scheidsrechter

• Draakje

Het wordt bijna opvallend, het lijkt wel of VTC het altijd heeft gedaan….. en als ze een keer wel geljik hebben dan wordt dat direct van tafel geschoven…. Je zou er bijna een andere club voor gaan zoeken…

Maar om deze situatie even uit te leggen…..

De speelster waar het om gaat had op doel geschoten van een terugkomende bal van de keepster ( die natuurlijk werd afgefloten voor cirkel, terwijl dat pertinent niet zo was, maar dat is natuurlijk weer niet zo ) en valt hard op haar knie, waar ze al last van had….. ze kan op dat moment niet opstaan, maar de bewuste scheids (was u het zelf niet toevallig?) stond alweer aan de andere kant. Doordat men roept dat er nog iemand op de grond ligt, ziet ie het licht….. fluit bijna met tegenzin om de tijd stil te zetten en de speelster zegt daar iets van ( niet geheel gek ). Waarop de heer in het zwart twee minuten geeft voor praten, terwijl de speelster daar nog ligt!! Dus de speelster bleef absoluut niet liggen om een straf te ontlopen, want er was nog geen sprake van een straf toen ze daar lag…..

Denk dat dit genoeg zegt over de gehele wedstrijd qua beslissingen richting VTC…..maar dat is natuurlijk weer niet zo…..8-)

• moaningmhyrtle

draakje ik denk in dit geval dat je misschien wel gelijk hebt, maar doordat er inderdaad soms heel veel gepraat wordt door jullie als speelsters en als team, dat het tegen jullie gaat werken.

misschien zouden jullie zelf eens in het zwart moeten gaan staan en een wedstrijd gaan fluiten, zodat je weet waar je het over hebt.

ik ben in ieder geval blij dat je nu niet openlijk meer namen noemt, dat kan namelijk een aardig effect hebben.

ik ben geen scheids meer maar door jou discussie ben ik nog regelmatig aangesproken, want ik was die #$%#$%$#%#scheids van dat ene koppel.

dat zijn misschien oude koeien maar wellicht kun je zelf eens het scheidsrechterpak aan doen al is het maar bij een jeugd wedstrijdje.

dan weet je waar je het over hebt.

dan kun je zeggen dat heb ik al gedaan, ik ben namelijk al scheidsrechter. als dat zo is dan breek je een van de regels namelijk het afvallen en je negatief uitlaten over een van je collega scheidsrechters.

de laatste wedstrijd die ik heb gezien van jullie tweede team tegen mijn clubbie, dat was een harde pot, maar er werd weinig gepraat en dat vond ik best positief.

• Draakje

Iedereen heeft een les nodig….. dus namen noemen doe ik niet meer;)

En ook scheidsrechters afvallen doe ik niet meer zo snel, wordt ook een dagje ouder, dus dan zeggen ze wijzer……!

Alleen zaterdag was gewoon echt niet grappig, het was nu juist de omgekeerde situatie, we hebben heel lang ons mond kunnen houden,

maar t werd op een gegeven moment zo'n frustrerende pot doordat ze echt álles affloten van VTC….

Maar goed, heb ik eerder gezegd…… je kunt beter niks op het forum zetten, want je krijgt toch nooit gelijk…..

• moaningmhyrtle

ik heb je in ieder geval misschien gelijk gegeven en dat is wellicht al heel wat.

voor wat het waard is, ik ben inderdaad croese en ook ik heb mijn les geleerd.

het heeft me alleen wel mijn koppelcarriere gekost na jullie wedstrijd.

aan de andere kant was ik al een tijd niet meer gemotiveerd en nu ik een jaar later terug kijk op die beruchte wedstrijd die wij bij jullie hebben gefloten.

ik kan nu zeggen, ja ik ben fout geweest met hoe ik heb gehandeld, maar hoe het is gegaan is niet wat iemand verdient die het met plezier doet.

jullie vedienen dat niet en wij ook niet.

gebeurd is gebeurd, ik hoop dat jullie hieruit leren en wellicht gaat het nu alleen maar beter.

dit bedoel ik natuurlijk wel positief :)

• Draakje

Gelijk krijgen was hier niet eens aan de orde, maar toch bedankt….;)

En terugkijkend op toen, wat gebeurd is is gebeurd, jammer…..maar wat je zegt, misschien een les voor ons allemaal.

Ik wist al wel dat je er mee wilde stoppen, via via…. jaja het is een klein wereldje….

En idd, dat verdient niemand…. zowel de koppels niet als de speelsters, want uiteindelijk doet iedereen het voor z'n plezier…

Maar bedankt voor je positieve berichtje ;)