Uitslagen Heren Hoofdklasse A

• Obelix

Celeritas - HVBS 21-23

Leuk voor HVBS dat ze weer wat meer mee doen!

Univé/Achilles - Venus/Nieuwegein 30-26

De topper van het weekend.. Had niet verwacht dat Achilles met 4 verschil zou winnen dus dat doen ze goed.

FIQAS/ Aalsmeer 3 - CSV 21-20

Logisch dat Aalsmeer wint, maar de uitslag had ik ruimer verwacht, iemand een idee hoe Aalsmeer maar zo krap heeft kunnen winnen?

GOconnectIT/Fortissimo - VVW 29-20

Terecht, Fortissimo is gewoon een betere ploeg dan VVW

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - FHC 32-20

Weinig over te zeggen, uitslag zegt genoeg

Vrone - Hellas 2 34-27

Vind ik toch wel een verassing.. Hellas heeft het goed gedaan tot nu toe maar verliest nu van een middenmoter..

• Six

Celeritas - HVBS

21-23. Een zeer verrassende uitslag. Naar mijn idee is Celeritas toch een klasse beter dan HVBS, dus hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Achilles - Nieuwegein 2

30-26. De overwinning van Achilles was des te mooier aangezien Nieuwegein op vrijdagavond alles en iedereen kon meenemen die nog in het tweede mocht spelen.

Aalsmeer 3 - CSV

21-20. Ook heel verrassend. Aalsmeer 3 maakt gemiddeld toch meer dan 30 doelpunten per wedstrijd, en helemaal als ze thuis tegen een middenmoter spelen. Maar goed, winnen is winnen.

Fortissimo - VVW

29-20. Een logische uitslag. Tegen midddenmoters wint Fortissimo standaard met ongeveer dit verschil.

Hurry-up 2 - FHC

32-20. Hurry-up blijkt thuis toch nog wel punten te pakken. Als ze in deze competitie willen blijven, zullen ze dat ook zeker moeten blijven doen. FHC had blijkbaar geen schijn van kans?

Vrone - Hellas

34 - 27. Ook enigszins verrassend. Thuis is Vrone inmiddels lastig te verslaan, zo blijkt.

• Tonijn

Celeritas - HVBS

21-23; precies als voorspeld! HVBS kan het wel en Celeritas is het gewoon echt helemaal kwijt (en speelt zo voorspelbaar).

Achilles - Nieuwegein 2

30-26; winst had ik wel verwacht maar had ook meer doelpunten verwacht…. in de return is het vast andersom!

Aalsmeer 3 - CSV

21-20; is Aalsmeer gestopt met handballen in de 2e helft of ging het echt gelijk op? Ben verbaasd door het kleine aantal doelpunten!

Fortissimo - VVW

29-20; onverwachte uitslag wat mij betreft. Zeker dat VVW maar 20 keer heeft gescoord (49 keer vorige week) en Fortissimo lijkt me nou niet echt onverslaanbaar.

Hurry-up 2 - FHC

32-20; Hurry-up wil erin blijven en tap thuis uit ander vaatje, FHC is bij uitwedstrijden beduidend zwakker. Ik had een kleiner verschil verwacht.

Vrone - Hellas

34 - 27; Vrone herrijst, of is Hellas 2 uit gewoon veel zwakker? Ik ben verrast!

• De Analist

Celeritas - HVBS

21-23; Had verwacht dat Celeritas deze nipt zou winnen… Wel leuk voor HVBS dat

Achilles - Nieuwegein 2

30-26; Weet nog niet hoe Nieuwegein 2 speelt maar ik denk dat deze wedstrijd 2 kanten op kon. Denk toch thuisvoordeel.

Aalsmeer 3 - CSV

21-20; Aalsmeer scoort weinig en verrast iedereen hiermee. Hier een verslag over de wedstrijd gevonden: http://www.echo.nl/nb-ca/sport/ingezonden/944134/weer.n.t.niet.voor.csv/

Fortissimo - VVW

29-20; Winst voor Fortissimo wel aan zien komen, maar met een verschil van 9 niet. Knap van Fortissimo of slecht van VVW?

Hurry-up 2 - FHC

32-20; Hurry-up thuis is blijkbaar heel anders dan uit. Lijkt me een saaie wedstrijd zijn geweest.

Vrone - Hellas

34 - 27; Vrone herrijst, of is Hellas 2 uit gewoon veel zwakker? Ik ben verrast!

• de vier

Celeritas - HVBS

21-23; HVBS RULES!!!!!!!!!!!!!

Achilles - Nieuwegein 2

30-26; Achilles nu al bijna kampioen als de achtervolgers punten blijven morsen :p

Aalsmeer 3 - CSV

21-20; Aalsmeer thuis wint niemand. alleen aalsmeer zelf

Fortissimo - VVW

29-20; logisch

Hurry-up 2 - FHC

32-20; Is Hurry-up zo sterk of FHC zo zwak

.

Vrone - Hellas

34 - 27; Vrone herrijst, of is Hellas 2 uit gewoon veel zwakker? Ik ben verrast

Zo als enkele maanden geleden al door mij voorspelt is Hellas2 afhankelijk van het 1e team en aangezien de eredivisie competie over de helft is zullen de spelers zo langzamer hand geen wedstrijden meer bij het 2e mogen spelen.

• ballenvanger

Hellas stond met een goed team, jammer dat er 2 in de eerste helft moesten uitvallen.

We hebben gewoon niet goed gespeeld.

Er zullen niet heel veel mensen vast in het eerste spelen, we spelen namelijk ook met a-jeugd en b-jeugd.

• coach01

Fiqas/Aalsmeer - CSV 21-20

Eerste helft 13-9

Tweede helft stond Aalsmeer 18-12 voor

CSV herpakte zich, verdediging goed dicht, slechte schoten, uitstekende keepers

Aalsmeer nummer 7 zijn penalty in de laatste 8 minuten gestopt door een 15-jarige!

Gaf CSV moed en kroop snel dichterbij, helaas net niet genoeg.