Jupiter '75 - Hercules 4
Onderschatting is inderdaad nooit goed. Denk ook niet dat de mannen uit eersel dat zullen doen. Zullen geconcentreerd beginnen. Hercules blijft echter lang bij tot ver in de 2e helft. 26-22
NOAV - Swift A 2
Nummer 3 tegen de nummer 2. Wordt spannend. Op papier dan. NOAV is toch wel een erg goede ploeg, naar het blijkt. Swift A is toch ook iets sterker als men doet vermoeden. Beide gaan redelijk hoge ogen gooien dit jaar. Spannende pot. 3e gelijk spel voor NOAV.
26-26
WD2 - Swift H
WD erg zwak begonnen. Maar verliezen overal maar met 3-4 punten verschil. Hoe lang gaat dit nog aanhouden? Iig tog na dit weekend. Swift heeft zich compleet herpakt en speelt subliem zijn wedstrijden uit. Ook hier zullen ze aan het langste eind gaan trekken.
23-27
Loreal 2 - Ha-Stu
Loreal 2 erg zwak vertoon. Ha-Stu echter nog puntloos. Ik snap echter niet waarom iedereen Ha-Stu een zwakke broeder vind. Ze hebben van verschillende ploegen toch maar echt met 1 a 2 punten verschil verloren, toch elke keer pech, zowel uit als thuis. Lijkt me niet dat ze zo slecht zijn, is toch pure onderschatting lijkt me. Dit weekend zullen ze wel wat punten pakken. Deze keer nipt aan de andere kant. 25-26
Snelwiek - Blerick
Snelwiek goed, technisch en stek. Blerick de ziekenboek al wat beter? Blerick zal een lastige pot uit krijgen. Handbalspel van Snelwiek ligt ze echter wel. 32-27
VHC - Artemis
2 onderschatte teams aan het begin van de competitie. Wie zal hier het sterkst zijn? VHC zal de god uit de oudheid niet moeten onderschatten en in hun spel laten komen. Artemis krijgt dan hun 2e verlies partij, anders niet. 24-21