Voorspelling heren regio C 6 december

• Voetfout

Na het heerlijk avondje moet er toch weer gewoon gehandbald worden in de regioklasse. Wie zouden met de pepernoten en de marsepein nog tussen de kiezen zondag de meeste kans maken op de punten in de regio C. Afgelopen weekend geen echt spectaculaire, maar toch wel verrassende uitslagen.

Hercules 3 - DWS

Het zou me niet verbazen als DWS hier toch weer een keertje puntjes gaat verspelen. Als Hercules de angel eruit weet te halen bij DWS, zie ik Hercules nog wel winnen in eigen huis.

Savosa - U.S.

Savosa waarschijnlijk nog steeds zonder de keeper en ook een paar geblesseerde of niet fitte spelers, maar ze kunnen altijd weer de coach inzetten. Heeft Saturnus de Ouwe reus en de Kale, Savosa heeft altijd nog de Ouwe kale reus als geheim wapen. Toch zal het lastig worden, als iedereen de bekerwedstrijd van donderdag zonder kleerscheuren overleeft, gok ik toch op punten voor Savosa.

EHC - HWC

Wat ik van beide teams heb gezien, ga ik uit van een gelijkspelletje of een klein verschil, tenzij belangrijke spelers bij HWC nog steeds geblesseerd zijn.

Westlandia - Unitas'63

Westlandia na het verlies tegen DWS weer op zoek naar één of twee puntjes, ik hou het op twee puntjes voor Westlandia.

Heerle - Saturnus

Waarschijnlijk gaat Heerle dit ook winnen, ik denk niet dat Saturnus is opgewassen tegen deze mannen zelfs niet als de ‘eikel die zijn bruiloft midden in het seizoen plande’ oftewel de topscoorder (zoals zijn teamgenoten hem zelf omschrijven) weer terug is, geef ik Saturnus weinig kans. Maar het zou wel leuk zijn als iemand de mannen uit Herel weer eens een paar puntjes zou afpakken.

Snelwiek - Saturnus'72

Beide ploegen doen het niet best dit seizoen, eigenlijk de tegenvallers uit de regio in mijn optiek. Ik geef Snelwiek de grootste kans om eindelijk de eerste twee punten van dit seizoen bij elkaar te sprokkelen in een weinig doelpuntenrijk duel.

• D-anios

Met een hangover van 5 dec allemaal spannende wedstrijden waarbij 6 gelijkspelletjes denkbaar zijn. Toch de voorspellingen:

Hercules 3 - DWS

Hercules wat goed te maken van vorige week, DWS wil blijven winnen om de strijd met Heerle aan te gaan. Gok op DWS, met klein verschil.

Savosa - U.S.

Een gemankeerd savosa won van unitas, maar tegen US moeten we weer uit een ander vaatje tappen. Weet niet met hoeveel fitte spelers we zullen verschijnen, maar we kunnen altijd nog ons geheime wapen (quote: ‘de oude kale reus’) inzetten, wordt spannend, maar als we goed spele blijven de punten bij ons

EHC - HWC

Denk dat HWC weer op wilskracht net als vorige week de punten meeneemt

Westlandia - Unitas'63

Unitas wil weer eens winnen, maar maken op mij geen goede indruk. Missen ook hun belangrijkste opbouwer?? Is hier een reden voor, met hem is Unitas een stuk sterker? Punten naar naaldwijk

Heerle - Saturnus

Ik hoop saturnus voor de competitie, maar vrees toch echt dat de punten naar heerle gaan!

Snelwiek - Saturnus'72

Heeft snelwiek al Haro versterkingen ingezet? niet eens nodig, als deze goede handballers meer als team zouden spele is saturnus hun eerste slachtoffer, en daar ga ik vanuit!

• Jantje van Leyden

Hercules 3 - DWS

Hercules pakt die punten als is het nipt

Savosa - U.S.

Ik heb Savosa nog mogen aanschouwen. Denk toch dat de lange mannen van US het verschil gaan maken. Punten naar A'dam

EHC - HWC

Ga mee met “Voetfout” => verschil zal klein zijn. Geen idee wie aan het langste eind zal trekken. Toch maar HWC?

