Voorspelling Regio C 12/13 - december 2009

• (Duim)-Zuigertje

Met geen mogelijkheid kan ik de uitdaging van Hinniken negeren dus:

DWS - EHC

Scoren gaat de thuisploeg makkelijk af, maar verdedigen kan/kon zelfs Rick hun niet bij brengen.

Nou wil het dat EHC nog stugger kan verdedigen dan die mietjes uit ………………………

Lukt het de Schiedammers om de schande van afgelopen week ongegaan te maken, of ……………

Insiders weten dat DWS er als vanouds na 5 december niets meer van bakt.

Scoren erg makkelijk maar het is triest gesteld met de verdediging / keeper.

Dit (wederom) vastgesteld hebbende zal ik wel (weer) het een en ander over mij afroepen.

Ook thuis lukt het dit keer niet en gaan de puntjes mee naar het Haagse.

Satrurnus'72 - Heerle

Zoals ik vorige week al voorzag (nadat ik persoonlijk de halve selectie op vakantie stuurde) lieten de Ridderkerkers de punten in Rotterdam liggen. Mongoooool was nog even boos omdat hij niet tot die selecte groep hoorde die door ondergetekende naar Spanje werd verbannen. Aan hem het advies: “leer handballen knuppel”.

Het zal dit keer een ieder verbazen dat ik voorspel dat er WEER geen punten worden gepakt.

HWC - Snelwiek 2

Wat hadden we begin dit seizoen hoge verwachtingen van beide ploegen.

Wat is er van uitgekomen. O.K. - O.K. In de hel van Vlaardingen werd/wordt dan nog wel gewonnen van DWS, Savosa, Saturnus, Hercules, EHC en Heerle ::oX(>:D<:)-D:)-D:)o maar uit zit het niet mee.

Ook Snelwiek gaat het daar niet maken (ondanks de ziekenboeg).

Satrurnus - Savosa

Zoals hier al eerder gemeld hebben Die uit Leie een stugge verdediging, maar scoren de knulletjes uit Barendrecht erg makkelijk. Ook lopen ze wat makkelijker dan de Oudjes maar hebben een mindere keeper.

Wie het beter weet mag het zeggen, maar ik zet mijn kaarten op het delen van de punten.

US - Westlandia

Als je vanuit het westland (meestal erg vroeg) naar die studentjes in Amsterdam moet, ga er dan naartoe om de punten te halen. Zo goed als v/h Niloc worden ze toch niet meer. Ze hebben een leuke 2e lijn maar voor de rest ………..

Sorry Amsterdammertjes, weer geen punten.

Unitas'63 - Hercules 3

Heeft er al eens een ploeg in Maassluis verloren ??????

Unitas heeft heel veel loop vermogen en kunnen 3 kwartier aardig mee komen.

Maar dan ………………….. kunnen ze doorwisselen ?

Bij de bezoekers is in de rust het laatste alkosthol verdampt, even een eidsprint ……… punten in de tas en ……….

weer bijtanken. Hebben we wel een BOB?

• Jantje van Leyden

DWS - EHC

DWS let even niet op en oeps… punten gepikt door EHC. Zal niet ruim zijn maar genoeg zoals profeet Cruyff dat ook al zei.

Saturnus'72 - Heerle

Zelfs met de ogen dicht zal Heerle geen problemen hebben met Saturnus'72. Op naar de 40?

HWC - Snelwiek 2

Genoeg over het drama seizoen (tot nu toe) van HWC. Hier pakken ze solide de punten. Relatief makelijk middag voor de mannen

Saturnus - Savosa

Zal het echte Saturnus hersteld zijn na Heerle? Laten we het hopen. Als we oppassen voor de huilebalkjes houden we die punten en reputatie in de 5 Mei Hel

US - Westlandia

Winst voor US. Geen idee hoe maar dat zal er niet zo toe doen..

Unitas'63 - Hercules 3

Heineken en zijn boys hebben het net als HWC makelijk deze middag. Helaas Giedd; geef Unitas geen kans

Succes allen

• Voetfout

DWS - EHC

Ik ben het niet met Jantje eens, ik denk niet dat DWS thuis punten laat liggen tegen het dit seizoen vaak tegenvallende EHC. Het zal geen grote overwinning worden, maar ik verwacht wel punten voor DWS.

Saturnus '72 - Heerle

Saturnus zal niet de tweede ploeg zijn die Heerle punten afsnoept, een grote overwinning voor Heerle.

