Sittardia - v.d. Voort/Quintus 2
Ik denk dat Sittardia hier de punten pakt vanwege het moment van spelen, mag eigenlijk niet zo zijn.. Elke ploeg moet hetzelfde Quintus treffen, maar zo werkt het nu eenmaal niet, dus 2 punten in Sittard.. En een heerlijk avondje hoeft niet altijd door sinterklaas verzorgd te worden. Medelijden met de mannen uit kwintsheul, sinterklaasavond tussen sittard en kwintsheul op de weg vieren zonder punten is ook geen pretje..
Jawasport/Ventura - SOS-Kwieksport
SOS-Kwieksport blijf wachten op de geblesseerden?! Ik vin het ook vreemd dat er weinig commentaar vanuit den haag komt, vorig jaar waren ze vaak de eerste met hun voorspellingen in de Hoofdklasse A.. Misschien dat de sint ze 2 punten kan geven.
Witte Ster'75 - Atomium'61
Witte Ster heeft ups & downs, Atomium op t moment meer downs dan ups.. Gelijkspelletje.. NB. Wedstrijd wordt dinsdag 8 december gespeeld..
DIOS - V&L
Wat een feest in de DIOShal, iedereen klaagt…. EN TERECHT! Hoofdklasseonwaardig, doet niets af aan de handbalkwaliteiten van DIOS. Hoop voor de competitie dat de hal V&L te veel parten speelt, is denk k ook de enige kans die DIOS heeft.. Normaalgesproken punten naar het zuiden.
De geblesseerde Pottuyt is de cirkelloper, degelijke speler, maar zijn broers zijn bepalender naar mijn idee..
Regioteam CAD2M - Gemini
Gemini geen hoogvlieger, Regioteam zal hier toch van moeten winnen, hoe doen de libiers het in deze ploeg? Libiers waren het toch, hoor er weinig over?!
Wings - Hellas 3
Wings zal hier winnen zonder hulp van sinterklaas, de vedettes van Hellas 3 vinden het allemaal prima met de hoofden nog bij het heerlijk avondje en de blije kinders..