Voorspelling Hoofdklasse A Heren Ronde 7

• Analist

Hellas 2 - HVBS

Sowieso een overwinning voor Hellas, 32-21

Venus/Nieuwegein 2 - GOconnectIT/Fortissimo

Dit wordt een mooie wedstrijd, veel doelpunten en Nieuwegein zal er iets meer maken. 29-31

b]Celeritas - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer zal dit winnen maar zal minder scooren dan ze gewend zijn, 19-25

CSV - Univé/Achilles

CSV presteert zoals gewoonlijk heel erg wisselvallend, Achilles zat dit winnen maar niet zonder moeite, 27-31

FHC - Vrone

Als Vrone met een volledig team komt zullen ze dit nipt winnen, dit doen ze echter niet en verliezen met 27-23

VVW - Mannak/Hurry Up-HVC 2

VVW wint dit nog met de ogen dicht… Het doelsaldo wordt weer lekker opgekrikt voor VVW, 30-19

• opbouwer

Ik lees steeds dat HVBS nog steeds niet compleet is, nou ik kan uit zeer betrouwbare bron doorgeven, dat dit het is bij HVBS. Er komt niemand meer bij , en als ze zo blijven trainen, word het helemaal niks meer. Ze trainen 2x in de week, waarvan 1x een kaartavond is. Te triest voor woorden, de trainer heeft er zoveel tijd ingestoken, maar krijgt er niks voor terug, geeft zelf ook aan, om aan het eind van het seizoen te stoppen, kan ik begrijpen hoor.

• kip

X( wel een erg betrouwbare bron heb jij en ben jij dan.

ze trainen geen 2 keer in de week, maar 1 keer, waarvan dat vaak een kaart avond is. Is ook leuk!! (die ene keer wordt vaak al niet gered)

(dit begreep ik uit betrouwbare bron)

Daarbij, ze hebben nog niet compleet gespeeld dit seizoen.

En de trainer doet erg zijn best…. maar is je best doen altijd wel voldoende?

Met rammer pakken ze best nog punten dit seizoen! Ik heb gezien dat die kerel kan ballen!

• kip

Hellas - HVBS

22 - 22 HVBS heeft rammer namelijk, dan is er geen volle sterkte nodig.

Venus/Nieuwegein 2 - GOconnectIT/Fortissimo

Nieuwegein mijn toppers!! wel een stille kleine winst met 21-19

Celeritas - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer gaat het lastig krijgen maar wint met 29 - 27

CSV - Univé/Achilles

CSV wordt er deze keer nog uitgelopen. Achilles pakt zijn punten nog. Dat wordt in de tweede helft van de competitie wel anders. Deze keer zet ik in op Achilles. 31-26

FHC - Vrone

Gelijk spel in een beladen wedstrijd. 18-18

VVW - Mannak/Hurry Up-HVC 2

Hurry up natuurlijk!!! 24-17

• kip

het eerste team draait voor geen meter. laat staan het tweede

• Alejandro

Creatieve voorspellingen, kip ::o

• Alejandro

kip

Met rammer pakken ze best nog punten dit seizoen! Ik heb gezien dat die kerel kan ballen!

Met 1 speler redt je het niet in de Hoofdklasse. Weinig trainen tot daar aan toe, maar er moet dan wel een grote hoeveelheid talent in het veld staan om het daarmee te redden!

• B-Laro

Alejandro, je vergeet dat talent pas goed is als er voldoende wordt of is getraind. Volgend seizoen speelt HVBS weer sterk in de regioklasse…;-)

• Rammer

Nou ik ben sinds het seizoen begonnen is nog niet in vorm geweest maar goed misschien is het morgen wel weer anders..

Alejandro en B-laro jullie hebben allebei gelijk en over de regio-klasse heb je het denk wel mis maar het seizoen zal het leren..

Maar 1 ding is zeker kampioen zullen we niet worden ;)

• kip

is mijn sterke kant