Regio B Heren Ronde 7

• Speler1

Jupiter'75 - Hercules 4

Dit zou geen probleem moeten opleveren voor Jupiter.

NOAV - AHV Swift 2

Wordt een spannende wedstrijd. Beide teams laten mooi

handbal zien, maar het thuisvoordeel is doorslaggevend

voor NOAV.

White Demons 2 - Swift Helmond

Deze is voor Swift Helmond.

Loreal 2 - Ha-Stu

Ha-STU moet toch echt wat punten gaan pakken. Misschien hier de eerste?

Gelijkspel

Snelwiek - Blerick

Snelwiek is thuis erg sterk, dus de punten In Rotterdam.

VHC - Artemis

Ik weet niet hoeland Artemis nog punten gaat blijven pakken. VHC gebrand om

punten te pakken en dat doen ze dan ook.

• Pat

Jupiter'75 - Hercules 4

Makkelijke overwinning van Jupiter.

NOAV - AHV Swift 2

Zal een spannende wedstrijd worden. Toch denk ik dat een compleet NOAV i.c.m. het thuispubliek hier de punten kan houden in Susteren

White Demons 2 - Swift Helmond

Swift wint met 4 goalen verschil.

Loreal 2 - Ha-Stu

Loreal 2 gaat hier punten in Venlo houden…

Snelwiek - Blerick

Voetensnel Snelwiek gaat winnen.

VHC - Artemis

Ik weet niet hoeland Artemis nog punten gaat blijven pakken. VHC gebrand om

punten te pakken en dat doen ze dan ook.

• Bil

Jupiter '75 - Hercules 4

Wellicht moet Jupiter opletten voor onderschatting. Persoonlijk denk ik dat je Hercules bij voorbaat niet moet afschrijven, toch blijven de punten in Eersel.

NOAV - Swift A 2

Topper van dit weekend. NOAV heeft wat goed te maken na afgelopen weekend, waarin ze wel de technisch betere ploeg waren maar waarin Jupiter toonde meer ervaring in de ploeg te hebben. Swift wil haar 2e plaats vasthouden. Krappe overwinning voor NOAV.

WD2 - Swift H

WD helemaal de kluts kwijt, Helmond neemt de punten mee naar Hellemond

Loreal 2 - Ha-Stu

2 ploegen die hoognodig punten moeten gaan pakken. Loreal houdt ze nipt in eigen huis.

Snelwiek - Blerick

Lange puntloze terugreis voor de mannen uit Blerick

VHC - Artemis

Artemis trekt deze keer aan het kortste eind, zal weer eens een blik gaan werpen.

• Jappy

Jupiter '75 - Hercules 4

Onderschatting is inderdaad nooit goed. Denk ook niet dat de mannen uit eersel dat zullen doen. Zullen geconcentreerd beginnen. Hercules blijft echter lang bij tot ver in de 2e helft. 26-22

NOAV - Swift A 2

Nummer 3 tegen de nummer 2. Wordt spannend. Op papier dan. NOAV is toch wel een erg goede ploeg, naar het blijkt. Swift A is toch ook iets sterker als men doet vermoeden. Beide gaan redelijk hoge ogen gooien dit jaar. Spannende pot. 3e gelijk spel voor NOAV.

26-26

WD2 - Swift H

WD erg zwak begonnen. Maar verliezen overal maar met 3-4 punten verschil. Hoe lang gaat dit nog aanhouden? Iig tog na dit weekend. Swift heeft zich compleet herpakt en speelt subliem zijn wedstrijden uit. Ook hier zullen ze aan het langste eind gaan trekken.

23-27

Loreal 2 - Ha-Stu

Loreal 2 erg zwak vertoon. Ha-Stu echter nog puntloos. Ik snap echter niet waarom iedereen Ha-Stu een zwakke broeder vind. Ze hebben van verschillende ploegen toch maar echt met 1 a 2 punten verschil verloren, toch elke keer pech, zowel uit als thuis. Lijkt me niet dat ze zo slecht zijn, is toch pure onderschatting lijkt me. Dit weekend zullen ze wel wat punten pakken. Deze keer nipt aan de andere kant. 25-26

