T+A/VOC Amsterdam 2 - ZAP
VZV - Auto van Ewijk/LHC
DOS - GIBO Groep/Kwiek 2
DTS'48 - Borhave
Nieuw Heeten - VVW
Westsite - Havas
Vanavond de inhaalwedstrijd VZV - VVW, VVW zal deze pot denk ik winnen al zal het niet vanzelf gaan. Als VZV erin gelooft dan kunnen ze misschien wel voor een stunt zorgen maar normaal gesproken zal VVW sterker zijn.
Dan komend weekend, op papier en gezien de stand toch wel de krakker van de 1ste ronde VOC2-ZAP ?? 2 ploegen die graag op de break-out spelen. ZAP wint wel steeds maar nooit echt heel overtuigend. Denk dat ik voor het thuis voordeel ga van VOC2. En dat de punten in Amsterdam blijven.
VZV-LHC dat kan nog wel eens een hele leuke wedstrijd worden. LHC speelt toch leuk handbal net als VZV zal gelijk opgaan maar denk dat VZV dit keer de punten in het t'Veld houd.
DOS-Kwiek2 met alle respect voor Kwiek2 maar denk dat DOS er vol overheen gaat en dat de wedstrijd al in de 1ste helft is gespeeld DOS is nog 1 maatje te groot voor Kwiek2.
DTS'48-Borhave Borhave zal de punten pakken denk niet dat DTS'48 bij machte is om een vuist te maken.
Nieuw Heeten-VVW VVW zal snel een gat slaan denk ik en de wedstrijd op routine uitspelen ook VVW zal een maatje te groot zijn voor Nieuw Heeten
Westsite-Havas ja ??? wat kunnen we hiervan maken Westsite wint 1x van DOS, Havas wint van het weekend van VVW ?? beide ploegen kunnen de punten maar wat hard gebruiken. Denk dat de LO van Havas het verschil gaat maken in deze wedstrijd en dat Havas de punten mee naar huis neemt dit keer.
Nou wat vinden jullie ervan ?