Uitslagen heren ZH???

• RPS

Ben erg benieuwd naar de uitslagen en commentaren over de laatste wedstrijden bij de heren in de competitie van Zuid-Holland, hebben die niet meer gespeeld de laatste 2 weken of zo slecht dat niemand meer de uitslagen durft neer te zetten?

In afwachting….

• BillC

En welke klasse bedoel je dan?

• tret

ik neem aan dat je het over de 1e klasse hebt, want over de regio wordt genoeg geschreven:

zoals je ook op de nhv site kunt lezen wint oliveo uit bij conventus met 25-27. was blijkbaar spannender dan ik had verwacht.

Ook wint Northa van Atomium, northa pakt de eerste punten en atomium blijft met 0 punten onderaan staan.

Van Wings - HVV weet ik niks, ben ik wel benieuwd naar. of is deze niet gespeeld ofzo, geen scheids??

en waren de andere ploegen allemaal vrij dit weekend? Ventura, Atomium, Etc?

• harry

Wings kon geen team op de been brengen. HVV wint wederom met 10-0

• RPS

Natuurlijk gaat het over de 1e klasse, 2e klasse zal ook wel leuk zijn, maar de laatste tijd veel gezanik over Matthijs en veel over regio, maar liever wat meer over de 1e klasse, meer dan alleen op NHV site,

verder, Oliveo heeft het uit tegen Conventus altijd lastig, maar Oliveo heeft zich tot nu toe goed hervat na de eerste wedstrijd in de zaal…

• mks

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar na weinig reacties op de berichten ben ik er maar mee gestopt.

Oliveo inderdaad verwacht gewonnen van conventus, maar met maar 2 verschil? erg weinig

northa pakt eindelijk de verwachte eerste punten.

HVV weer met 10-0. Dit vind ik echt competitievervalsing. Kunnen zij niks aan doen. Maar zoals eerdere verwachtingen gaan ventura, hvv en oliveo voor het kampioenschap strijden. Oliveo verliest al van wings(is ook een best sterk team). Nu krijgt hvv een overwinning in de schoot geworpen.

Wings ga eens bij jullie zelf te raden, slaat nergens op!

• ikke

Tsja… wat valt er te zeggen, niet zoveel ;)

Wat me meer verbaasd is dat een ploeg als atomium 2 1e klasse speelt.

Of nou ja speelt… Die gasten willen lekker een balletje gooien en dan denk ik dat de 1e klasse daar niet geschikt voor is.

Je ziet dat menig ploeg serieus speelt om hogerop te komen richting die regioklasse.

Is het niveau in de 2e klasse dan zo laag, want het niveau van de 1e klasse is niet bijzonder hoog vind ik zelf.