Westlandia - Unitas'63

Unitas zal stranden in de goede bedoelingen en punten niet mee nemen

Heerle - Saturnus

Zal een fijne uitdaging worden voor ons. Laten we hopen dat met een “compleet” team de punten kunnen mee nemen. Zou inderdaad geinig zijn voor de spanning

Snelwiek - Saturnus'72

Tsja… bij gebrek aan woorden; punten voor Snelwiek

• is van geen belang

Hercules 3 - DWS

Ik denk dat er niemand gaat winnen in Rijswijk/ Den Haag. Dus ook DWS niet. Punten blijven op de thuisbodem.

Savosa - U.S.

Savosa gaat deze wedstrijd winnen.

EHC - HWC

Ook hier gaat de thuisploeg winnen. Al zal het niet dik zijn.

Westlandia - Unitas'63

Wederom gaat de thuisploeg winnen. Unitas maakt een bleke indruk.

Heerle - Saturnus

In de badkuip gaat blessures daargelaten en andere randzaken, niemand winnen. Punten voor de koploper.

Snelwiek - Saturnus'72

Snelwiek wint dit.

• Myck

Na het heerlijke avondje een heerlijk dagje handbal:

Hercules 3 - DWS

Spannende pot, na zenuwslopende laatste minuten denk ik dat DWS de punten mee naar Schiedam neemt.

Savosa - U.S.

Ook hier gaat het er om spannen, maar ik heb vertrouwen in de coach, zowel in de coaching als het spelen. Gooit hij weer met een mooi doelpunt de wedstrijd op slot?? De punten blijven in Barendrecht.

EHC - HWC

Nog zo'n spannende pot, HWC wint met 2 of 3 punten verschil.

Westlandia - Unitas'63

Unitas verloor vorig weekend van een gehavend Savosa, dit willen ze natuurlijk goed maken. Met een punt of 5 verschil gaat de overwinning naar Unitas.

Heerle - Saturnus

Saturnus is sterk, dat wel. Maar sterker dan Heerle schat ik ze niet in. Misschien in Leiden een beter resultaat, maar Heerle gaat hier toch vrij eenvoudig winnen.

Snelwiek 2 - Saturnus'72

Snelwiek heeft nog geen punt gepakt, moet nu toch wel gaan gebeuren lijkt mij, spannende pot (alweer), en de punten blijven in de Asterlo.

6 wedstrijden, waarvan 4 hele spannende en 2 redelijk spannende wedstrijden, geen afslachtpartijen…. moet een mooi weekend in de Regio C gaan worden !!!

• Draaibal

Een mooie ronde voor de boeg!

Hercules 3 - DWS

Ik denk ook dat Hercules thuis geen punten gaat morsen, dus een nipte overwinning voor Heineken & Co.

Savosa - US

Nieuwe topper ontstaan bij Savosa? Zonder eerste keeper en het nieuwe talent kunnen ze de punten thuis houden als ze zich niet mee laten slepen in het spel van US.

EHC - HWC

Ook weer een kraker in de subtop. Ik denk toch dat het thuisvoordeel doorslaggevend is.

Westlandia - Unitas'63

Laten we de punten gunnen aan Giedd en zijn heren.

Snelwiek - Saturnus'72

Vorig seizoen was het vooral Saturnus'72 dat bakken met kritiek naar hun hoofd hebben gekregen. Ik denk dat als ‘De lange lijst’ weer opgelat is dat de heren van ‘De juf’ hier hun 2e overwinning kunnen boeken van het seizoen.

• Giedd

Bedankt draaibal, dat jij onze tweede overwinning zo hartlijk gunt aan ons. Ik kan ook niet anders zeggen

dat wij extreem onze best ervoor gaan doen. Ik ben wel benieuwd wat je over Heerle-Saturnus denkt?

Hercules 3 - DWS

Hercules thuis sterker als uit, laat daar geen misverstand over bestaan. Ik denk dat DWS er lastig

speelt tegen een ploeg zoals Hercules als het eenmaal 1 op 1 wordt in de aanval. Maar hun snelheid

is voor de mannen uit Den Haag weer wat minder prettig. Gelijk spelletje!

Savosa - U.S.

