7. Round 28.11.2009 - 29.11.2009
—————————————————————
Borhave - Nieuw Heeten -:-
GIBO Groep/Kwiek 2 - VZV -:-
Auto van Ewijk/LHC - T+A/VOC Amsterdam 2 -:-
VVW - DOS -:-
Westsite - DTS'48 -:-
ZAP - Havas
Nou de uitslag van VOC2 - Borhave is ook bekent. 31-23 dat is best een groot verschil. Was VOC2 zo goed ? of was Borhave gewoon te vermoeid van de heen reis richting Amsterdam. Iemand die de wedstrijd gezien ?
Ronde 7 ook hier weer leuke wedstrijden.
1- Borhave wint thuis, Nieuw Heeten zal moeten proberen de schade zo bepert mogelijk te houden want denk dat hier een ruime uitslag kan komen voor Borhave.
2- Kwiek 2 - VZV, dit is al zo'n leuke wedstrijd. Kwiek2 leuke ploeg en jong, VZV idem denk dat VZV er met de punten vandoor gaat alleen word zeker niet makkelijk.
3- LHC - VOC2, LHC zit er telkens toch verrassend dichtbij spelen verschillende dekkingsvormen lees ik uit de verslagen zullen ze de juiste vorm vinden om VOC2 tegen te houden. Zal geen makkelijke wedstrijd worden voor de dames uit Amsterdam maar zullen denk ik wel met de punten naar huis gaan.
4- VVW - DOS, en weer een leuke wedstrijd VVW thuis erg sterk altijd, DOS lijkt toch een beetje de weg kwijt te zijn als ze zichzelf weten te herpakken geef ik ze een goede kans, maar anders denk ik dat VVW toch echt de punten in de Wervershoof houd.
5- Weststie - DTS, ook deze wedstrijd kan alle kanten op gaan denk ik, denk alleen dat Westsite dit keer de punten thuis houd.
6- ZAP - Havas , ZAP toch wel de ploeg die de punten aan het pakken is waar andere ze laten liggen, Havas afgelopen weekend gewonnen maar zullen ze ZAP van zich af kunnen houden. Denk dat het thuisvoordeel bij ZAP de doorslag geeft en ze de punten in Breezand houden.
Wat vinden jullie ervan ?