5 december

• Handbalster

Wat ik toch even kwijt moet…… Er kwam mij ter ore dat er bij een wedstrijd in de regioklasse dames een wedstrijd was waarbij één scheidsrechter aanwezig was. Dit gebeurt wel vaker, maar toen ik de reden hoorde dacht ik toch wel, ok!

De reden was dat die andere scheidsrechter Sinterklaas ging vieren met z'n familie……!

Nou hadden wij dat denk ik allemaal wel gewild, alleen hadden we dan een boete gekregen denk ik?? Of een verzoek moeten indienen voor verplaatsen, maar we weten allemaal dat dat meestal niet lukt….

Wat vind men hier nu van?

Ben erg benieuwd….

• Handbalgirly

Er zijn wedstrijden verplaatst hoor! 5 december handbal moet gewoon afgeschaft worden. Met carnaval word er ook niet gehandbalt! Maar volgend jaar valt het op zondag, dus zal wel weer hetzelfde gezeur zijn!

• Ventura

Handbalster, bij onze wedstrijd waren er zelfs 2 scheidsrechters niet op komen dagen.

Dat gebeurt ook in andere weekeinden * Gemini - Roac) maar bij ons was er gelukkig iemand die het wel wilde fluiten, anders hadden we voor niks in de zaal gestaan op 5 december,.

• Feessie

Bij westlandia - Atomium was maar 1 scheidrechter terwijl er 2 op het formulier stonden vermeld. Dit heb ik dit seizoen al vaker zien gebeuren dat degene die moeten fluiten (2 scheidsen) er niet zijn en dat een ander het over moet nemen in zijn eentje.

Maar joh, zolang de vervanger het goed doet is er toch niets aan de hand?

oja maar deze wedstrijd was wel op zondag :)

• Handbalster

Het ging mij er niet om dat er wel vaker 1 scheids is ( heb er altijd liever twee, maar wie niet! )M

Maar de reden vond ik zo dubbel….. Er wordt met twee maten gemeten door de bond….

• Natalie

Er wordt niet met 2 maten gemeten want het was mogelijk om het te verzeten. Er was al een topic over Sinterklaas en daar heb ik opgezet dat ik het NHV had gebeld om uitleg te vragen. Het antwoord staat dus ergens anders.

Ik ben het wel met je eens dat als er besloten wordt om te spelen dat er wel gewoon 2 scheidsrechters moeten zijn.

• Robdk

In de heren regio b waren alle wedstrijden naar zondag gezet, en in alle afdelingsklassen van brabant ook. Dus ik neem aan dat dat bij de rest van nederland ook wel had gekund toch?

• Handbalster

Hadden is als hebben is geweest……

Voor mij persoonlijk en ik denk voor vele anderen heel jammer, was voor mijn dochter waarschijnlijk het laatste jaar ‘echt’ Sinterklaas….

Maar ja, als die bewuste scheidsrechter maar een leuke avond heeft gehad….

• Feessie

joh er was een scheidsrechter, wees daar blij om dat er nog iemand kwam fluiten!

zoals ventura al zegt gebeurd het meer dat ze gewoon helemaal niet op komen dagen..dat vind ik persoonlijk veel erger dan spelen op sinterklaas avond met 1 scheids.

• beppie

Er is een gigantisch TEKORT aan scheidsrechters.

Dus mensen meld je aan!