DSS - AHV Swift
De arnhemmers gaan hier makkelijk 2 punten pakken tegen de hekkensluiter. En gaan ook de 2de periodetitel in de wacht slepen. Ook al is op 5dec het nooit leuk spelen
Red-Rag Tachos - Kras Volendam 2
Beide Ploegen punten hard nodig. word spannende wedstrijd. waarbij de thuisploeg het thuisvoordeel heeft en nipt wint
Volendam wel dik verloren vorige week tegen psv, niet verwacht.
Venus Nieuwegein - FIQAS Aalsmeer 2
Mooie pot op papier. Nieuwegein zal moeten winnen om niet op 3 punten achter te rakn op de koploper.
Nieuwegein thuis houd te 2 punten met heel veel moeite thuis.
White Demons - TB Europe MHV
2 harslozen ploegen. Mhv uit niet goed. white demons houd thuis in die rot hal de punten. een doelpunt of 4 verschil voor de demonen.
Eurotech Bevo 2 -Pals groep E&O 2
Moeilijk om te zeggen wie er gaat winnen. ook hier geef ik Bevo het thuisvoordeel. de bevo-naren hebben de punten ook hard nodig. Emmen met 0 punten een lange terug reis sturen.
Hercules - Internos
Hercules 1 helft goed partij geboden las ik tegen swift. internos altijd lastige ploeg. ik denk dat ze gelijkwaardig zijn. Maar hierbij zeg ik dat Internos de punten weg gaat snoepen in Den Haag. zal spannende leuke pot worden.
Limburg Lions 2 - PSV
Lions mindere 2de periode Psv in goede doen. Doen het heel goed deze compitie. Maar de Lions gaan thuis de punten wel pakken. maar ook met moeite. wedstrijd word laatste 15min beslist denk ik.