Voorspelling Hoofdklasse B Heren

• 18+

Je hebt gelijk.

Ook al wordt V&L dit jaar geen kampioen, ze zijn in ieder geval Kampioen in de derde helft.

Wat kunnen die mannen zuipen zeg! (vooral de oude garde dan)

Heb zelfs begrepen dat de wedstrijden en trainingen tot in de late uurtje duren.

Wel mooi dat dit tot op heden nog altijd goed gecombineerd kan worden met sportief goede resultaten.

• Winged Man

Als je vijf punten los staat, mag je verwaand zijn! Als de jonge snelle spelers het niet trekken, zetten ze toch de oudere tragere spelers erin…dus of je daar nu wat zinnigs mee zegt..

• testkees

Lees net op handbalstartpunt:

“De blessure die Ian Pottuyt opliep in de streekderby tegen Van der Voort/Quintus blijkt ernstiger te zijn dan aanvankelijk werd gedacht. De eerste diagnose wees er op dat de heup was verdraaid na een botsing met een Westlandse speler. Nader onderzoek heeft uitgewezen, dat bij de val zijn sleutelbeen is ontwricht.”

Zou dat nog veel schelen bij DIOS? De Pottuytjes zijn toch erg belangrijk daar…

• Jean United

Sittardia - v.d. Voort/Quintus 2

Ik ben het eens met onze voorspeller, het zwakste punt van de ploeg ligt hem in het gelijkspelen met het Vlaggenschip, waar op dit moment (logisch) toch de voorkeur naar uitgaat. Sittardia heeft misschien 1-2 oudere ervaren spelers die er af en toe bij zijn, alhoewel het gewoonlijke team dat naar de uitwedstrijden gaat ook gewoonweg goed zijn mannetje staat! Alhoewel het wel een groot verschil is of hun oudere cirkelloper erbij is of niet..

Quintus 2 komt niet compleet opdagen en gaat goed op hun gezicht. Het verschil wordt waarschijnlijk pas in het laatste kwartier van de wedstrijd gemaakt..Sittardia heeft regelmatig een dipje in de wedstrijd..eventueel nog niet ervaren genoeg om 60 minuten op hetzelfde tempo te kunnen blijven spelen.

Jawasport/Ventura - SOS-Kwieksport

Ventura, lijkt me duidelijk! Kwiek had toch maar beter in de Hoofdklasse A kunnen blijven, want dit niveau is duidelijk een trede te hoog voor deze mannen.

Witte Ster'75 - Atomium'61

Normaal gesproken zou atomium de betere ploeg moeten zijn, puntjes voor de Rotterdammers!

DIOS - V&L

Mensen…trek de handschoenen aan, sjaals om, mutsen op en kom in Den Hoorn kijken naar de topper van de Hoofdklasse B –> hopelijk hebben ze jägermeisterr!! Ik heb beide ploegen tot nu toe zien spelen en V&L moet veruit de betere ploeg zijn, gezien het arsenaal aan spelers wat ze kunnen inzetten. MAAR daar zijn toch de omstandigheden en het feit van het moeilijker halen van het vaker hoge spelniveau van V&L in uitwedstrijden..daarentegen speelt Dios thuis, ze missen wel één van de gebroeders Pottuyt las ik zojuist op handbalstartpunt (geen idee welke van de zovelen het is!! iemand een idee??), maar nog genoeg materiaal om V&L een lastige avond te bezorgen. Dios een ploeg met een redelijke dekking, maar een te voorspelbare aanval..als V&L met de omstandigheden om kan gaan is het een ploeg die snel kan anticiperen op elke aanval en werkt vanuit hun solide dekking. Nipte overwinning voor de mannen in het blauw!

Regioteam CAD2M - Gemini

Regioteam maakt geen missers tegen zwakkere ploegen in thuiswedstrijden..ze houden de aansluiting met de top. Ploeg mist nog net iets om kampioen te kunnen worden, maar dat gaat volgend seizoen of het seizoen daarna zeker gebeuren mits Swift niemand wegplukt bij ze.

Wings - Hellas 3

Wings..Hellas 3 komt het lek niet meer te boven.

• pimpernel

bij dios heet iedereen toch pottuyt

• Handballigan

Sittardia - v.d. Voort/Quintus 2

Ik denk dat Sittardia hier de punten pakt vanwege het moment van spelen, mag eigenlijk niet zo zijn.. Elke ploeg moet hetzelfde Quintus treffen, maar zo werkt het nu eenmaal niet, dus 2 punten in Sittard.. En een heerlijk avondje hoeft niet altijd door sinterklaas verzorgd te worden. Medelijden met de mannen uit kwintsheul, sinterklaasavond tussen sittard en kwintsheul op de weg vieren zonder punten is ook geen pretje..

Jawasport/Ventura - SOS-Kwieksport

SOS-Kwieksport blijf wachten op de geblesseerden?! Ik vin het ook vreemd dat er weinig commentaar vanuit den haag komt, vorig jaar waren ze vaak de eerste met hun voorspellingen in de Hoofdklasse A.. Misschien dat de sint ze 2 punten kan geven.

Witte Ster'75 - Atomium'61

Witte Ster heeft ups & downs, Atomium op t moment meer downs dan ups.. Gelijkspelletje.. NB. Wedstrijd wordt dinsdag 8 december gespeeld..

DIOS - V&L

Wat een feest in de DIOShal, iedereen klaagt…. EN TERECHT! Hoofdklasseonwaardig, doet niets af aan de handbalkwaliteiten van DIOS. Hoop voor de competitie dat de hal V&L te veel parten speelt, is denk k ook de enige kans die DIOS heeft.. Normaalgesproken punten naar het zuiden.

De geblesseerde Pottuyt is de cirkelloper, degelijke speler, maar zijn broers zijn bepalender naar mijn idee..

Regioteam CAD2M - Gemini

Gemini geen hoogvlieger, Regioteam zal hier toch van moeten winnen, hoe doen de libiers het in deze ploeg? Libiers waren het toch, hoor er weinig over?!

Wings - Hellas 3

Wings zal hier winnen zonder hulp van sinterklaas, de vedettes van Hellas 3 vinden het allemaal prima met de hoofden nog bij het heerlijk avondje en de blije kinders..

• testkees

Helemaal met je eens handballigan wat betreft de accommodatie. Jammer dat zo'n leuk handballende vereniging niet wil of kan uitwijken naar een fatsoenlijke hal.

• Oemoemenoe

He 18+,

Ik zie net dat de mannen van V&L zondag voor de Jägermeister gaan!!!!! :)-D

Kom je ook dan kunnen we gezellig even discussiëren over de ballonhal en geen hars e.d.

• 18+

Zou graag willen komen kijken, maar moet helaas zelf handballen.

Ik kom de volgende week kijken bij jullie Derby V&L-Sittardia, de clash of the Titans.

Hoop dat er goede scheidsrechters opgezet gaan worden !!!

Drinken we na de match een Juupke

• Zo maar een handbalkenner

Uit vertrouwelijke/betrouwbare bron(n)nen: binnenkort krijgt DIOS' ballonhal een nieuwe vloer (binnenkort = waarschijnlijk nog dit seizoen).

P.S. Iemand vroeg hoe de Libiers van Regioteam het doen? Heb ze onlangs gezien uit bij DIOS, stelden niets voor, vrij onzichtbaar (de linker hoekspeler wat beter dan die andere, maar al met al .. sorry, maar weet niet wat men in die twee ziet/zag).