Na het heerlijk avondje moet er toch weer gewoon gehandbald worden in de regioklasse. Wie zouden met de pepernoten en de marsepein nog tussen de kiezen zondag de meeste kans maken op de punten in de regio C. Afgelopen weekend geen echt spectaculaire, maar toch wel verrassende uitslagen.
Hercules 3 - DWS
Het zou me niet verbazen als DWS hier toch weer een keertje puntjes gaat verspelen. Als Hercules de angel eruit weet te halen bij DWS, zie ik Hercules nog wel winnen in eigen huis.
Savosa - U.S.
Savosa waarschijnlijk nog steeds zonder de keeper en ook een paar geblesseerde of niet fitte spelers, maar ze kunnen altijd weer de coach inzetten. Heeft Saturnus de Ouwe reus en de Kale, Savosa heeft altijd nog de Ouwe kale reus als geheim wapen. Toch zal het lastig worden, als iedereen de bekerwedstrijd van donderdag zonder kleerscheuren overleeft, gok ik toch op punten voor Savosa.
EHC - HWC
Wat ik van beide teams heb gezien, ga ik uit van een gelijkspelletje of een klein verschil, tenzij belangrijke spelers bij HWC nog steeds geblesseerd zijn.
Westlandia - Unitas'63
Westlandia na het verlies tegen DWS weer op zoek naar één of twee puntjes, ik hou het op twee puntjes voor Westlandia.
Heerle - Saturnus
Waarschijnlijk gaat Heerle dit ook winnen, ik denk niet dat Saturnus is opgewassen tegen deze mannen zelfs niet als de ‘eikel die zijn bruiloft midden in het seizoen plande’ oftewel de topscoorder (zoals zijn teamgenoten hem zelf omschrijven) weer terug is, geef ik Saturnus weinig kans. Maar het zou wel leuk zijn als iemand de mannen uit Herel weer eens een paar puntjes zou afpakken.
Snelwiek - Saturnus'72
Beide ploegen doen het niet best dit seizoen, eigenlijk de tegenvallers uit de regio in mijn optiek. Ik geef Snelwiek de grootste kans om eindelijk de eerste twee punten van dit seizoen bij elkaar te sprokkelen in een weinig doelpuntenrijk duel.