Ronde 8 Hoofdklasse A Dames

• tsja

T+A/VOC Amsterdam 2 - ZAP

VZV - Auto van Ewijk/LHC

DOS - GIBO Groep/Kwiek 2

DTS'48 - Borhave

Nieuw Heeten - VVW

Westsite - Havas

Vanavond de inhaalwedstrijd VZV - VVW, VVW zal deze pot denk ik winnen al zal het niet vanzelf gaan. Als VZV erin gelooft dan kunnen ze misschien wel voor een stunt zorgen maar normaal gesproken zal VVW sterker zijn.

Dan komend weekend, op papier en gezien de stand toch wel de krakker van de 1ste ronde VOC2-ZAP ?? 2 ploegen die graag op de break-out spelen. ZAP wint wel steeds maar nooit echt heel overtuigend. Denk dat ik voor het thuis voordeel ga van VOC2. En dat de punten in Amsterdam blijven.

VZV-LHC dat kan nog wel eens een hele leuke wedstrijd worden. LHC speelt toch leuk handbal net als VZV zal gelijk opgaan maar denk dat VZV dit keer de punten in het t'Veld houd.

DOS-Kwiek2 met alle respect voor Kwiek2 maar denk dat DOS er vol overheen gaat en dat de wedstrijd al in de 1ste helft is gespeeld DOS is nog 1 maatje te groot voor Kwiek2.

DTS'48-Borhave Borhave zal de punten pakken denk niet dat DTS'48 bij machte is om een vuist te maken.

Nieuw Heeten-VVW VVW zal snel een gat slaan denk ik en de wedstrijd op routine uitspelen ook VVW zal een maatje te groot zijn voor Nieuw Heeten

Westsite-Havas ja ??? wat kunnen we hiervan maken Westsite wint 1x van DOS, Havas wint van het weekend van VVW ?? beide ploegen kunnen de punten maar wat hard gebruiken. Denk dat de LO van Havas het verschil gaat maken in deze wedstrijd en dat Havas de punten mee naar huis neemt dit keer.

Nou wat vinden jullie ervan ?

• fan

ik had niet gezien dat het item al gepost was

T+A/VOC Amsterdam 2 - ZAP Topper van de week. VOC draait heel goed en wil graag kampioen worden, Zap vorige week een missertje en zal wat willen goedmaken, denk een kleine overwinning voor VOC na een spannende wedstrijd.

VZV - Auto van Ewijk/LHC Makkelijke overwinning voor VZV.

DOS - GIBO Groep/Kwiek 2 Zal Dos de draad weer oppakken na de afgelopen weken zullen wel moeten om niet te veel achterop te raken bij Voc, kwiek heel wisselvallig, Dos krijgt de punten niet cadeau maar zullen uiteindelijk toch weer eens de 2 punten pakken.

DTS'48 - Borhave DTS '48 heeft het moeilijk dit jaar en zal ook niet kunnen winnen van Borhave

Nieuw Heeten - VVW Nieuw Heeten een paar onnodig punten laten liggen en moeten nu wel punten pakken om niet in de gevarenzone te komen. VVW zal vol aan de bak moeten om de punten mee naar huis te nemen Nieuw Heeten zal denk ik alles uit de kast halen om de punten te behouden.

Westsite - Havas wedstrijd is voorbij de teams belangrijk om echt uit de gevaren zone te blijven. Beide teams de laatste 2 wedstrijden gewonnen. Havas verrassend van ZAP. zal een gelijkopgaande wedstrijd worden maar denk toch dat Havas uiteindelijk wint.

• Suppporter

T+A/VOC Amsterdam 2 - ZAP Nu kan ZAP laten zien dat ze echt zo goed zijn of dat het maar een kleine opleving is. Ik ben benieuwd ze hoeven niet te winnen, maar als ze zo goed zijn moeten ze het toch wel spannend kunnen maken!!