HWC - Snelwiek 2

Snelwiek gaat hier geen tweede overwinning behalen in Vlaardingen, HWC wint gemakkelijk ondanks ziekenboeg.

Saturnus - Savosa

De ‘huilebalkjes’ zijn allang geen huilebalkjes meer, maar echte mannen en hebben bewezen dat ze thuishoren in de regioklasse en worden mentaal steeds sterker. Beide ploegen een sterke verdediging dus ik verwacht geen grote scores, klein verschil, maar waarschijnlijk wel in het voordeel van Saturnus. Ben benieuwd of die Oude kale reus deze wedstrijd nog in actie moet gaan komen tegen de Kale en de Ouwe reus, kan nog leuk worden. De 35+'ers doen het nog goed; ook in het doel van Savosa.

US - Westlandia

De studentjes uit 020 houden de puntjes in hun eigen zak tegen een tegenvallend Westlandia nadat ze vorige week behoorlijk zijn weggespeeld.

Unitas'63 - Hercules 3

Geen probleem voor Hercules. In Maassluis zitten de echte huilebalkjes tegenwoordig zowel op het veld als in het publiek.

• Giedd

Allereerst : Bedankt Jantje voor het vertrouwen;):P Maar ik moet je ben ik bang toch echt gelijk geven.

Ten tweede : Wat heb voetfout tegen Maassluis ?

Ten derde: Unitas - Hercules wordt zondag gespeeld maar ook nog eens dinsdag voor de beker. Ik ga

met Heineken rond de tafel zitten om beide teams 1 keer te laten winnen en mogen hun de beker hebben!

Ideetje??

DWS - EHC

Ik denk ook niet dat EHC hier de punten weg gaat snoepen. Twee snelle ploegen die heerlijk tegen elkaar

kunnen spelen. Wordt een leuke doelpuntrijke wedstrijd met als uiteindelijk overwinnaar de mannen (jongentjes )

uit Schiedam. Doelpunt of 4 verschil.

Saturnus '72 - Heerle

Wij zijn zelf gigantisch afgeslacht door die ‘vervelende’ Brabanders. Denk dat Ridderkerk hetzelfde overkomt.

HWC - Snelwiek 2

Vorig jaar en topper, dit jaar een wedstrijd omdat het gespeeld moet worden. HWC houdt hier de punten

thuis en daar bestaat geen enkele twijfel over.

Saturnus - Savosa

Ik moet zeggen dat Savosa gegroeid is de afgelopen jaren maar ze blijven een heel kort lontje hebben. Zeker

tegen de ervaren mannen uit Leie gaat dit een groot probleem worden. Ik verwacht een lage score maar nog wel

ruim in het voordeel van Saturnus. Savosa komt er niet doorheen.

US - Westlandia

Punten blijven zeker thuis. Als het staat bij de Amsterdammers gaan de Westlanders er bijzonder moeilijk

doorheen komen. Ook moeten hun zonder hars spelen wat ze gaat breken .

Unitas'63 - Hercules 3

Tjaa, Even afwachten of Heineken er mee in stemt in mijn briljante plan en anders zijn de puntjes helaas

voor Hercules. Misschien dat we disndag kunnen stunten? We gaan allebei de wedstrijden ons best doen

maar zit er nog niet in. Begin volgend jaar hebben we hopelijk de twee opbouwers terug en kunnen we

wat punten af gaan snoepen.

• Voetfout

Giedd Schreef:

——————————————————-

> Ten tweede : Wat heb voetfout tegen Maassluis ?

Voetfout heb niks tegen Maassluis; Voetfout leest, hoort en ziet alleen meer huilebalkberichten vanuit Maassluis dan vanuit Barendrecht: hars op de bal, scheidsrechters die het spoor bijster zijn, uitblijvende resultaten door geblesseerden maar bij anderen zijn het alleen pijntjes, publiek dat een aantal keer per wedstrijd om een rode kaart vraagt… Voetfout heb absoluut niets tegen Maassluis, maar de titel huilebalkjes past op dit moment meer bij andere teams dan bij de Barendrechters.

• Voetfout

Wel een briljant plan overigens om het met Heineken op een akkoordje te gooien, maar laat hun dan die beker winnen en jullie die competitiewedstrijd, maakt het in de regio C ook weer wat spannender! :P

• B. Blubbermans

DWS - EHC

Dankzij het scorend vermogen van DWS, gaan ze de punten in eigen huis houden.

