Voorspelling regio C heren 28/29 november

• Voetfout

Ik ben benieuwd wat al die teams uit de regio C, met al die toppers, er dit weekend weer van gaan maken.

DWS - Westlandia

Hoewel Westlandia het dit weekend goed heeft gedaan, geloof ik niet dat het kan winnen van DWS met topper Wouter (die ook nog eens knap is, naar het schijnt).

U.S. - Heerle

Hoewel U.S. het thuisvoordeel heeft, zet ik mijn knikkers toch op Heerle, maar ik verwacht dat het geen makkie zal worden voor Heerle.

Saturnus - Saturnus '72

Welke van de godenzonen zal het gaan winnen deze keer, ik verwacht de heren uit Leiden, zij zelf ook waarschijnlijk.

Unitas '63 - Savosa

Moeilijk, normaal gesproken zou ik Savosa de beste kansen geven, maar als de keeper nog steeds geblesseerd is waardoor een veldspeler in het doel moet en een aantal spelers ook nog steeds niet helemaal topfit is, wordt dit een lastige voorspelling. Nou, Savosa doet het het best in de underdogpositie, dus ik ga voor Unitas.

HWC - Hercules 3

Dat zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn voor HWC hoewel het vorig weekend een puntje heeft verspeeld.

Snelwiek 2 - EHC

Snelwiek gaat ook dit weekend geen punten pakken, ook al zetten ze half HARO erin. EHC gaat dit weekend gewoon weer winnen.

• Myck

DWS - Westlandia

Moet absoluut te doen zijn voor DWS. Met een makkelijke overwinning blijven de punten in Schiedam

U.S. - Heerle

De koploper gaat hier geen punten morsen. Het zal wel krappies aan worden, maar Heerle wint.

Saturnus L - Saturnus '72

Lastige wedstrijd om te voorspellen. Maar ik denk dat de punten in Leiden blijven.

Unitas '63 - Savosa

De keeper van Savosa zal nog wel geblesseert zijn, maar heeft opzich wel een redelijke vervanger. Met enige moeite gaat Savosa hier winnen.

HWC - Hercules 3

Moet absoluut te doen zijn voor HWC.

Snelwiek 2 - EHC

Snelwiek is al een tijd aan het kwakkelen, stijf onderaan. Dit mag geen problemen gaan opleveren voor EHC.

• Giedd

DWS - Westlandia

DWS pakt hier makkelijk de punten. Geen twijfel over mogelijk.

U.S. - Heerle

Denk dat Herel hier ruim gaat winnen! US heeft een leuke ploeg maar tegen de kampioens kanditdaten hebben ze nog geen schijn van kans gehad. Als de machine gaat lopen uit Wouw is het onbegonnen werk voor de Amsterdammers.

Hier gaat Leiden erg makkelijk winnen. Fantastisch verdediging plus de oude reus houdt in dat Ridderkerk erg veel moeite moet gaan doen om boven de 15 doelpunten uit te komen, tegenover een stuk of 26 voor Leiden is dit een makkelijke pot en misschien wel op weg naar promotie!

Unitas '63 - Savosa

Mocht de keeper inderdaad nog gebleseerd zijn is dat een erg welkom puntje voor de kwakkelende mannen uit Maassluis. Savosa heeft een erg goede verdediging en aanvallend lukt het dit seizoen nog niet zo goed als voorgaande jaren. Is de linker opbouwer terug? Maakt niet uit, hier gaat unitas de punten thuis houden!

HWC - Hercules 3

Jongens, onderschat die mannen uit Den Haag absoluut niet. Geen enkele ploeg in de competitie gaat makkelijk winnen van Hercules! Hwc draait een slecht seizoen tot nu toe dus ik ga hier voor de stunt dat Hercules wint!

Snelwiek 2 - EHC

Appeltje eitje voor EHC als ze het koppie erbij houden.

• Elmo

DWS - Westlandia

snelheid van DWS maakt gehakt van westlandia, 5 verschil

U.S. - Heerle

Net aan naar Heerle, na lange reis naar Amsterdam krijgen de mannen van heerle het zwaar maar winnen net aan.

de mannen uit leiden met 2 vingers in hun neus.

Unitas '63 - Savosa

ik gok op Savosa.

HWC - Hercules 3

Hercules 3 zonder Heineken paultje is half zo sterk. als de mannen van HWC de keeper van hercules niet in de wedstrijd gooien dan winnen ze hier, anders wordt het een moeilijk verhaal.

Snelwiek 2 - EHC

EHC moet bij snelwiek toch wel 2 punten weg kunnen halen.

• Jantje van Leyden

DWS - Westlandia

Westlandia heeft vorig weekend een aardige prestatie geleverd tegen HWC (of hadden zij een off-day?). Schat DWS toch net iets hoger in. Winst DWS. En laat ik mee ook eens wagen aan een uitslag >> 32-26

U.S. - Heerle

Zelf vorige week tegen US gespeeld: laat we het maar houden op zuid europees temprament… met een rode pimpernel en zacht roze versie daarvan. Ken Heerle niet maar volgens mij nemen ze de punten mee naar huis. >> 28-35

Saturnus - Saturnus '72

Tsja… Zal me maar niet wagen aan boude uitspraken als “Op naar de 40”. Wel een degelijke winst, dat dan weer wel >> 24-16