Lastig. Denk gelijkwaardig teams nadat je alle “blessures” eraf heb getrokken. Thuisvoordeel? Denk niet

dat savosa het veel uitmaakt. US heeft een leuk ploegje dat het wel gaat redden in deze regio C. Maar de

voorspelling….. : Gelijkspelletje.

EHC - HWC

Twee ploegen die mij een klein beetje tegenvallen. HWC toch iets meer als EHC maar had ook meer verwacht

van EHC. wordt inderdaad een spannende pot tussen twee goede middenmoters, HWC iets sterker, EHC

thuisvoordeel! Gelijkspelletje.

Westlandia - Unitas'63

Wij moeten alles uit de kast gaan halen om hier punten te gaan pakken. Maar gaat dat lukken? Ik denk

dat wij eindelijk weer eens ouderwets gaan vlammen en hier een punt gaan ‘stelen’ .

Heerle - Saturnus

Heerle voor mij kampioenskandidaat nummer 1! Saturnus een hele degelijke ploeg waarbij het lastig

scoren is. Heerle heeft een jonge snelle ploeg en gaat vanuit de omschakeling vele doelpunten maken

aangezien Jantje niet zo van rennen houdt. Maar als Leie eenmaal die defensieve 5-1 verdediging neerzet

gaat heerle niet erg veel doelpunten erbij maken. Saturnus scoort rustig door. Gelijkspelletje!

Snelwiek 2 - Saturnus'72

Twee degradatie kandidaten die allebij erg hun best moeten gaan doen om niet te degraderen. Voor snelwiek

misschien wel hun laatste redmiddel aangezien de concurentie wel uit gaat lopen. kan beide kanten op, en

wordt een spannende slechte wedstrijd met als uiteindelijk winnaar de juf want die is wel blij met een puntje!

• 't Brabantse Boerke

Hercules3-DWS: Ik denk twee punten voor DWS. De snelheid van handelen is iets te hoog voor de mannen uit Den Haag. 30-34

Savosa-US: Beide teams met veel blessureleed. Wordt een dubbeltje op z'n kant voor de Amsterdammers. 26-28

EHC-HWC: Redelijk gelijkwaardig. 20-20

Westlandia-Unitas: Snelheid van Unitas wordt onderschat. 25-30

Heerle-Saturnus: Heerle meest complete ploeg. Pakken de punten. 30-24

Snelwiek2-Saturnus'72: Thuisploeg gaat nu punten pakken op snelheid. 31-23

• Oude Reus

Leuk om te lezen allemaal: niemand (behalve onze fan Giedd) dicht ons enige kas toe in ‘de badkuip’. Er is zelfs iemand die er helemaal geen woorden aan vuil wil maken. Ik moet zeggen: dat motiveert ons. En we hebben naar verwachting (nog maar 1 training te gaan) zelfs een wissel! We zullen proberen er een hete tobbe van te maken…

Verder:

Hercules3-DWS: Ik heb een veel hogere dunk van Hercules, zeker thuis. Las dat de keeper weer goed op dreef is. Als Heineken fit is, dan wint Hercules dit gemakkelijk.

Savosa-US: Geen idee. Ken Savosa nog niet (volgende week pas). Hoorde wel van ons veldteam dat er flink gejankt wordt. Gun de puntjes aan US.

EHC-HWC: HWC is op de weg terug. De keeper gaat het grote verschil maken. Puntjes makkelijk naar Rotjeknor.

Westlandia-Unitas: Volgens mij twee snelle ploegen die niet zo georganiseerd terugverdedigen. Hoge, maar onzekere, uitslag.

Heerle-Saturnus: Ben benieuwd!

Snelwiek2-Saturnus'72: Snelwiek niet meegemaakt dit seizoen, maar vorig seizoen speelden ze ons helemaal zoek in Asterloo. Kon wel eens heel lastig worden voor Ridderkerk…

• Draaibal

Sorry Oude Reus, waar zijn mijn manieren. Hoe kan ik jullie zo maar vergeten!?

Heerle - Saturnus Leiden

Als de heren uit Leiden niet in slaap zijn gesukkelt in de auto na zo'n lange rit kunnen de heren van Heerle nog een geduchte tegenstander treffen, al denk ik dat Heerle toch wel nipt in.