Regio D ronde 5

• Benno

Lacom - De Blinkert

Lacom blijft het goed doen deze competitie. De Blinkert staat nu zelfs gedeeld laatste! Gaat dit nog goed komen?? Voorlopig niet!! Ruime overwinning voor Lacom 29-17

BDC - Volendam

Ik begrijp niet waar BDC mee bezig is. 18-10 wat een pupillen uitslag!!! Is het verdedigend zo sterk of zijn de tegenstanders zo slecht. Wie kan mij het vertellen? Deze week wint BDC weer 23-19

Hercules-Nijenrodes

Als Nijenrodes er niet meer dan 10 kan scoren dan word het een lastig verhaal tegen de veel scorende ploeg uit Den Haag!!

30-19

Lotus Tonegido

Tonegido is de weg een beetje kwijt. Drie verliespartijen achter elkaar beloofd niet veel goeds voor de rest van de competitie. Lotus kan de puntjes goed gebruiken en wint daarom 25-22

ARC-UDSV

ARC heeft al twee wedstrijden achter elkaar gewonnen. Maar zullen de komende 10 wedstrijden weer verliezen. Makkelijke overwinnig voor de verliezers van afgelopen weekend 15-24

We Have - LHV

We Have staat nu onderaan en zal het moeilijk krigen om daar nog vanaf te komen. LHV kon van het weekend weer niet overtuigen tegen Lotus! Ik gun We Have een puntje 24-24

• nr 12

Lacom - De Blinkert

De blinkert gaat samen met lege handen naar huis, Lacom een klasse beter.

BDC - Volendam

De heren van volendam gaan voor een sensatie zorgen en winnen van BDC. Twee punten voor Volendam.

Hercules-Nijenrodes

Wordt een leuke oefenpot in Den Haag voor Hercules, Nijenrodes gaat met lege handen terug naar Breukelen.

Lotus Tonegido

Wordt een gelijk opgaande wedstrijd die helaas voor Lotus aan het eind van de tweede helft in het voordeel van Tonegido beslist zal gaan worden.

ARC-UDSV

ARC heeft hoop gekregen van afgelopen wedstrijden, maar die hoop wordt snel de grond ingeboord door de manen van UDSV, of laten de heren van UDSV nu al punten liggen om niet te hoog te eindigen.

We Have - LHV

Zal elke week een finale wedstrijd gaan worden voor We Have, (en het seizoen is nog lang) LHV niet goed in hun vel de laatste weken. Zet in op een gelijk spelletje.

Gr nr. 12

• Bassy

Benno,

Gezien je commentaar ben jij een van de pupillen van BDC want daar heb je het meest over te vertellen. De welpjes van Nijenrodes lijkt me stug.

Lacom - De Blinkert

eens ruime overwinning Lacom, topper in opkomst

BDC - Volendam

Zware kluif BDC, 18 scoren is niet veel zeker tegen de ervaren dekking van Volendam. Gelijkspelletje

Hercules-Nijenrodes

Dikke overwinning Hercules, kampioenskandidaat nr 1

Lotus Tonegido

lichte winst lotus

ARC-UDSV

UDSV herpakt zich en wint gemakkelijk

We Have - LHV

We have te zwak, maar toch een moeizame overwinning LHV

• Benno

Je gaat niet door naar de volgende ronde Bassy…beter opletten!

• 4 meter streepje

Benno Benno Benno,

Altijd de eerste om een nieuwe week voorspellingen te starten, maar volgende keer wel de goede ronde noteren dan he!

We hebben het over ronde 8 natuurlijk!

Lacom - De Blinkert

Ik heb het idee dat de haarlemmers heel veel moeite gaan krijgen met het verlaten van de onderste regione.. Maar je weet het nooit met de blinkert..

Deze week maken ze het Lacom lastig maar nemen weer geen punten mee naar huis.

26-24

BDC - Volendam

BDC wint met 18-10 van het nationale scheidsrechtersgilde uit breukelen. Deze week spelen ze thuis tegen volendam. Een spannende wedstrijd levert uiteindelijk de nummer 2 van de competitie 2 punten op.

22-20

Hercules-Nijenrodes

Het word voor nijerodes een kwestie van meerennen met de break, bal uit het net halen, middenuit nemen, bal verprutsen en weer meerennen met de break, bal uit het net halen, middenuit nemen, bal verprutsen… Hercules gaat even lekker aan het doelsaldo werken.

36-14

Lotus-Tonegido

Lotus pakt hier de punten die ze verdienen. Tonegido zakt in elkaar de laatste weken, sinds het eerste thuisverlies is het bergafwaarts gegeaan in het hoge noorden.

23-20

ARC-UDSV

De utrechters trekken de broekriem weer even goed stevig aan en winnen van ARC met de nodige punten verschil.

28-20

We Have - LHV

We Have onderaan, LHV al weken teleurstellend aan de bal. Deze week proberen beide ploegen heel hard om te winnen, maar uiteindelijk pakt We Have weer eens een overwinning. 30-29

• Nr. 23

Hierbij mijn voorspelling….

Lacom - De Blinkert

De Blinkert gaat hetheel lastig krijgen om er in te blijven, met al haar geblesseerden. Lacom gaat winnen.

BDC - Volendam

BDC speelt en verdedigt erg makkelijk de laatste tijd. Niet veel goals, ook zeker niet veel tegen. Winst voor de mannen uit Soest.

Hercules-Nijenrodes

Tja, lijkt me duidelijk, winst voor de mannen van Hercules.

Lotus-Tonegido

Lastig in te schatten, dan maar een gelijk spelletje.

ARC-UDSV

De mannen uit Utrecht laten ich niet weer verrassen. Winst voor UDSV.

We Have - LHV

Kan me niet voorstellen dat WeHaVe gaat winnen, ook al is LHV niet echt in vorm… Winst gaat naar Leusden.

Sportieve Groet!

• aussi

Lacom - De Blinkert

Simpele overwinning Lacom, Blinkert zakt weg

BDC - Volendam

BDC op winst, weinig tegen, dan hoef je ook niet veel te scoren

Hercules-Nijenrodes

Ren je rot, veel tegen weinig voor Hercules

Lotus-Tonegido

Lotus houdt de punten thuis.

ARC-UDSV

Winst voor UDSV, geen discussie.

We Have - LHV

We have gaat voor de onderste plaats en LHV kijkt nu naar boven.

• ploppie

Lekker spelen vanuit zo'n underdog positie…

• 11e man

Is opzoek naar zijn 12e man…