Regio Heren B, Ronde 8

• Speler1

Artemis - NOAV

NOAV pakt hier zeker de punten!

Blerick - Loreal 2

Belangrijke wedstrijd voor beide teams. Schat ze qua niveau wel beetje hetzelfde dus wellicht een gelijkspel??

Ha-Stu - White Demons 2

WD2 moet hier kunnen winnen. Dan doen ze dan ook.

Snelwiek - Hercules 4

Snelwiek inderdaad veel leuker en beter team als vorig seizoen. Ze pakken dan ook hier weer de punten.

Swift Helmond - VHC

Word denk ik een leuke wedstrijd om te zien. Beide teams kunnen goed handbal laten zien. Ik gok toch op

het thuisvoordeel van Swift Helmond.

AHV Swift 2 - Jupiter'75

Topper vd week. Als Swift de kop erbij houdt en het hoge tempo de hele wedstrijd kan volhouden dan hangt er misschien

een stuntje in de lucht. Als ze teveel fouten maken dan zal Jupiter dit direct afstraffen en nog een week ongeslagen blijven.

Ik wens iedereen veel succes!

• Pat

Artemis - NOAV

Artemis voor mij nog onbekend. Echter denk gezien NOAV vanaf aanstaande zaterdag eindelijk compleet is, hier de punten zal pakken. Echter zijn beide teams nog onbekend voor elkaar.

Blerick - Loreal 2

Ik denk dat Loreal de punten zal winnen in deze derby.

Ha-Stu - White Demons 2

Gelijkspelletje?

Snelwiek - Hercules 4

Snelwiek op tempo voorbij Hercules… walk over.

Swift Helmond - VHC

Kleine winst voor Swift.

AHV Swift 2 - Jupiter'75

Inderdaad.. klapperrrrrr van de week. Ik denk dat Swift hier op kwaliteit zal winnen. Inderdaad mits ze het tempo vast kunnen houden.

• Flexma

Artemis - NOAV

Artemis staat hoog op de ranglijst maar denk niet dat ze dit tot het einde vol zullen houden. Ik voorspel een dikke winst voor NOAV.

Blerick - Loreal 2

Blerick verliest weer.

Ha-Stu - White Demons 2

Eerste winst voor de studenten uit Nijmegen!

Snelwiek - Hercules 4

Mannen van Hercules 4 hebben bewezen dat onderschatting gevaarlijk is. Denk dat snelwiek het heel moeilijk gaat krijgen. gelijkspel!

Swift Helmond - VHC

VHC wint verassend dik, 18-26.

AHV Swift 2 - Jupiter'75

Spannende wedstrijd, ik verwacht dat Jupiter de laatste 5/10 minuten het verschil maakt, 24-27

• Bil

Artemis - NOAV

Artemis blijft onverwacht lang meedoen bovenin, deze week laten ze echter een steek vallen.

Blerick - Loreal 2

Ik schat Loreal toch iets beter in, maar de resultaten vallen vooralsnog tegen. Gelijkspelletje

Ha-Stu - WD2

Ik las ergens dat WD weer wat oudgedienden heeft opgetrommeld. In dat geval punten mee naar Berkel

Snelwiek - Hercules 4

Snelwiek is gewaarschuwd na de wedstrijd van Hercules tegen Jupiter. Van onderschatting is geen sprake, dikke winst thuisploeg.

Swift Helmond - VHC

Regelmatige thuisoverwinning van Swift

Swift Arnhem - Jupiter

We nemen de punten gewoon mee naar Eersel.

• Thijs

Artemis - NOAV

Artemis voor mij redelijk onbekend, maar als ik zie dat ze thuis heel dik van snelwiek verliezen(en vind dat het spel van snelwiek en ons te vergelijken is) ga ik dr vanuit dat de punten mee naar susteren komen.

Blerick - Loreal 2

Weet niet hoeveel mannen van de reserves mee moeten met heren 1 na de afgelopen week. Mits compleet gaan de punten naar venlo.

Ha-Stu - White Demons 2

Als Ha-stu hun eigen spel speelt en niet met de demonen meegaan kan het hier wel spannend worden. Studenten houden de punten.

Snelwiek - Hercules 4

Snelwiek, makkelijk op snelheid en hun keeper.

Swift Helmond - VHC

Is VHC nu eindelijk compleet?? VHC uit niet erg overtuigend, punten voor hellemond.

AHV Swift 2 - Jupiter'75

Onze 2 tegenstanders van de laatste 2 weken. Jupiter uit en swift thuis, toch vond ik(zeker handballend) swift de betere van de 2. Weet niet of de mannen van jupiter met hars kunnen handballen? Swift gaat hier de punten pakken, jupiter niet veel schotkracht van de 2de lijn icm met de stevige 6-0 van swift. Als de keepers van swift dan ook nog wat ballen zouden pakken word het ook nog een dikke overwinning.

• Carlos TNT

Artemis - NOAV

Noav wint hier, want die zijn echt goed

Blerick - Loreal 2

loreal2 wil deze zeker niet verliezen

Ha-Stu - White Demons 2

hastu wint met 2 verschil

Snelwiek - Hercules 4

snelwiek is na noav de 2de beste club in de reeks

Swift Helmond - VHC

swift in eigen huis tegen een gehavend vhc winst voor swift

AHV Swift 2 - Jupiter'75

wij hebben geen schijn van kans hier.. swift 2 een zeer goed handbal technisch onderlegt team, in combinatie met een bal vol hars… eerste verliespunten voor jupiter, de gelukreeks moest eindelijk ergens ophouden

• wasbaer

Artemis - NOAV

Noav met 3 verschil

Blerick - Loreal 2

Winst Blerick

Ha-Stu - White Demons 2

Gelijk spel

Snelwiek - Hercules 4

Snelwiek 8 verschil

Swift Helmond - VHC

Winst Helmond 8 verschil

AHV Swift 2 - Jupiter'75

Eerste verlies Jupiter 6 verschil

• Leek

Artemis - NOAV

Uit of thuis spelen maakt nogal wat uit voor NOAV, ik denk gelijk spel of nipte overwinning voor één van de twee ploegen.

Blerick - Loreal 2

De punten blijven in Venlo :)-D……….

Moeilijk, vorig seizoen won Loreal de uitwedstrijd met veel moeite en verloor thuis.

De nipte overwinning afgelopen weekend tegen Ha-Stu was ook niet overtuigend, gezien het verloop van het huidige seizoen een kleine overwinning voor Blerick.

Ha-Stu - White Demons 2

Ha-Stu pakt de eerste punten

Snelwiek - Hercules 4

Misschien kan Hercules nog een keer het niveau oppakken van afgelopen weekend, het is toch ook een derby.

Swift Helmond - VHC

Winst Helmond wint met ongeveer hetzelfde verschil als Artemis won afgelopen weekend

AHV Swift 2 - Jupiter'75

Eerste verlies Jupiter 6 verschil

• Thijs

Waar is de helderziende?

• Bil

Misschien ziet hij het niet meer zitten