Saturnus '72 - Heerle

Van de Brabanders weet ik dat ze een speler hebben aangetrokken afkomstig uit de 2e Bundesliga. Daarbij zit er jong, creatief talent in de ploeg. De grootste fout die ze kunnen maken, is het onderschatten van de tegenstander. Door dit forum kan het zijn dat tegenstanders van Heerle extra gemotiveerd raken punten van de koploper af te pakken. Of Saturnus '72 dat ook kan? Ik vrees van niet.

HWC - Snelwiek 2

Het zou voor Snelwiek lekker zijn 2 punten mee te nemen (ondanks een wedstrijd minder gespeeld). Daardoor kunnen ze een kleine aansluiting vinden bij de rest en zich losmaken van de onderste plekken. Maar als we realistisch zijn: HWC zou dit moeten winnen.

Saturnus - Savosa

Iedereen die komend weekend niks te doen heeft: ga deze wedstrijd bekijken, het zou wel 'ns een hele leuke pot kunnen worden. Gelijkspel?

US - Westlandia

Go Amsterdam! Er zijn wel degelijk punten te halen! Ik durf er geen voorspelling op los te laten

Unitas '63 - Hercules 3

Als Hercules er het koppie bij houdt, winnen ze op het gemakje. Doe dat dan ook.

• BillC

DWS - EHC

DWS gaat het niet trekken tegen een steeds beter in vorm gerakend EHC, was het vorig jaar nog een gelijkspel vandaag wordt het de 2e thuis nederlaag voor de mannen uit Schiedam <> 26-32

Saturnus '72 - Heerle

Hoorde dat ze in de buurt van Ridderkerk afgelopen week al oefeningen hebben gehouden met het blokkeren van de snelweg, op deze manier hopen ze aankomend weekend Heerle te vertragen om zodoende de wedstrijd te winnen <> 10-0

Als de wegversperring niet werkt <> 15-42

HWC - Snelwiek 2

Mag geen probleem zijn voor de mannen van HWC <> 26-15

Saturnus - Savosa

Saturnus heeft thuis nog niet verloren, en doet dat vandaag ook niet <> 25-22

US - Westlandia

Punten gaan niet naar het Westland maar blijven in A'dam <> 25-19

Unitas'63 - Hercules 3

Gaat Hercules hier dan eindelijk de 2e uitwedstrijd winnen, hebben nu alleen nog uit punten gepakt bij Saturnus '72

maar als ik kijk naar de prestaties van Unitas'63 thuis moet het vandaag toch wel gaan lukken voor de Boswijkers<> 18-24

• Elmo

DWS - EHC

Zal net als vorig jaar wel weer 2x een spannende ontmoeting worden!! vorig jaar 2x gelijk. Alles zal nu afhangen van hoe de dekking van EHC staat. Ik ga wederom voor een spannende pot met de punten mits de dekking goed staat in “de Tas” van EHC.

Saturnus '72 - Heerle

lijkt me geen twijfel mogelijk, de mannen uit Ridderkerk kunnen net zo goed thuis blijven. dikke overwinning voor het zeer sterke Heerle.

HWC - Snelwiek 2

Na vorige week verlies tegen EHC zal Snelwiek een graag geziene gast zijn om het een en ander recht te zetten. punten blijven in vlaardingen.

Saturnus - Savosa

De mannen van Savosa gaan kennis maken met de hel genaamd 5 mei hal!!! Punten na een hoop gescheld en getier makkelijk naar Saturnus. Keeper maakt het verschil.

US - Westlandia

Leuke wedstrijd waar ik westlandia zeker niet kansloos acht. kwalitatief schat ik US iets hoger in, maar kwa vechtlust kunnen de westlanders nog wel is goede zaken gaan doen.

Unitas'63 - Hercules 3

Hercules uit en thuis en wereld van verschil. In boswijk niet te kloppen, maar buiten de eigen hal wil het toch wat minder vlotten. Wanneer er geen akkoord komt gok ik bij deze wedstrijd toch op Heineken en zijn mannen!!

• Tenerife

Hey Duimzuigertje kan aan mij leggen maar was niet op vakantie van saturnus 72 ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze dit weekend gaan dus jou informatie is dus wederom bullshit en weet ook dat ze dus danige versterking hebben dat ze het heerle nog wel is verdomd moeilijk kunnen gaan maken….

Ik zeg adios vanuit het zonnige tenerife