn lions dus!!!

• Gerard B

Lijkt mij heel duidelijk, Internos maakt gehakt van DSS!

In Mill kan je het nooit zeggen, ik denk toch dat hercules de winst pakt…..

PSV kan geen vuist maken te de manne uit Geina!! Nieuwegein wint met 4 a 5 punten verschil

Bevo 2 zit in de lift om hoog, echter staat de lift deze week even stil! Swift wint

E&O zakt een beetje weg, waarom? Tachos boekte een belangrijke overwinning op de pallingrokers!!! Toch kies ik deze keer voor E&O.

Aalsmeer wint van de White Demons denk met een punt of 7 verschil.

De Limburg Lions doen het minder de laatste tijd. zakken wat af in de stand. De Volendammers zullen het in dit duel moeten opnemen tegen de ouwe trainert!!! Is dit een extra motivatie?? Limburg Lions winnen toch met een punt of 6 verschil

• Tjonge

Internos wint gewoon en vindt weer aansluiting met de subtop! Hier horen ze ook thuis. 33-20!

MHV gaat thuis weer een keer winnen. Hercules zakt verder weg. 28-24!

De eindhovenaren snoepen tegen Nieuwegein weer een punt mee. Blijven ondanks het verlies vorige week tegen de Lions in de subtop hangen. 30-30!

Hier komt de verrassing van het weekend let maar op! De gebroeders Scherhage zorgen voor een daverend optreden in Arnhem. Ik denk 11 tijdstraffen voor Swift en 6 voor Bevo. Daarom denk ik dat Bevo dankzij de gebroeders gaan stunten en winnen in Arnhem 27-29! (Leuk voor de stand dat wel…!)

E&O pakt de punten thuis. Tachos blijft onderin hangen! 34-27!

Aalsmeer wint hier hoop ik ruim! 34-22!

Volendam wint en kijkt iets omhoog! Volendam staat te laag in de ranglijst…… 33-31!