Voorspelling Hoofdklasse A Heren Ronde 7

• Woutje Wachtmans

Hellas 2 - HVBS

Dit moet een redelijk eenvoudige overwinning zijn voor de thuisploeg. 32-26

Venus/Nieuwegein 2 - GOconnectIT/Fortissimo

De topper van het weekend! Beide ploegen hebben 9 punten en kennen elkaar goed. Dit beloofd een spannende wedstrijd te worden. 28-30

Celeritas - FIQAS/ Aalsmeer 3

Eenvoudige overwinning voor Aalsmeer, ook al speelt Celeritas thuis. 20-32

CSV - Univé/Achilles

Eerste nederlaag voor Achilles dit seizoen. CSV heeft voldoende schotkracht om meer doelpunten te maken dan Achilles. 32-30

FHC - Vrone

Weer punten voor de Friezen. 28-24

VVW - Mannak/Hurry Up-HVC 2

VVW kan werken aan het zelfvertrouwen tegen Hurry Up in deze thuis wedstrijd. 32-14

• Rammer

Hellas 2 - HVBS => Waarschijnlijk veel hars aan de bal dus overwinning Hellas 26 - 21

Nieuwegein 2 - Fortissimo => In de warme sporthal denk ik dat Fortissimo de punten mee naar huis neemt 30 - 31

Celeritas - Aalsmeer 3 => Ook hier worden de punten mee naar huis genomen door de uitspelende ploeg. 19 - 25

CSV - Achilles => Achilles verliest nipt 27 - 25

FHC - Vrone => Vrone is in de winningmood dus pakken de volle winst 20 - 23

VVW - Hurry-up 2 => VVW pakt de draad weer op en wint deze wedstrijd 27 - 19

Allen succes van het weekend.

• keith richards

Hellas 2 - HVBS:

Simpele overwinning voor de Hagenezen op basis van veel meer kwaliteit.

Nieuwegein 2 - Fortissimo:

De klapper vd week, wie blijft in het spoor van Achilles? Nieuwegein zet wederom het thuisvoordeel om in winst.

Celeritas - Aalsmeer 3:

Ook hier blijft de winst in eigen huis, Celeritas klimt uit het dal….

CSV - Achilles:

Volgens mij is Achilles gewoon veel beter en sneller, dus gaan de punten naar Apeldoorn. Geen verrassing dus…

FHC - Vrone:

Onvoorspelbare ploegen met dezelfde speelstijl. Gelijkspel dan maar….

VVW - Hurry-up 2:

Hurry Up uit is heel iets anders als thuis, dus simpele overwinning voor VVW…

• Tonijn

Hellas 2 - HVBS

HVBS nog (steeds) niet op volle sterkte en dan naar Hellas uit… Kansloze missie; 32 - 22

Fortissimo had paar leuke uitslagen, maar verlies van Aalsmeer en speelt gelijk tegen Achilles. Dus of ze klaar zijn om van een betere tegenstander te winnen dan Celeritas? Aan de andere kant schijnt dat Nieuwegein 1 op hetzelfde moment speelt en die moeten vol aan de bak om in de race te blijven voor promotie.

Ik zet toch in op Nieuwegein; 33-31

Wordt best aardige wedstrijd, want Aalsmeer staat de hele tijd voor: 22-28

CSV - Univé/Achilles

Kan CSV het doorzichtige handbal van Achilles stuiten? Nee, nog niet want CSV is nog niet op sterkte: 26-30

FHC - Vrone

Vrone in winning mood, maar FHC thuis is altijd lastig: 25-25

Wervershoof kan gerust slapen, de punten worden binnengereden: 32-18

VVW kan werken aan het zelfvertrouwen tegen Hurry Up in deze thuis wedstrijd. 32-14

• Alejandro

Hellas 2 - HVBS

Hellas 2 is toch echt een maatje (of eigenlijk meerdere maatjes) te groot voor HVBS. HVBS tot op heden nog niet overtuigend geweest. Hellas 2 wil graag winnen om aansluiting met de top te behouden. 32-20

Nummer 2 tegen nummer 3, dat zou vuurwerk moeten geven. Hoewel Nieuwegein 1 dat wel tegelijkertijd moet spelen, is Fortissimo niet opgewassen tegen een uitgedund Nieuwegein 2 onder tropische temperaturen. 30-29

Celeritas afgelopen weekend dapper weerstand geboden aan Achilles. Dit weekend thuis wederom een sterker Celeritas dan men zou verwachten na de huidige seizoensstart. Toch weet Aalsmeer 3 wel hoe ze daar mee om moeten gaan. 25-28

CSV - Univé/Achilles

Spreken mijn voorgangers wel echt hun voorspellingen uit, of zijn het eerder stille wensen? Wegens de brede blessurebank van CSV trekt Achilles toch aan het langste strootje. 28-30

FHC - Vrone

Dé klapper in de onderste regionen op dit moment? FHC thuis kan problemen opleveren. Vrone moet uit nog de eerste punten pakken en gaat dat dit weekend doen. Ze zullen er wel hard voor moeten vechten. 26-27

VVW wil nar de vrije val van afgelopen weken weer omhoog kijken. Hurry-Up 2 verdwaalt bijna in de kop van Noord-Holland, maar komt net op tijd binnen om grandioos te kunnen verliezen. 33-21

• Six

Hellas 2 - HVBS

Dit moet een makkie worden voor Hellas, zolang ze op snelheid spelen. 33-18.

Nieuwegein 2 - Fortissimo

Zoals al terecht is opgemerkt, de kraker van het weekend. Ik geloof niet dat het tweede van Nieuwegein erg afhankelijk is van het eerste, dus daar zal het niet aan liggen. Ik ga voor gelijkspel. 29-29.

Celeritas - Aalsmeer 3

Wellicht dat een harsloze bal wonderen doet tegen Aalsmeer, maar ik denk toch dat de routine de doorslag zal geven. 19-26.

CSV - Achilles

Ook dit is een wedstrijd die mijns inziens beide kanten op kan vallen. Ik hoor van verschillende kanten dat CSV met veel blessures te maken heeft!? Dus om die reden een kleine overwinning voor Achilles. 26-29.

FHC - Vrone

Voor beide ploegen een goede mogelijkheid om enigszins de gevarenzone te verlaten. Ik denk dat FHC het in eigen huis wel zal redden. 25-22.

VVW - Hurry-up 2

Geen verdere toevoegingen van mijn kant. 30-19.

• kip

Rammer wint

• Rammer

Waarmee win ik wat??

Met de club-loten?? Dat zal dan ook voor het eerst wezen..

• Henkie

sterker nog, het tweede team is helemaal niet afhankelijk van het eerste, dus het beloofd zeker een spannende pot handbal te worden

• Mit

Hellas 2 - HVBS

Hellas wint. 33-20

Nieuwegein is zakelijker en professioneler dan Fortissimo en speelt bovendien thuis. 30-29

25-30. Celeritas is nog niet echt overtuigend geweest..

CSV - Univé/Achilles

CSV laat zich weer eens een minderwaardigheidscomplex aanpraten en handballen en vergeet te strijden. 28-35

FHC - Vrone

Vrone pakt buiten de provincie niets vooralsnog en nu ook niet. 28-26

VVW tank vertrouwen voor een nieuwe reeks. 38-20