Snelwiek - Blerick

Snelwiek goed, technisch en stek. Blerick de ziekenboek al wat beter? Blerick zal een lastige pot uit krijgen. Handbalspel van Snelwiek ligt ze echter wel. 32-27

VHC - Artemis

2 onderschatte teams aan het begin van de competitie. Wie zal hier het sterkst zijn? VHC zal de god uit de oudheid niet moeten onderschatten en in hun spel laten komen. Artemis krijgt dan hun 2e verlies partij, anders niet. 24-21

• Flexma

Jupiter '75 - Hercules 4

De mannen van Hercules heb ik nog niet zien spelen. Jupiter nog geen punt verloren en stevent af op een ongekende reeks. Wie gaat deze mannen nog stoppen?

27-18

NOAV - Swift A 2

Zal denk ik een erg spannende pot worden met veel doelpunten. Een echte publiekswedstrijd!

32-31

WD2 - Swift H

Niet te veel woorden aan vuil maken.

17-23

Loreal 2 - Ha-Stu

Ha-Stu verdient het om punten te gaan sprokkelen.

27-29

Snelwiek - Blerick

Lastig om Snelwiek in Rotterdam te kloppen, helaas weer geen punten voor Blerick

32-18

VHC - Artemis

Denk dat VHC wint en de strijd bovenaan de ranglijst hervat.

18-17

• CARLOS tnt

Jupiter '75 - Hercules 4

wij winnen

NOAV - Swift A 2

NOAV wint met 6 verschil: swift arnhem heeft de onderkant van de poule gehad

WD2 - Swift H

swift wint alweer

Loreal 2 - Ha-Stu

gelijkspelletje

Snelwiek - Blerick

snelwiek ontzentend sterk in eigen huis

VHC - Artemis

VHC is in eigen huis altijd sterk.. artemis moet hier de punten laten

• helderziende

Jupiter '75 - Hercules 4

zoals Carlos al zei wij winnen, Hercules te traag voor de behendige juupkes.

NOAV - Swift A 2

NOAV wint thuis zei het met moeite, maar ze zijn sterk thuis en Arnhem is jong en wispelturig maar wel een goede ploeg.

WD2 - Swift H

Swift wint uit in een spannende pot.

Loreal 2 - Ha-Stu

een thuisoverwinning voor Loreal

Snelwiek - Blerick

snelwiek veel te sterk voor Blerick ook al zijn ze goed bezig daar.

VHC - Artemis

VHC is ernstig verzwakt door blessures (4 man naar het schijnt) en zal het niet redden tegen Artemis. Ook al ben ik de enige hier die Artemis laat winnen.

Ik hoop wel dat ik als kempenaar ongelijk heb maar vrees het ergste voor valkenswird.

succes weer….

• Hexer

Jupiter '75 - Hercules 4

Als je een thuiswedstrijd zo dik verliest van Blerick dan kan je eigenlijk niet winnen van Jupiter in Eersel.

Misschien dat ze er in Eersel ook zo over denken en onderschatting is de ideale basis voor het eerste puntverlies van het seizoen.

NOAV - Swift A 2

Een Topper, NOAV in eigen huis te sterk voor de reserves van Swift.

WD2 - Swift H

Swift zou moeten winnen gezien de ranglijst alleen zijn de Helmonders erg wisselvallig en weet je nooit hoe sterk WD aan gaat treden in eigen huis. De Demonen moeten net als Loreal en Ha-Stu punten gaan pakken om niet de aansluiting te verliezen.

Loreal 2 - Ha-Stu

Normaal gesproken is Loreal in eigen huis sterk maar ze zijn dit seizoen ongekend zwak gestart, beide ploegen hebben de punten hard nodig. Degene die hier verliest gaat gewoon een zwaar seizoen tegemoet want zoals iedereen weet wil je in de Regio-klasse niet lager eindigen dan postitie 7 ivm degradatie gevaar.

Snelwiek - Blerick

Het schijnt dat Snelwiek dit seizoen fysiek en mentaal sterker is dan vorig seizoen dus men zou Blerick moeten kunnen verslaan.

VHC - Artemis

Artemis lijkt iets sterker dan VHC maar het is wel een uitwedstrijd. Moeilijk in te schatten misschien wel een gelijk spel of minimale winst voor één van de ploegen.