Wat denken jullie ervan deze keer?
Regioteam CAD2M - Sittardia
Vlug en Lenig - Witte Ster '75
Atomium'61 - Jawasport/Ventura
Hellas 3 - Gemini
SOS-Kwieksport - Wings
vd Voort/Quintus 2 - DIOS
De week waarin alle achtervolgers van V&L (2 t/m 5) onderling tegen elkaar spelen. Wordt een leuk weekje
Dit wordt een hele lastige. Beide ploegen zullen goed aan elkaar gewaagd zijn. Toch heeft Sittard het over het algemeen uit veel moeilijker. Op basis daarvan zou je mogen verwachten, dat het regioteam de betere papieren heeft.
Quintus heeft toch het voordeel van de eigen hal. Ze zullen toch de komende weken niet blijven verliezen? Quintus speelt nu weer een keertje niet tegelijkertijd met hun heren 1 team, dus er zullen wel wat jongens instromen. Quintus zou toch de betere moeten zijn.
V&L zou toch thuis niet al te veel moeite mogen hebben met Witte Ster. Anderzijds zet Witte Ster de laatste twee weken verrassend goede resultaten neer. Ik hou 't toch op een overwinning voor V&L.
Ventura krijgt wat tikken de laatste weken, waar ze zo goed waren gestart. Nu weer een lastige uitwedstrijd tegen een ploeg die echt een paar plaatsen hogerop wil. Ventura gaat het denk ik niet redden.
Hellas 3 - Gemini
Als deze wedstrijd ook weer verloren gaat voor de heren van Hellas, vrees ik het ergste voor de sympathieke geroutineerde hagenezen. Het verschil lijkt toch iedere keer weer de laatste minuten op basis van conditie gemaakt te worden. Gemini zal de punten dan ook meenemen.
SOS-Kwieksport - Wings
De eerste toch ruim te noemen overwinning van het seizoen voor Kwiek is binnen. Geeft dit de nummer twee uit de Hoofdklasse A van vorig jaar het broodnodige zelfvertrouwen om nu de punten thuis eens vast te houden? Ik denk, dat Wings toch echt een maatje te groot zal zijn.
Ik blijf toch volhouden dat Sittardia uit een ander team heeft en daardoor wint het Regioteam.
In de return wint Sittardia.
Quintus 2 speelt niet tegelijk met Quintus 1
Beide ploegen evenveel punten, maar met een volledig team wint Quintus hier.
V&L houdt de punten thuis.
Leuke wedstrijd gaat dit worden. Ploegen zullen zeker aan elkaar gewaagd zijn.
In het allerbegin zag ik atomium nog als titelkandidaat (in de tweede helft van het seizoen zullen ze denk meer punten gaan pakken)
Maar nu moeten ze de punten nog afstaan aan Ventura.
Hellas 3 - Gemini
Denk dat Hellas hier weer een keer punten gaat pakken.
SOS-Kwieksport - Wings
SOS zal misschien weer wat vertrouwen hebben gekregen maar Wings is een maatje te groot.
Ik blijf geloven in het feit dat de voorspeller denk dat Sittardia uit met een ander team komt, ik ga dus mee in de voorspelling Regioteam 2 punten!
DIOS doet het goed, maar Quintus 2 thuis is een brug te ver. Punten blijven in kwintsheul..
V&L behoud ongeslagen status dit weekend zeker!
Ploegen redelijk gelijkwaardig, details maken het verschil, of niet.. gelijkspel?!
Hellas 3 - Gemini
Start Hellas overtuigend, dan blijven de punten aan de laan van poot, duurt het afstand nemen te lang, dan zullen de punten naar Zoetermeer gaan.
SOS-Kwieksport - Wings
Wings wint deze haagse derby
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?