1ste Div heren round 11!!!!

• Jozef

Weer effe wat voorspellingen!!!!! ‘'altijd leuk’'

Internos - White Demons

Internos heeft wat goed te maken na de afslachting van vorige week de eenheidsworsten walsen over W-D heen!!!!

TB Europe/MHV - Venus/Nieuwegein

Voor alle ploegen is het weer lastig in de harsloze hallen, maar Nieuwegein heeft de off-day tegen swift goed verwerkt vorig weekend dus de punten gaan gewoon mee naar Nieuwegein!!!

PSV - Kras/Volendam 2

PSV blijkt thuis toch echt een sterk team te zijn dus deze winnen ze ook met een verschil of 5…

Red-Rag/Tachos - Eurotech/Bevo 2

Ohhh leuke pot van 2 teams van de onderste regionen gokje tachos denk ik toch.

AHV Swift - Hercules

Weer een mooie pot op de 2de Arnhemse handbalavond word een hele nipte overwinning voor de mannen van Peters 34-33

Pals groep/E&O 2 - DSS

E&O duidelijke zaak!!!

FIQAS/Aalsmeer 2 - Vos Investment/Lions 2

Hele fijne pot ook de moeilijkste om te voorspellen maar aalsmeer thuis vind ik toch een bijzonder sterke ploeg dus de bloembollen met 31-29

• #4 - Barry

Nou nou Jozef, in deze donkere dagen ben je al twee keer de heldere ster die t pad verlicht door dit topic aan te maken… Als je maar niet ‘kribbig’ wordt van het weer!

Internos - White Demons

Een Brabands onderonsje, waarin ondanks de knappe prestatie de vorige week met een nipt verlies, de Demonen het onderspit delven tegen een gemotiveerd en handballend Internos.

't Wordt spannend in de Looijerij, waar publiek en spelers er een heet avondje van maken en Nieuwegein t vuur aan de schenen leggen. Nieuwegein maakt meer ruzie met hars en beheerder dan te handballen, waardoor er kansen zijn voor MHV. Maar tochh, op volwassenheid, de punten mee naar Nieuwegein.

PSV - Kras/Volendam 2

Spannende wedstrijd waarin een gelijkspelletje of een kleine overwinning voor de gasten geen verrassing zou zijn. Volendam heeft geen problemen met de open dekking van PSV.

Tachos is steeds meer aan het handballen geslagen en Bevo 2 begint haar puntjes toch nodig te hebben. Desalniettemin een winstpartij voor de thuisploeg.

AHV Swift - Hercules

Leukste pot van het weekend, de koploper tegen achtervolger. Denk dat Swift een stapje volwassener en verder is dan Hercules, waardoor de punten thuis blijven op een Arnhems feestje.

Pals groep/E&O 2 - DSS

DSS zwaai zwaai. Met weemoed terugdenken aan de gloriedagen (waren die er?)…. Emmen en omstreken breidt haar omstrekengebied iets uit.

De puntjes kunnen mee de bollenkelder in. Aalsmeer is net iets verder dan de Lions (in uitwedstrijden, want Lions 2 wordt thuis nog wel erg veel aangevuld..) die net een tik hebben gehad. Marco, sterkte. Aalsmeer 2 de winnaar in dit zondagsduel!

• (Duim)-Zuigertje

Ondanks tijdgebrek, even snel

Internos

Nieuwegein

PSV

Tachos

AHV Swift

E&O 2

Aalsmeer 2 - Lions 2

Allebij 1 punt

• compiedompie

Internos - White Demons –> Internos

TB Europe/MHV - Venus/Nieuwegein –>Venus/Nieuwegein

PSV - Kras/Volendam 2 –> PSV

Red-Rag/Tachos - Eurotech/Bevo 2 –> gelijkspel

AHV Swift - Hercules –>26- 27

Pals groep/E&O 2 - DSS –> Pals groep/E&O 2 met 7 verschil

FIQAS/Aalsmeer 2 - Vos Investment/Lions 2 –>FIQAS/Aalsmeer 2 net aan

• Gerard B

Internos - White Demons

Internos hoeft niet alleen de blunder van vorige week goed te maken. Daarbij moet ik nog maar zien dat de mannen van Internos “even” punten pakken. Kleine overwinning voor Internos denk ik.

Nieuwegein pakt de punten in het harsloze Mill

PSV - Kras/Volendam 2

PSV pakte vorige week knappe punten tegen aalsmeer. Deze week krijgen ze Volendam voor de kiezen. Volendam word door menig handballer onderschat, zo ook door PSV. Als PSV onderschatting vermijd, kunnen ze de punten thuis houden.

Duel in de onderste regione! Bevo. Tachos ging vorige week onderuit tegen het zwakke DSS terwijl BEVO kansloos was tegen Volendam. Ik vind het een moeilijke “gok” maar ik denk toch dat BEVO meer kwaliteit heeft.

AHV Swift - Hercules

Spannende pot! ik gok een kleine overwinning voor Hercules!

Pals groep/E&O 2 - DSS

DSS kan alle punten gebruiken… alleen dit weekend zijn ze echt kansloos! E&O wint!

Spannende pot! De Lions pakken een kleine ovewinning.