Voorspelling Hoofdklasse B Heren

• RR vooruit

Alweer een ronde met een tweetal topwedstrijden:

Sittardia - v.d. Voort/Quintus 2

En alweer een wedstrijd tussen ploegen die gedeeld nummer 2 staan. Sittard thuis toch een stuk sterker, Quintus al een tijdje van de leg. Wil Quintus mee blijven doen, kunnen ze zich toch eigenlijk niet permiteren te verliezen. Wordt een hele spannende, waarbij Sittard normaliter toch een streepje voor zou moeten hebben.

Jawasport/Ventura - SOS-Kwieksport

Ventura houdt de punten lekker in eigen huis.

Witte Ster'75 - Atomium'61

Witte Ster is toch echt te zwak voor Atomium. Ruime overwinning voor Atomium.

DIOS - V&L

De wedstrijd van de week!!! DIOS nog ongeslagen thuis in de luchtballon. Wordt de eerste echt lastige wedstrijd voor V&L. Als V&L vooral vanuit de dekking zijn mannetje staat, denk ik, dat V&L de punten -zij het net- mee naar huis zal nemen.

Regioteam CAD2M - Gemini

Het Regioteam gaat tegen de zwakkere broeders in de competitie in een thuiswedstrijd echt geen punten verliezen. Wordt het regioteam dit weekend de morele winnaar door puntverlies bij de concurenten?

Wings - Hellas 3

Wings zou toch thuis net wat meer “in huis” moeten hebben dan de heren van Hellas

• 18+

Ik denk dat Sittardia een moeilijke avond gaat krijgen, en verwacht eigenlijk dat er minimaal 1 punt mee naar Quintsheul gaat.

Ventura zal hier de winst pakken.

Witte Ster zal voor een verrassing zorgen!

DIOS - V&L

Inderdaad de wedstrijd van de week!!! Denk dat de ongeslagen verwaande mannetjes uit Geleen de eerste verliespunten dit seizoen gaan pakken. Door de sfeer en de condities in deze ballonhal zullen de meeste van de vooral jonge en technisch spelers niet uit de verf komen. Denk dat DIOS met een doelpunt of 3 zal winnen !

Regioteam CAD2M - Gemini

Ik verwacht dat het regioteam de punten thuis gaat houden (zij het wel in een erg slechte wedstrijd)

Wings - Hellas 3

Kippetje voor Wings

• testkees

Sittardia laat thuis geen punten liggen.

Kwiek is hier duidelijk de mindere.

Witte Ster gaat hier weer verrassen. Ze spelen al een aantal weken prima thuis…

DIOS - V&L

De wedstrijd!!! Voor de competitie is het het beste als DIOS wint… Ik ben ‘t niet helemaal eens met 18+ dat V&L zo’n jonge ploeg is. V&L heeft juist erg veel ervaring in huis met een aantal goede oud-eredivisiespelers, maar het thuisvoordeel van DIOS weegt ook wel héél zwaar… Ik durf het niet te zeggen…

Regioteam CAD2M - Gemini

Ook ik denk, dat dit geen makkelijke wedstrijd wordt voor het Regioteam. Ze houden wel de punten in de achterhoek…

Wings - Hellas 3

Wings gaat hier thuis heel gemakkelijk van winnen

• G09

Sittardia - Quintus 2:

Sittardia is een erg leuke ploeg! Denk ook dat ze hier van Quintus gaan winnen!

Ventura - Kwieksport:

Dit is een gemakkelijke prooi voor Ventura die weer eens winnen!

Witte Ster - Atomium:

Witte Ster doet het goed de laatste weken, denk dat het spannend gaat worden hier! Toch denk ik dat Atomium de punten meeneemt..

DIOS - V&L:

Dan mag V&L nog zo'n goede ploeg zijn, in die hal, als je het al een hal kunt noemen, gaat V&L verliezen. Zal er wel om gaan spannen! Zou goed zijn voor de spanning in de competitie als DIOS wint..

Regioteam Cad2M - Gemini:

Dit wordt een walk-over voor het Regioteam.. verliezen haast nooit thuis, en zeker niet van Gemini.

Wings - Hellas 3:

Wings is de leukere ploeg hier, dus denk dat ze de punten thuis houden!

• Herman

Voor de competitie zou het goed zijn als DIOS wint, maar van mij mag DIOS wel eens lekker op zijn bek gaan in die &@%$# “hal”!!! Dat het NHV dat goedkeurd, het is toch geen veldhandbal!!!

• Jerry

Oeioei.. Zaterdag avond is ook hellas - quintus … Derby wedstrijd opzich, denk dat er wat krachten van het 2de van quintus bij het eerste zulle zitten. Daarom gaat sittardia winnen. Zal een geflatteerde ruime overwinning worden. Nadeel van een 2de team zijn op belangrijke avonden van het eerste. Niet te min over sittardia want das gewoon een goeie ploeg maar das quintus 2 ook mits ze de mensen hebben blijkt nu.

