Ronde 7 Hoofdklasse A Dames

• tsja

7. Round 28.11.2009 - 29.11.2009

—————————————————————

Borhave - Nieuw Heeten -:-

GIBO Groep/Kwiek 2 - VZV -:-

Auto van Ewijk/LHC - T+A/VOC Amsterdam 2 -:-

VVW - DOS -:-

Westsite - DTS'48 -:-

ZAP - Havas

Nou de uitslag van VOC2 - Borhave is ook bekent. 31-23 dat is best een groot verschil. Was VOC2 zo goed ? of was Borhave gewoon te vermoeid van de heen reis richting Amsterdam. Iemand die de wedstrijd gezien ?

Ronde 7 ook hier weer leuke wedstrijden.

1- Borhave wint thuis, Nieuw Heeten zal moeten proberen de schade zo bepert mogelijk te houden want denk dat hier een ruime uitslag kan komen voor Borhave.

2- Kwiek 2 - VZV, dit is al zo'n leuke wedstrijd. Kwiek2 leuke ploeg en jong, VZV idem denk dat VZV er met de punten vandoor gaat alleen word zeker niet makkelijk.

3- LHC - VOC2, LHC zit er telkens toch verrassend dichtbij spelen verschillende dekkingsvormen lees ik uit de verslagen zullen ze de juiste vorm vinden om VOC2 tegen te houden. Zal geen makkelijke wedstrijd worden voor de dames uit Amsterdam maar zullen denk ik wel met de punten naar huis gaan.

4- VVW - DOS, en weer een leuke wedstrijd VVW thuis erg sterk altijd, DOS lijkt toch een beetje de weg kwijt te zijn als ze zichzelf weten te herpakken geef ik ze een goede kans, maar anders denk ik dat VVW toch echt de punten in de Wervershoof houd.

5- Weststie - DTS, ook deze wedstrijd kan alle kanten op gaan denk ik, denk alleen dat Westsite dit keer de punten thuis houd.

6- ZAP - Havas , ZAP toch wel de ploeg die de punten aan het pakken is waar andere ze laten liggen, Havas afgelopen weekend gewonnen maar zullen ze ZAP van zich af kunnen houden. Denk dat het thuisvoordeel bij ZAP de doorslag geeft en ze de punten in Breezand houden.

Wat vinden jullie ervan ?

• borhave

borhave - voc

ja moeilijk

borhave maakte de kansen niet af

voc speelde het spel goed uit.

vermoede bestaat dat 4 speelster van dames 1 mee deden.

maar wanneer het Jeugdspeelsters zijn mag dit en het zijn gewoon goede speelsters.

op www.tijdover.nl kun je foto's bekijken en zien wie er mee deden.

we konden gewoon niet bijkomen.

maar zo dik had het niet hoeven zijn.

verder scheidsrechters 2 vrouwen die beter moeten gaan bestraffen want gele kaarten kun je niet blijven geven.

• BOOM

Ben het eens met de voorspellingen van tsja……………ik hoop alleen op verassingen!!

• geheim

Ben het niet geheel eens. Er deden geen speelsters van Dames 1 mee. Wel zijn er twee speelsters die wel met dames 1 mee gaan als dat nodig is. Verder kreeg voc behalve gele kaarten ook nog eens de twee minuten tijd straf. Terwijl borhave deze niet eens gehad heeft. Ook het publiek van Borhave is niet heel sportief en gilde als keuken meiden op elke beslissing die de scheidsrechters maakte. Misschien een idee om zelf eens een cursus scheidsrechter te gaan volgen…..

Het was niet een spannende wedstrijd hoewel borhave toch steeds weer probeerde wat dichter bij te komen. Zij miste heel veel kansen. Of voc had hele goede doelvrouwen op doel!!!

• volger

Ben toch benieuwd wie die nr 9 en nr 5 van Voc zijn. Ach ze moeten gewoon naar de hoofdklasse laat ze.

• volger

eerste divisie bedoel ik

• VOC

Nummer 9: Len Hammers

Nummer 5: Anja Tol

• handbalster

borhave heeft gewoon een goed team

• opbouw

ZAP - Havas

borhave wint wel van nieuw heeten ook omdat ze thuisvoordeel hebben.

kwiek2 gaat denk ik winnen. ze zijn thuis erg sterk. snel en vel spel. en denk dat vzv ff moet bijkomen van de reis.

voc moet toch wel winnen van LHC, maar pas op voor die verradelijke 2de helft.

vvw- dos= lastig. dos in een dipje en vvw met een blessure. dus wat zou het worden?

ik denk toch dos.

westsite wint van dts op snelleheid en combinaties

zap wint van havas maar word niet makkelijk want havas heeft gewonne van het weekend dus staan op scherp.

zoiets maar doen voor van het weekend?!

• cirkelloopster

ZAP - Havas

Borhave wint van Nieuw Heeten. (Borhave de sterkste van de 2)

Gibo verliest van VZV. (VZV na vorige week niet gespeeld te hebben gaat er nu met de punten vandoor bij GIBO)

LHC verliest van VOC. (VOC is goed op weg en wint dik bij LHC)

VVW verliest nipt van DOS. (DOS inderdaad in een dipje maar ik heb zo'n gevoel dat ze na dit weekend weer UIT het dipje zijn)

Westsite speelt denk ik gelijk tegen DTS'48.( 2 teams die het zwaar gaan hebben tegen elkaar)

ZAP wint van Havas. (ZAP gaat ook goed en ik denk dat ze met 5 verschil van Havas winnen)

Succes allemaal!!