Lacom - De Blinkert
Lacom blijft het goed doen deze competitie. De Blinkert staat nu zelfs gedeeld laatste! Gaat dit nog goed komen?? Voorlopig niet!! Ruime overwinning voor Lacom 29-17
BDC - Volendam
Ik begrijp niet waar BDC mee bezig is. 18-10 wat een pupillen uitslag!!! Is het verdedigend zo sterk of zijn de tegenstanders zo slecht. Wie kan mij het vertellen? Deze week wint BDC weer 23-19
Hercules-Nijenrodes
Als Nijenrodes er niet meer dan 10 kan scoren dan word het een lastig verhaal tegen de veel scorende ploeg uit Den Haag!!
30-19
Lotus Tonegido
Tonegido is de weg een beetje kwijt. Drie verliespartijen achter elkaar beloofd niet veel goeds voor de rest van de competitie. Lotus kan de puntjes goed gebruiken en wint daarom 25-22
ARC-UDSV
ARC heeft al twee wedstrijden achter elkaar gewonnen. Maar zullen de komende 10 wedstrijden weer verliezen. Makkelijke overwinnig voor de verliezers van afgelopen weekend 15-24
We Have - LHV
We Have staat nu onderaan en zal het moeilijk krigen om daar nog vanaf te komen. LHV kon van het weekend weer niet overtuigen tegen Lotus! Ik gun We Have een puntje 24-24