Voorspelling Heren regioklasse B / ronde 9

• Wasbaer

Jupiter'75 - Artemis

Winst Jupiter,8 verschil

NOAV - Swift Helmond

Winst NOAV in een stevige, spannende en mooi pot

White Demons 2 - Blerick

Nipte winst Blerick

Hercules 4 - AHV Swift 2

Winst swift op snelheid

Loreal 2 - Snelwiek

Krappe winst in een snelle break-out pot

VHC - Ha-Stu

Winst VHC

• Bil

Afgelopen weekend 5 van de 6 goed, deze week proberen een perfecte score te halen:

Jupiter'75 - Artemis

Puntjes blijven in Eersel, wederom niet al te ruim

NOAV - Swift Helmond

Ik heb Swift nog niet aan het werk gezien. NOAV goede ploeg, toch klein stuntje: gelijkspelletje

White Demons 2 - Blerick

Blerick in the winning mood. Dat blijft nog een weekje zo

Hercules 4 - AHV Swift 2

Mag geen probleem zijn voor Swift

Loreal 2 - Snelwiek

Wie laat jij hier winnen Wasbaer? Voor ons hoop ik dat Loreal de punten thuis houdt, voor de competitie hoop ik dat Snelwiek wint. Dubbeltje op zijn kant, ik gok op thuisvoordeel. Het zal toch wel een keer gaan lopen bij Loreal?

VHC - Ha-Stu

VHC

• Leek

Jupiter'75 - Artemis

Jupiter heeft af en toe last van onderschatting, maar is nog niet verkeerd uitgevallen.

Daarom een niet al te ruime overwinning voor Jupiter

NOAV - Swift Helmond

Swift is te wisselvallig om NOAV wat sterker lijkt te worden in Limburg te verslaan.

Ruime overwinning voor NOAV

White Demons 2 - Blerick

Moeilijk de Demonen hebben toch wel makkelijk gewonnen van Ha-Stu maar Blerick hield Loreal op een kinderlijk lage score afgelopen zondag. Gelijk spel of nipte overwinning voor één van beiden.

Hercules 4 - AHV Swift 2

Fysieke ervaring tegen dynamische jeugd, Hercules wint.

Loreal 2 - Snelwiek

Gokje omdat Loreal alsnog zou kunnen gaan draaien, maar ik kijk naar het verloop van het huidige seizoen en dan wint Snelwiek.

VHC - Ha-Stu

Ha-Stu is de zwakste schakel in de regio-klasse.

Ha-Stu moet eigenlijk het tempo hoog houden om VHC conditioneel op de knieen te krijgen alleen lopen ze dan weer het risico op balverlies en ik heb geen idee hoe balvast de studenten zijn.

VHC moeten winnen als ze slim met de krachten kunnen omgaan.

• Helderziende

Wordt een mooi weekend met hopenlijk leuke matchen….denk het wel.

Jupiter'75 - Artemis

Winst Jupiter het stugge artemis doet lang mee, maar moet buigen voor de klasse van de Juupkes.

NOAV - Swift Helmond

Winst NOAV zijn thuis erg sterk. En Helmond tja als het loopt wordt het lastig in Susteren.

White Demons 2 - Blerick

De Oldies maken het verschil, en blerick buigt ondanks de winning mood.

Hercules 4 - AHV Swift 2

Swift wint deze zware wedstrijd zij het moeizaam.

Loreal 2 - Snelwiek

Snelwiek gaat in Venlo punten halen ze doen het goed en Loreal zit het niet mee

VHC - Ha-Stu

Winst VHC ondanks alle problemen in Valkenswaard zullen de jongens het waarmaken en pakken overtuigend de winst na een paar slechte resultaten is het weer tijd voor een klein feestje.

succes….

• Wasbaer

Sorry Bil foutje van mij ;

de punten in de snelle beak-out pot tussen Loreal-Snelwiek gaan mee naar Rotterdam.

• Pat

Jupiter'75 - Artemis

Winst voor Jupiter, denk 4 verschil.

NOAV - Swift Helmond

NOAV thuis erg sterk. Swift voor mij nog onbekend. Ik verwacht een overwinning voor NOAV.

White Demons 2 - Blerick

Qua cijfers heeft Blerick een redelijk goede verdediging.. Denk dat ze hierop de wedstrijd winnen.

Hercules 4 - AHV Swift 2

Swift kan hier dik van winnen, als ze maar niet het tempo uit het spel laten drijven door Hercules.

Loreal 2 - Snelwiek

Winst voor Snelwiek, 5 verschil.

VHC - Ha-Stu

Misschien dat HS-Sta gaat stunten, maar denk dat VHC de punten thuis houdt..

• Sjeng

Jupiter'75 - Artemis

Meest complete ploeg in klasse en vooral thuis niet te verslaan, 8 verschil

NOAV - Swift Helmond

Noav thuis moeilijk te verslaan, maar volgens mij gaan de ego's bij NOAV een keer hard op de neus. Stuntje Swift winst 2 verschil

White Demons 2 - Blerick

Blerick gaat hier gewoon de punten pakken 5 verschil

Hercules 4 - AHV Swift 2

Hercules degelijke ploeg met veel ervaring, Swift goede ploeg, snel en met veel kwaliteit. Verwacht dat de jeugd hier gaat winnen met 3 verschil

Loreal 2 - Snelwiek

Snelwiek gaat hier winnen 5 verschil

VHC - Ha-Stu

VHC gaat hier winnen. Ploeg is te goed om tegen de laatste te verliezen, de studenten zullen ook hier niet gaan winnen. 6 verschil

• Pat

De ego's bij NOAV?

Que?