scheidsrechter

• henk

Vandaag was ik bij de wedstrijd Vriendschap tegen Hercules. Een slechte wedstrijd van de speelsters met gelukkig een prima wedstrijd van de scheidsrechters. Ik vroeg me alleen af als een speelster geblesseerd op de grond licht of je dan niet kan wachten met 2 minuten als ze weer opstaat. Verder geen commentaar op de leiding want ze voelden de wedstrijd prima aan.

• jantje

je kan wachten maar het hoeft niet.

maar het idd wel zo vatzoenlijk om te wchten tot dat de speler weer is opgestaan.

• moaningmhyrtle

het is inderdaad wel zo netjes om even te wachten tot ze weer staat.

alleen vraag ik me af, als je geblesserd wat je dan gedaan hebt om twee minuten te krijgen.

meestal is de geblesseerde speelster waar de overtreding op gemaakt wordt, in dit geval is het gewoon nieuwsgierigheid hoor dat ik wil weten wat er gebeurd is

• henk

De scheidsrechter liet het spel lang doorgaan, daar zei de speelster wat van.

• moaningmhyrtle

aaaah oke ja dan kan ik het me voorstellen, je kunt je alleen afvragen wie er fout is, de scheids of de speelster.

door laten spelen is oke maar tot een zekere grens, net zo lang doorgaan tot de scheids fluit is ook niet goed.

in dit geval leidt dat tot een blessure

• Draakje

Neem aan dat de laatste zin cynisch bedoeld is draaijer??? Ongelovelijk, ik kan er nog niet over uit….!!!!

• JM

Even op de vraag terug komend.

Je geeft geen straf aan iemand die op de grond ligt (geblesseerd of niet), maar je wacht tot diegene op staat.

• scheids

Onzin, als een speler expres blijft liggen om zo de straf te ontlopen, dan kun je hem best geven, wat een gezeur zeker WEER uit A'DAM.

• henk

De speelster was behoorlijk geblesseerd en moest van het veld worden gedragen. De scheidsrechter kon dit helemaal niet beoordelen omdat hij ook dit keer op de verkeerde positie stond.

Maar ja dat was de hele wedstrijd al. Geef mij ook van die ogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• scheids

Oh, het lag weer aan de scheidsrechter, natuurlijk, ik kijk naar een ander forum, en daar staat ook dat de scheidsrechters erg partijdig waren, maar het ligt nooit aan VTC