Voorspelling Heren Hoofdklasse A Ronde 9

• Woutje Wachtmans

CSV - Celeritas

Celeritas weet nu echt waar het staat. Die gaan in Castricum geen punten pakken. 30-22

HVBS - Vrone

Weer een kans voor HVBS om punten te pakken. HVBS heeft thuis nog geen punten gepakt…28-27

FHC - GOconnectIT/Fortissimo

Fortissimo heeft het in het verleden altijd lastig gehad in Friesland. Dit keer toch een overwinning voor hen. 26-28

Hellas 2 - Mannak/Hurry Up-HVC 2

Eenvoudige overwinning voor Hellas. 40-18

Venus/Nieuwegein 2 - FIQAS/ Aalsmeer 3

Weer speelt Nieuwegein de topper van het weekend. Dit keer houden ze er twee punten aan over. 30-28

VVW - Univé/Achilles

Achilles wint zeer eenvoudig in Wervershoof. 20-35

• B-Laro

CSV - Celeritas

Harde wedstrijd. Celeritas heeft de punten nodig en maakt het karwei met 23-25 af.

HVBS - Vrone

Klik voor de betrouwbaarste voorspelling: http://www.random.org/coins/?num=1&cur=60-eur.netherlands-2euro.

Fortissimo is na de vorige wedstrijden gebrand op een goed resultaat en neemt alvast een optie op de platte kar. 20-36

2 uur reizen, vorm, spel, conditie. Eenvoudig. 32-19

Heftige reeks voor Nieuwgein. Zijn ze in staat op gelijke hoogte te komen met Aalsmeer én de competitietop een dienst te bewijzen? Aanrader voor het publiek: 13-dec 12:30 @ 't Veerhuist! 28-32.

VVW - Univé/Achilles

Zonder twijfel slepen ze de punten mee terug naar Apeldoorn, Amsterdam, Arnhem, Duiven of Utrecht. 22-29

• Obelix

CSV - Celeritas

Ik vind Csv de sterkere ploeg maar Celeritas heeft hard punten nodig. gelijkspelletje: 24-24

HVBS - Vrone

HVBS wordt langzaam sterker. Toch denk ik dat Vrone nog een klasse beter is: 22-25

Dit gaat geen probleem worden voor Fortissimo. 18-31

Eenvoudige overwinning voor Hellas 2: 35-22

Venus heeft lastige wedstrijden achter de rug met slechts 1 punt uit 2 wedstrijden. Als Aalsmeer er zin in heeft gaat Venus ook deze wedstrijd niet winnen. 28-31

VVW - Univé/Achilles

Achilles is goed op dreef en gaat in Wervershoof geen punten verspelen. 22-30

• iboetje

Je bent Groningen nog vergeten:D

• Obelix

Hee Tonijn, waarom spelen jullie eigenlijk geen doorzichtig handbal zoals je dat zo mooi noemt? het schijnt goed te werken;) kijk maar welke doorzichtig handbal-spelende ploeg er bovenaan staat..

• toerist

CSV - Celeritas

Csv zal het afleggen,makkelijke winst Celeritas.

HVBS - Vrone

HVBS zal puntjes thuis houden,sterke ploeg als ze compleet zijn.

Fortissimo 2 punten.

Hellas 2 - Mannak/Hurry Up-

Hellas makkelijke puntjes.

Aalsmeer eenvoudige overwinning.

VVW - Univé/Achilles

Machine gaat weer draaien bij VVW,zal sterk terug komen in de competitie en puntjes thuishouden.

• Rammer

CSV - Celeritas => Celeritas heeft de punten hard nodig maar gaat het niet redden deze wedstrijd 24-20

HVBS - Vrone => HVBS mist een keeper maar voor de rest compleet dus denk dat de punten in eigen huis blijven 25-23

FHC - Fortissimo => Fortissimo neemt de punten mee naar huis 22-27

Hellas 2 - Hurry up => Hellas vorige week verloren dus pakt nu de puntjes weer. 32-23

Nieuwegein 2 - Aalsmeer => Punten gaan mee terug naar Aalsmeer 28-31

VVW - Achilles => Achilles doet al de hele competitie goede zaken maar laten voor het eerst de punten liggen voor de concurenten maar met 3 punten voorsprong kunnen ze dat wel hebben 33-31

Iedereen weer succes gewenst dit weekend.

• toerist

Welke keeper,die kleine bolle of die grote bolle????????

• Six

CSV - Celeritas

Een wedstrijd waarbij beide ploegen het prettig vinden om zonder hars te spelen. Dat staat garant voor spetterend handbal. Maar samenvattend: CSV gaat winnen met 24-21.

HVBS - Vrone

Iedereen kan van HVBS winnen, mits ze hun eigen spelletje blijven spelen. Blijkbaar heeft Celeritas dat niet gedaan en Vrone zal dat wel doen. 22-27.

FHC - Fortissimo

Lijkt me een makkelijke overwinning voor Fortissimo. Doch, de wedstrijd wordt gespeeld in “de hel van het noorden”. Maar toch 16-27.

Hellas 2 - Hurry-up 2

Iedereen is het er inmiddels over eens dat Hurry-up uitwedstrijden niet geweldig vindt, helemaal niet als ze naar Den Haag moeten, hoe lang is dat rijden? Een spreekwoordelijke “walk-over” zal hier van toepassing zijn, 42-17.

Nieuwegein 2 - Aalsmeer 3

Lijkt me een leuke wedstrijd. Het handbal van Nieuwegein is uiteraard attractiever, maar is het ook effectiever? Ik gok op een gelijkspelletje, 32-32.

VVW - Achilles

Een lastige uitwedstrijd voor Achilles en een mooie kans voor VVW om de koploper weer op beide benen te zetten. Ik denk dat Achilles net iets geroutineerder is en daardoor de punten meeneemt naar Apeldoorn. 23-27. Kan iemand trouwens iets zeggen over harsgebruik in Wervershoof?

• Mit

CSV-Celeritas

Het begin gaat gelijk op, maar Celeritas is geen partij voor CSV, dat gebrand is om punten te halen. 30-26

HVBS - Vrone

Vrone lijkt op gang te zijn gekomen en winnen daarom gemakkelijk van Spakenburg. 35-20

FHC-Fortissimo

Ik vind Fortissimo een hele goeie ploeg en voorspel dat ze het Achilles nog wel moeilijk gaan maken deze competitie. 20-32

Hellas2-Hurry Up2

Hellas wil vast ook wel het verlies tegen Vrone goedmaken en houdt de punten thuis. 28-19

Nieuwegein2-Aalsmeer3

Moeilijk te voorspellen. Heeft Aalsmeer er zin in? Nieuwegein wel en wint. 30-28

VVW-Achilles

Dit wordt een spannend duel. Niemand heeft Achilles nog kunnen kloppen en VVW zie ik ook niet winnen. Gelijkspel. 29-29