5 december

• beppie

Voor die meiden van stomwijk altijd wat te zeiken over de scheidrechters kijk maar eens op de site bij stomwijk

lopen echt top scheidrechters in spe daar

terwijl ze tegen degradatie vechten ze kunnen beter gaan fluiten.

Lost ook het ook scheidsrechter probleem weer een stukje op

• Handbalster

Ik geloof dat iedereen verkeerd leest of me gewoon niet begrijpt…..

Het ging niet om het feit dat er maar 1 scheidsrechter was, want zoals ik al eerder zei, dat gebeurt wel vaker….het ging om de reden…!

Als je als ploeg niet komt opdagen vanwege zoiets als 5 december krijg je een boete, maar een scheidsrechter mag gewoon thuis met z'n familie Sinterklaas gaan vieren?!

Het gaat hier dus om het principe, en dan kun je blijven zeggen, er was tenminste een scheidsrechter….er hoorden er dus eigenlijk twee te staan en dat maakt wel degelijk een verschil in een handbalwedstrijd…. Is één van de twee nou bv ziek oid, dan is het een ander verhaal, maar zoals ik al zei, we hadden allemaal wel 5 december willen vieren op 5 december!

• Feessie

Niet altijd weet je de reden waarom een scheids niet kan komen. Ik vind dat jij er een te groot probleem van zit te maken. En zeggen dat wij je niet snappen…allemaal…duid er maar weer op wat wij belangrijker vinden en dat is spelen met een scheidsrechter die de wedstrijd wel wil/kan fluiten.

• Danielle

Nou nou Beppie, laten we het gezellig houden!

En handbalster, als je er als team collectief achter had gestaan en de tegenstander had benaderd, en gezamenlijk had gevraagd om uitstel, was dat toch wel gelukt lijkt mij! 5 december is niet zomaar een dag. En de scheidsrechters wilden blijkbaar ook liever niet fluiten… had je het denk ik zo voor elkaar gehad.

• Speelster

Is toch ook een beetje eigen verantwoording van de vereniging.

Als je al je thuiswedstrijden op zaterdagavond speelt en 5 december valt op zaterdagavond, kan je natuurlijk op je klompen aanvoelen dat er een mogelijkheid is dat je die avond moet spelen. Dan moet je bij de bond aangeven dat je in dat weekend je thuiswedstrijden op zondag speelt. Moet je wel op zondag een zaal hebben!

Het speelprogramma is behoorlijk vol en een extra vrij weekend, past gewoon niet!

Bovendien is handbal toch een hobby, sommige hier doen net of het een verplichting is!

• Handbalster

Ten eerste Speelster, heeft de collega van de scheids die er niet was, persoonlijk tegen mij gezegd dat hij Sinterklaas ging vieren, dus lijkt mij dat hij daar niet over liegt….

Ten tweede was het een uitwedstrijd voor ons en hebben wij wel degelijk geinformeerd of de wedstrijd kon worden verplaatst, maar dat was niet mogelijk….

en ten derde, we zien het zeker niet als verplichting, maar volgens mij is handbal nog steeds een teamsport en als je dan ook nog eens niet een hele brede selectie hebt laat je toch je teamgenoten niet in de kou staan…..maar zo denk ik erover…jij blijkbaar niet…

Maar m'n punt wordt nog steeds niet begrepen, en denk ook niet dat t nog zin heeft om te proberen t wel duidelijk te maken….

• Sjakie

Beetje kansloos dat je zelfs alle verslagen uitpluist om te kijken

of er nog iets bij zit waar je commentaar op kan leveren Beppie.

Laten we nou AUB gewoon een keer gezellig handballen zonder

al dat gemeut.