Niet veel over te zeggen. Ventura wint ruim. SOS staat waar ze thuis horen en hopelijk blijven ze daar staan. Anti-handbal.

Tjsa, ik heb zelf nog geen idee over witte ster… Als ze atomium te lang in de wedstrijd laten dan zulle ze verliezen… Anders gok ik toch wel dat witte ster wint.

DIOS - V&L

Hmm…DIOS thuis is lastig te verslaan maar is zeker te doen. Laat je niet gek maken. En probeer niet te vallen ;) Ben het met herman eens, maarja iederene moet er een keer spelen. Jammer genoeg. ;-)

Toch als V&L hun spelletje blijft spelen zullen ze hier winnen. Niet leuk voor de compentitie maar dat is niet anders.

Regioteam CAD2M - Gemini

Gemini ver van wat het is geweest en het regioteam thuis brengt altijd iets meer dan uit. Dubbele cijfers voor Regioteam.

Wings - Hellas 3

Wings bezig aan een goeie opmars na een mindere start. Zouden toch wel hier de punten thuis moeten houden. Denk een doelpunt of 4 verschil in het voordeel van wings. Hellas 3 komt in de breedte en adem te kort voor de volle 60 minuten ;)

• Anoniem

Dat het een lastige vloer is bij DIOS, dat klopt. Maar hou eens op met zeuren en ga gewoon lekker handballen…… Als het niet aan de vloer ligt, ligt het er wel aan dat je niet met hars mag spelen. Het is altjid wat !@#$%^&*(!!!!

• Voorspeller

Dit zou een zeer leuk wedstrijd zijn wanneer beide ploegen is met een compleet team zijn. Quintus op volle sterkte zonder dat er personen bij het eerste mee moeten doen. Sittardia gewoon compleet in uit wedstrijden. Dat zou nog is een leuke wedstrijd worden. Ik voorspel alleen dat we dat dit seizoen niet mee gaan maken.

Helaas, het is de realiteit. Het technisch en snelle sittardia tegen een snel en fysiek Quintus. Als Sittardia goed van start gaat pakken ze hier de punten. Het blijft echter moeilijk te voorspellen omdat je niet weet welke spelers er mee zijn…

Ventura thuis is redelijk lastig. Sos doet het niet heel goed en zal hier geen punten pakken.

Atomium blijft een stugge ploeg en normaal gesproken acht ik ze als de betere ploeg. Daarom de punten mee naar Rotterdam

DIOS - V&L

De Klapperrr van de week. Dios heeft al wat ploegen gehad die bovenin meedraaien (Quintus, Regioteam, Sittardia). V&L heeft veel onderste ploegen gehad maar voor zover ik begrijp van hun website wel redelijk gemakkelijk gewonnen. Daarentegen hebben ze ook al wat stugge ploegen als atomium, ventura en wings gehad en gewonnen. V&L is zich bewust dat dit waarschijnlijk de moeilijkste wedstrijd tot nu toe zal worden. Of dat het ook wordt is de vraag. DIOS thuis in het voordeel. Ben het wel met anoniem eens: laten we stoppen met zeuren over vloeren, hars en slechte hallen en de focus leggen op het handbal. Dat maakt uiteindelijk het grote verschil… Ik durf geen uiteindelijke voorspelling te doen, dus een gelijk spel.

Is er iemand die al tegen beide ploegen heeft gespeeld? Die mensen kunnen het beste een oordeel geven…

Regioteam CAD2M - Gemini

Regioteam thuis sterk. Gemini is erg verslapt dit jaar. Dit zal dan ook een ruime overwinning worden voor het Regioteam. Vindt het toch wel apart dat gemini vorig jaar 2e is geworden en er nu veel spelers zijn vertrokken. Vraag me af wat er was gebeurd als ze kampioen waren geworden. Maar goed dat is niet het geval, punten naar het regioteam

Wings - Hellas 3

Wings wint hier als ze een beetje het tempo hoog houden.

• oemoemenoe

He 18+, leg eens even uit wat je bedoeld met verwaande mannetjes?

Wij hebben er ook al in Geleen gehandbald en ze waren verreweg van verwaand! Het was zelfs heel gezellig tijdens de derde helft met die mannen???????

• Dirk

Wat een b*llshit betreft hars en vloer, zonder fatsoenlijke vloer en zonder hars is het verdomde moeilijk handbal te spelen zoals het gespeeld MOET worden.. Ik raad jullie eens aan deze site te bekijken, www.ehftv.com en dan nog eens na te denken over het feit “ach die vloer en ach handballen moet je ook kennen zonder hars” :)

Want daar zie je handbal zoals het gespeeld en geleefd moet worden, want het is en blijft een mooi spelletje! (Al doen sommige verenigingen, harsverboden en spelen op asfalt/tennishal en alles aan om het te verneuken) Overigens DIOS wel leuk spelend team..