Ik ben benieuwd wat al die teams uit de regio C, met al die toppers, er dit weekend weer van gaan maken.
DWS - Westlandia
Hoewel Westlandia het dit weekend goed heeft gedaan, geloof ik niet dat het kan winnen van DWS met topper Wouter (die ook nog eens knap is, naar het schijnt).
U.S. - Heerle
Hoewel U.S. het thuisvoordeel heeft, zet ik mijn knikkers toch op Heerle, maar ik verwacht dat het geen makkie zal worden voor Heerle.
Saturnus - Saturnus '72
Welke van de godenzonen zal het gaan winnen deze keer, ik verwacht de heren uit Leiden, zij zelf ook waarschijnlijk.
Unitas '63 - Savosa
Moeilijk, normaal gesproken zou ik Savosa de beste kansen geven, maar als de keeper nog steeds geblesseerd is waardoor een veldspeler in het doel moet en een aantal spelers ook nog steeds niet helemaal topfit is, wordt dit een lastige voorspelling. Nou, Savosa doet het het best in de underdogpositie, dus ik ga voor Unitas.
HWC - Hercules 3
Dat zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn voor HWC hoewel het vorig weekend een puntje heeft verspeeld.
Snelwiek 2 - EHC
Snelwiek gaat ook dit weekend geen punten pakken, ook al zetten ze half HARO erin. EHC gaat dit weekend gewoon weer winnen.