Unitas '63 - Savosa

Sorry Giedd, maar de punten gaan mee met Savosa. Zij hebben toch net wat meer laten zien dit seizoen. Het zal wel een hoop rennen worden en daar houdt Jantje niet zo van ;-) >> 29-36

HWC - Hercules 3

HWC valt tegen dit seizoen -veel slordige verliespunten- en Hercules is altijd opdreef tegen HWC. Heineken en zijn boys pikken de punten (ook in de 3e helft) en sluipen geniepig via de achterdeur weer naar buiten >> 27-28

Snelwiek 2 - EHC

Punten voor EHC. Meer kan ik er ook niet van maken.. >>21-33

• BillC

DWS - Westlandia

Westlandia laatste 2 weken over the top gepresteerd kan vandaag niet op tegen DWS <> 34-27

U.S. - Heerle

Heerle maakt een zeer sterke indruk, hebben in het begin een foutje gemaakt tegen Hercules maaar geven de rest van de competitie geen cadeautjes meer weg <> 23-29

Saturnus - Saturnus '72

Het enige echte Saturnus wint hier vrij gemakkelijk <> 33-21 (net als vorig jaar)

Unitas '63 - Savosa

Savosa moet hier winnen om niet nog verderop te geraken, zij krijgen het denk ik vandaag dan ook wel moeilijk…… voor Unitas;) kijk tip van vorige week hoe te spelen, het heeft geholpen voor DWS <> 34-32

HWC - Hercules 3

HWC moet vandaag winnen wil het nog aanspraak kunnen maken op het kampioenschap, Hercules speelt dit slim uit en wint de pot <> 24-28

Snelwiek 2 - EHC

EHC presteert goed tegen de toppers maar laat het vaak afweten tegen de teams onder hun……. bij Snelwiek gaat dat vandaag denk ik niet gebeuren <> 21-28

• Heineken

DWS - Westlandia

Denk dat de punten dit weekend in Schiedam blijven, maar ze krijgen ze niet kado. Nipte overwinning.

U.S. - Heerle

Heerle gaat ook hier de zegereeks voortzetten, alleen dik verloren van Hercules (en terecht). US nog niet zien spelen, maar nog niet de ploeg waar Heerle punten van gaat verliezen. Degelijke overwinning Heerle.

Hoop dat de mannen uit Leiden een beetje LIEF zijn voor de mannen uit Ridderkerk, want na incidentjes zijn de mannen snel de weg kwijt en dat beinvloed het verloop van de wedstrijd volgens de juf. Hier zijn geen kleine jongens die je zomaar omver kan krijgen!! (maarja je hebt niet voor niets NR 13) Het verloop staat al lang vast en dat is weer een degelijke nederlaag voor de Ridderkerkers.

Unitas '63 - Savosa

Ren je Rot, maak er maar een gelijk spelletje van!

HWC - Hercules 3

HWC op alle fronten beter, ze gaan Hercules dan ook met een dikke nederlaag richting huis sturen of…..

Hercules wint (beker)van Saturnus L, Saturnus L wint van HWC; dus…

Hercules wint van Heerle, Heerle wint van HWC; dus…

Snelwiek 2 - EHC

Hier gaan we verder geen woorden meer aan vuil maken, punten in de tas mee naar L'dam.

• Jantje van Leyden

Kijk Heineken, dit is nou een knap staaltje logisch redeneren (en zo de punten in de tas van Hercules schuiven ten kosten van HWC). Daar hou ik van!

Winst van Hercules op Saturnus in de beker is misschien een beetje geflateerd; incompleet team en nog meer last van onze k#tsmoesjes…;)

• (Duim)-Zuigertje

DWS - Westlandia

Aan de schoonheid van DWS topper Wouter kan door Westlandia tijdens de wedstrijd gewerkt worden.

Met betrekking tot de punten moeten ze weer even wachten, die blijven thuis.

U.S. - Heerle

Bij U.S. lukt het niet om de “vliegende start” vol te houden.

Ook Heerle is er snel achter dat er te veel moet komen van 1 á 2.

Punten worden uit Amsterdam mee genomen. .

Saturnus - Saturnus '72

Die uit Ridderkerk in geen 72 jaar.

Unitas '63 - Savosa

Heb begrepen dat Savosa er vorige week alles aan heeft gedaan om de regio C zand in de ogen te strooien.

Us aller JAN gaat eventueel zelf op het doel staan.

Nemen dus de punten mee naar huis uit Maass-luis.

HWC - Hercules 3

Als ik de ziekenboeg van HWC bezie, denk ik automatisch aan het kinderversje:

“Hoofd, schouder, knieën, teen, knieën, teen”.

Naar het “puntje van je neus” ben ik nog op zoek (alhoewel al menig tegenstander een lange neus heeft gemaakt).

Denk dat het vaste publiek het team meer moet steunen, of de (witte) zakdoek gereed houden.

Mogen de handen dichtknijpen met weer een gelijk spel.

Snelwiek 2 - EHC

Punten mee naar de hofstad.

• Giedd

Ik denk dat wij nog helemaal niks hebben laten zien dit seizoen!

Een overwinning tegen Ridderkerk ( maar dat is geen bewijzen dat je in deze klasse thuis hoort )

Vorig jaar speelden wij de sterren van de hemel in de eerste competitie helft.

Dat gaat dit jaar in de tweede helftt gebeuren hopelijk anders ken het nog een lastig verhaal worden….

Misschien kunnen die twee punten die we meenemen uit Leie heel belangrijk worden;)