In de wandel gangen van het handbalwalhalla werd vernomen dat Actief Kl. weer op weg is naar de Hoofdklasse A.
weet iemand hier iets meer van ?
Denk dat het voor hun nog 1 keer promeveren is, want in de 1ste klasse is het haast nu wel duidelijk dat ze weer (vorig seizoen ook 2e klasse) kampioen worden.
of ze in de regio ook kampioen worden moet ik nog zien. wel gewonnen in de beker van de koploper in de regioklasse wat opzich niet verkeerd is.
Denk niet dat het de bedoeling is dat ze weer hoofdklasse gaan spelen.
Grootste probleem is namelijk dat de heren ook een dagje ouder worden en aanwas vanuit de jeugd hebben ze helaas niet.
Daarnaast moeten ze in een straal van 10 kilometer concurreren met o.a. E&O / Hurry Up / DOS / SVBO.
Met een selectie van max. 10 spelers zullen ze leuk mee gaan doen in de Regioklasse volgend jaar want in de 1ste klasse zijn ze door niemand af te stoppen. Dit seizoen zullen ze in ieder geval van de 20 duels er 19 winnen, alleen tuihs tegen Kwiek Hoogeveen zullen ze het niet redden!
Ik moet meegaan met Richard.
1e klasse is geen probleem voor Actief.
Het is inderdaad een leuk team, het is alleen jammer dat het zo'n kleine selectie is, met inderdaad geen aanwas hetzij van jeugd of van andere clubs.
Ik denk niet dat Actief het hoge niveau nog jaren kan vasthouden en in de Regioklasse gaan ze het toch niet redden tegen teams Als E&O, V&S en/of Cometas.
En inderdaad wat je zegt er wordt ook nog geconcureerd met naaste buren D.O.S.(Talentvol team) en S.V.B.O.
Kortom Hoofdklasse zit er niet meer in helaas.
Denk dat de Regioklasse er volgend jaar in ieder geval een mooie tegenstander bijkrijgt en
Actief zal het menig ploegje moelijk maken. Wordt gewoon een goede middenmotor achter de ploegen die eventueel nog wel een stapje omhoog willen/kunnen. Heb zelf 5 seizoen mogen genieten van het handbal op niveau met deze jongens en dat is en blijft een mooie ervaring. Wens ze veel succes volgend jaar in de Regioklasse (vooral Vinnie!).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?