Voorspelling Regio A Heren

• Tinus

In potentie allemaal spannende wedstrijden, op de ranglijst staan all ploegen erg dicht bij hun tegenstanders.

Moeilijk voorspellen dus…maar niet onmogelijk! :P

Hazewind - DOS DOS is toch wat vlotter, 23-26

Reehorst - Cometas Cometas heeft wat goed te maken en gaat winnen. 26-28

Cabezota - SVBO Cabezota wint. 24-21

Cirkeltijgers - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 Hurry up in een dip? Thuisvoordeel wint, 28-25

Pals groep E&O 3 - V en S E&O doet weer helemaal mee voor de titel, 30-26

Jahn II - Donar Geen ballon, dus wint Jahn II. 25-19

• Kwe Ni

Hazewind - DOS

DOS als ze zich niet gek laten maken, 5 verschil.

Reehorst - Cometas

Cometas is getergd maar Reehorst speelt thuis. Wel een verrassing: dubbeltje valt naar de kant van de bezoekers!

Cabezota - SVBO

Cabezota ivm thuisvoordeel

Cirkeltijgers - Mannak/Hurry Up-HVC. 3

Ik neem aan dat Hurry Up niet compleet was of in een heel andere opstelling speelden afgelopen weekend. Desalniettemin een krappe overwinning voor onze poesjes.

Pals groep E&O 3 - V en S

Ik zie E&O zomaar kampioen worden dit seizoen. Gaan normaliter geen wedstrijd meer verliezen!

Jahn II - Donar

Lastig te voorspellen, ik ga voor een gelijkspel!

• Howard

Hazewind - DOS

DOS is een middenmoter aan het worden. 20-25l.

Reehorst - Cometas

Cometas is minder sterk als gedacht en gata nu ook verliezen. 28-24

Cabezota - SVBO

Beide ploegen kunnen wel een brei club opzetten. 25-25

Normaal gesproken moet hurry-up dit winnen. 26-28

E&O is de sterkste ploeg maar niet onverslaanbaar. Spannend maar ervaring wint net. 30-28

Jahn II - Donar

Jahn ll wint net 28-27

• Toeschouwer1

Hazewind - DOS

DOS is een leuk team maar zeer onervaren, toch winnen ze hier. 23-27

Reehorst - Cometas

Reehorst is voor mij de enige echte nummer 1, willen even een visitekaartje afgeven. 28-20

Cabezota - SVBO

SVBO niet goed genoeg. 25-21

Cirkeltijgers, leuk team. Hurry up zakt verder in het dal. 24-23

Na het verlies van Jahn 2 thuis(wat we toch niet helemaal meerekenen) hebben ze thuis nee meer verloren en gaat ook niet meer gebeuren. 30-27

Jahn II - Donar

Jahn ll wint hier in een saaie wedstrijd. 26-22

• huppie

Hazewind - DOS

DOS als ze de kop erbij houden 18 - 20

Reehorst - Cometas

Reehorst is de beste ploeg na E&O 3. 28 - 22

Cabezota - SVBO

Cabezota 26 - 21

De mannen van Hurry-Up 3 hebben voorafgaand met het tweede team (hoofdklasse) gespeeld en gewonnen, daarna moeilijk tegen Hazewind. Geen dip, maar met 1 keer een dik uur training in de week is twee wedstrijden niet te doen gebleken. Nu toch overwinning. 22 - 25

E&O 3, 32 - 23

Jahn II - Donar

Jahn ll 28 - 25

• Toeschouwer1

Toch heeft Reehorst gewonnen van E&O3…

• Youknow

Hazewind - DOS

Dos is een stuk sterker dan hier door de meeste mensen word verwacht, ik denk tien verschil voor DOS

Reehorst - Cometas

Geen idee wat deze wedstijd gaat worden beiden redelijk aan elkaar gewaagt toch denk ik dat reehorst wint

Cabezota - SVBO

Niet zo heel moeilijk, Cabezota gaat dik winnen denk 10 tot 15 verschil SVBO degradatie kandidaat nummer 1

Hurry- up is een stuk sterker dan Cirkeltijgers , denk 7 verschil

Pals groep E&O 3 - V en S E&O

De oudjes van E&O 3 zijn weer helemaal op gang gekomen denk dat ze niet eenvoudig winnen maar ook niet met al teveel problemen 5 verschil

Jahn II - Donar

Jahn II wint deze want Donar heeft nog lastig in uitwedstrijden

• Toeschouwer1

Youknow schreef:

Hazewind - DOS

Dos is een stuk sterker dan hier door de meeste mensen word verwacht, ik denk tien verschil voor DOS

Waaruit mag dat dan blijken Youknow? Uit de 4 punten die ze tot nu toe hebben gehaald?

Aanvallend zijn ze wel aardig maar de verdediging lijkt wel een gatenkaas.

• Pechvogel

Nou ik zal is een poging ondernemen,

2 toppers deze week altijd leuk misschien wel wat verschuivingen in de top van het klassement,

Raakt Reehorst zijn 1e positie weer kwijt en zo ja aan wie V&S of delen ze hem na dit weekend weer met cometas.

Hazewind - DOS DOS een leuke ploeg met zeker geen onaardig handbal die nemen de punten mee dit weekend en gaan zich wel veilig spelen dit seizoen.

Reehorst - Cometas, De 1e topper deze week. De laatste keer dat Reehorst tegen de nummer 3 speelde werdt het een makkie ik verwacht nu wel wat meer problemen maar verwacht dat de punten in Ede blijven

Cabezota - SVBO Cabezota wint SVBO gaat weinig potten breken dit seizoen

Cirkeltijgers - Mannak/Hurry Up-HVC. 3 Ondanks dat ze niet heel goed draaien verwacht ik dat de punten mee gaan met Hurry Up

Pals groep E&O 3 - V en S De 2e topper van deze week, E&O kan weer mee gaan doen om de titel maar V&S wil graag mee blijven doen om de 1e plaats, toch denk ik dat de punten in Emmen blijven

Jahn II - Donar Jahn toch wel de sterkere van de 2 denk ik.

Nou beloofd weer een leuk weekend te worden iedereen heel veel s6 dit weeken