uitslagen HEREN hoofdklassen B

• Tjerk

Om even in te haken op het rode kaart verhaal. Als spelers van je eigen team al gaan zeggen dat het niet normaal is dat de persoon welke al drie wedstrijden als een zogenaamde menselijke bijl richting het gezicht verdedigd nog steeds speelt, zegt dat volgens mij genoeg over die persoon.

Even een attentie dus voor degene welke nog moeten spelen tegen deze persoon ( iedereen dus ).

Rest van het team overgens prima volk.

• RR achteruit

Mooi verslag Jean.

Ik zal het iets korter verwoorden, teveel gemiste kanssen en inderdaad bang om te vallen, daarom te voorzichtig gespeeld, met weinig durf. De wissel momenten waren af en toe minder en afspraken werden niet na gekomen.

Kort samengevat:

Eerste helft gewonnen

tweede helft nipt verloren

derde helft ruim gewonnen, met dubbele cijfers zelfs.

Die biertender kun je inderdaad thuis laten, gezellige kantine

En Adrie de eerste staat klaar in Geleen, we hebben wel maar 1 kan, misschien dat jullie er een paar mee kunnen nemen.

• henkie

En op wie moeten we precies letten dan?

• Tjerk

Bij ons had hij nr 15. Het is hun rechter/midden opbouwer

• Jean United

Vergeef me anoniempje voor deze (waarschijnlijk vaak gemaakte) fout!

Ik hou die gasten allemaal niet uit elkaar hoor. Volgens mij kun je beter vregen wie er niet Pottuy heet in dat team..vraag me af hoe dat bij de dames van Dios is..spelen daar ook 3 generaties Pottuytjes met aftakkingen?

• Zo maar een handbalkenner

Mooie verslagen, vooral door Jean. M.b.t. dat vloergedoe, ervaart Dios dan ook geen nadeel aan het feit dat ze in de uitwedstrijden altijd op een soort ondergrond spelen waar ze niet op trainen? (de vloer bij Dios is een ramp, geeft ik toe)

• harrie

uitslag witte ster-atomium gespeeld op 08-12-2009: 33-26.

• Jean United

Dios weet ook wel dat hun vloer zwaar klote is..geloof t maar! maar een ploeg die al jaren op die vloer traint en speelt is er toch meer aan gewend dan de tegenstander!! Al met al mooie fasciliteiten voor zo'n clubbie…je mag er tenminste met hars spelen, dan kan bij andere ploegen niet gezegd worden!