VZV - Auto van Ewijk/LHC VZV moet eerst nog tegen VVW, Ik denk dat VVW wint. Dat Rieki er 8 scoort maar 8 uit 30 schoten is niet veel! VZV wint uiteraard van LHC.

DOS - GIBO Groep/Kwiek 2 Dos wint gemakkelijk. Hoe is het met Annelies Smeets???

DTS'48 - Borhave DTS '48 gaat dergraderen als ze zo door gaan en zullen niet van Borhave winnen.

Nieuw Heeten - VVW Nieuw Heeten uit altijd lastig. Maar ik denk dat VVW gaat winnen. Vind Nieuw Heeten nou niet echt een superploeg. Beetje statisch en eentonig. De cirkel van Nieuw Heeten is klein, links en scoort heel veel. Als je die goed vast zet is het echt makkelijk te doen. Dan is er alleen nog een opbouwsters die ze er wel eens ingooit, maar als je het van 2 speelsters moet hebben ga je niet winnen van VVW.

Westsite - Havas Wat voor team heeft Westsite? ben erg benieuwd geworden. Maakt me eerlijk gezegd niet uit wie er wint dus ik zeg gelijkspelletje.

• fan

gelijk spel voor VZV- VVW

heb net het verslag van vzv gelezen

dit bewijst maar weer hoe onsportief vvw is !!

er zijn namelijk ook ploegen die geen oefen wedstrijden meer tegen hun willen spelen vanwege dit gedrag

• robert singer

Voor dat er weer allemaal speculaties losbarsten op dit forum, het volgende:

VZV - VVW was een prima vechtlustige wedstrijd van beide kanten zonder echt onsportief te zijn.

Dat er in de laatste 10 seconden twee vervelende incidenten te betreuren waren is jammer, maar voor de rest was het een goeie spannende wedstrijd.

VZV heeft door eigen onvolwassenheid in de eindfase de zege alsnog weggegeven.

De wedstrijd stond onder leiding van de heren v.Kessel en Markus, die een goede wedstrijd hebben gefloten. Dit mag ook wel eens gezegd worden op dit forum !

Robert Singer ( Teammanager VZV )

• Suppporter

In het afgelopen wedstrijdverslag van HAVAS word dit een hele slimme actie genoemd! Heeft niks met onsportief gedrag te maken, maar handballen met je hoofd! Iedere andere ploeg had hetzelfde gedaan in deze situatie!

• Nicky

Ach laat toch! De Havas aanhang staat toch al niet bekend om zijn sportiviteit.

• blablabla

Wat een belachelijk wedstrijdverslag bij VZV op de site.

Ik vraag me af als iemand, ik citeer:“Steltenpooltje, ik zag haar hoog achter het doel van verre al komen aansprinten” Deze meneer John Volkers stond dus hoog achter het doel waar Steltenpooltje naar toe sprintte. Dat moet dus de ruimte aan de kantine kant van de hal zijn boven het doel, waar een aantal mensen de wedstrijd stonden te aanschouwen.

Als deze meneer daar stond, want dat schrijft hij, hoe is het dan mogelijk dat hij dit hoort: Ze zet drie passen en wordt dan opgevangen door een VVW’ster die haar een knietje geeft, daarna een zet en haar vervolgens voor ‘kutwijf’ uitmaakt.

Of probeert deze meneer gewoon weer kwaad bloed te zaaien!!! Slechte verliezer!

• man

wat heeft Havas er mee te maken, het gaat toch op de wedstrijd VZV - VVW?

• sloofje

ook bij die wedstrijd tussen zap en havas werd het maken van een doelpunt in de laatste minuut onmogelijk gemaakt door de bal weg te tikken en werd dit alleen bestraft met 2 min en hier word gesproken over een slimme actie en nu wordt er gzegt bij de wedstrijd vzv vvw grof onsportief gedrag en op het wedstreijd formulier gezet.

Dus waarom is het bij de ene wedstrijd slim en bij de ander grog onsportief?

Wie legt mij dit uit ?