Voorspelling HS Regio A ronde 8

• Kwe Ni

Cometas - Pals groep E&O 3

Toppertje van het weekend. Beide ploegen zijn erg sterk, ik ga voor een gelijkspelletje

DOS - Reehorst

Gaat Reehorst het uit weer lastig krijgen? Heeft uit in ieder geval nog niet kunnen overtuigen. Toch een krappe winst voor Reehorst.

Donar - Cirkeltijgers

Twee handballende ploegen, leuke pot waarin Donar met enig gemak wint.

Mannak/Hurry Up-HVC. 3 - Hazewind

Huppy wint dik!

SVBO - Jahn II

Lastig deze, ga toch voor Jahn II.

V en S - Cabezota

V&S is ook “gewoon” een titelkandidaat. Wint thuis met gemak!

• Huppie

Cometas zal het waarschijnlijk thuis wel winnen. E&O is en blijft wel een lastige tegenstander.

DOS - Reehorst

Reehorst. Leuke pot gespeeld tegen Hurry-Up afgelopen week. Zo moet handbal gespeeld worden, soms hard, maar zonder gemekker.

Donar - Cirkeltijgers

Donar eenvoudig, zeker thuis

Hurry-Up, 8 doelpunten verschil denk ik

SVBO - Jahn II

Jahn II, gewoon een betere ploeg

V en S - Cabezota

V en S zal het niet lastig hebben met Cabezota lijkt me

• Trefzeker

Cometas wint hier in een zeer spannende wedstrijd, 1/2 verschil!

DOS - Reehorst

Reehorst is uit nog niet echt sterk wat ik hier en daar lees maar winnen hier toch, 3/4 verschil! Volgende week de TOPPER om plek nr 1!!! ( als mijn voorspellingen kloppen;) )

Donar - Cirkeltijgers

Donar door thuisvoordeel, 4/5 verschil.

Hurry-Up, 9 verschil!

SVBO - Jahn II

SVBO is gewoon niet goed genoeg, 8 verschil in het voordeel van Jahn II

V en S - Cabezota

V en S, gaat thuis weinig weggeven, zeker niet tegen Cabezota, 6 verschil!

• holgerson

Topper van ronde 8. E&O vol routine, cometas compleet team……… spannend! Mooie strijd die geen winnaar gaat krijgen 27-27

DOS - Reehorst

DOS gaat stunten mits de kopjes erbij blijven…………….. mar kan dat? Ach waarom ook niet 29-26

Donar - Cirkeltijgers

Lang leve ronde gladde rubberen objecten die doorgaan voor een wedstrijdbal 26-21

Eitje vorr de uppers 33-21

SVBO - Jahn II

Hakken, breken en zagen! Succes voor de mannen in het zwart. Wel winst voor Jahn 19-23

V en S - Cabezota

De cabezoten gaan misschien wel stunten, maar het thuisvoordeel redt V&S 28-27

• Erik

Cometas - Pals groep E&O 3, Poeh….lastig hoor, maar verwacht wel een overwinning voor E&O, 25-28

DOS - Reehorst, Reehorst blijft ook gewoon winnen, 18-26

Donar - Cirkeltijgers, Donar thuis moeilijk te verslaan, 33-24

Mannak/Hurry Up-HVC. 3 - Hazewind, Dik pak slaag voor Hazewind, 39-21

SVBO - Jahn II, Blessures nopen Jahn II maar blijft vanwege de zwakte van SVBO aan de goede kant van de score, 21-24

V en S - Cabezota, V&S toch wel een beetje wisselvallig met hun gewonnen wedstrijden, dan nipt dan ruim, gok op nu weer ruim, 25-18

• Dienstt in blik

Cometas, brede selectie maar kan net als alle andere teams in deze competitie niet op tegen de ervaring van de mannen van E&O 3 29-32

DOS - Reehorst

Reehorst, uit niet zo sterk, DOS is een goede ploeg en houdt de punten in eigen huis 28-24

Donar - Cirkeltijgers

Ik moet het hier eens zijn met Holgerson, Donar speelt met een skippybal waar zij gek genoeg een beetje controle over hebben.

Winst voor Donar vanwege het thuisvoordeel 25-20

Hazewind dat te boek staat als meer fysieke ploeg dan echt handballende ploeg wordt puntloos terug gestuurd naar huis. 35-28

SVBO - Jahn II

SVBO kan hier wellicht het eerste puntje pakken, toch ga ik voor een winst voor Jahn II ondanks dat dit ook geen handballende ploeg is. 20-25

V en S - Cabezota

V & S wint makkelijk van het team uit Enschede. 30-20

• toeschouwer

Moeilijke pot.. als Cometas de aandacht erbij houdt en hun eigen spel speelt winnen ze met 3 doelpunten verschil

DOS - Reehorst

Ik lees steeds meer dat DOS een goed ploeg heeft.. Ik wist dat al….. maar niet goed genoeg om Reehorst te verslaan 4 doelpunten verschil voor Reehorst

Donar - Cirkeltijgers

Het gezeur over skippyballen moet maar eens afgelopen zijn .. Dat weten de studenten en daarom wint Cirkeltijgers met 2 doelpunten verschil

Hurry Up thuis is door Hazewind niet te verslaan.. Ruime winst met 7 doelpunten voor Zwartemeer

SVBO - Jahn II

Jammer dat SVBO een smalle selectie heeft en kracht te kort komt voor 2x 30 minuten, maar thuis zijn ze Jahn 2 de baas met 3 doelpunten winst voor Barger-Oosterveld

V en S - Cabezota

Cabezota kan beter in Enschede blijven want dit wordt een slachtpartij… meer dan 15 punten voordeel voor de ploeg ut Grunn

• de slimste

beide ploegen sterk maar E & O te sterk voor cometas 7 punten verschil

DOS - Reehorst

Word een moeilijke pot voor Reehorst. Dos wint hem op snelheid ! 2 punten verschil.

Donar - Cirkeltijgers

Donar wint met thuisvoordeel…(bal) 15 -18

Dikke overwinning voor hup 10 tot 15 punten verschil !

SVBO - Jahn II

Janh || wint met fysieke kracht! 4 puntjes verschil

V en S - Cabezota

V en S wint deze pot beide ploegen zonder hars 6 punten verschil!