Voorspelling Regio A Heren

• Kun

Ik begin wel jongens.

Cabezota - Cometas

Cometas wint van deze middenmoter. Vraag me wel af waarom Cabezota afgelopen weekend heeft verloren van DOS.

Eindstand 32-22

Pals groep E&O 3 - DOS

2 vingers in de neus voor E&O. 30-15

Hazewind - Donar

Donar kruipt omhoog in de ranking, winnen hier met 8 verschil en gaan omhoog omdat Hurry Up verliest.

Reehorst - Mannak/Hurry Up-HVC. 3

Waarschijnlijk Reehorst. Hoop alleen dat Reehorst verloren heeft vorige week dankzij de bal en blessures, anders zijn ze gewoon niet goed genoeg. Reehorst wint thuis wel: 28-25

Cirkeltijgers - Jahn II

Jahn II pakt weer punten. Maar goed, ze zijn dan ook met z'n II'en.. 20-26

SVBO - V en S

SVBO verliest kansloos van het veel sterkere en betere V&S, dat volgens de coach van SVBO waarschijnlijk naar de theaterschool moet.. De man maakt inmiddels aardige promotie voor dit onderwijs, bijna iedereen moet er heen. Fijn, dat mensen zich ook nog inzetten voor kunst en culturele participatie in brede zin.

• Henk

Reactie op Kun

Cabezota - Cometas

Cometas wint hier, beide ploegen spelen zonder hars(helaas) dus dat zal niet van invloed zijn. 22-29

Pals groep E&O 3 - DOS

Hoogstwaarschijnlijk kunnen de jonkies van DOS niet op tegen het meer geroutineerde E&O, wordt wel een leuke wedstrijd. 30-25

De wedstrijd tegen Cabezota was een hele leuke wedstrijd en D.O.S. heeft Cabezota verdiend met de staart tussen de benen terug naar Enschede gestuurd.

Hazewind - Donar

Donar zal geen moeite hebben met een ploeg als Hazewind. 20-24

Moeilijk, Hurry-up speelt zeer goed en constant maar ze spelen wel zonder hars, gelijkspel ? 25-25

Cirkeltijgers - Jahn II

winst voor Jahn II, de Cirkeltijgers zullen problemen krijgen met de fysieke kracht van Jahn II. 21-25

SVBO - V en S

SVBO wordt overklast door het veel sterke V&S

• hans

Cabezota - Cometas

Cometas wint, heeft een bredere selectie.

22-31

Pals groep E&O 3 - DOS

De broekjes van DOS zijn goed bezig, maar door de nieuwe samenstelling is e&o stuk sterker geworden en daar is DOS nog niet klaar voor.

32-22

Hazewind - Donar

Donar zal geen moeite hebben met een ploeg als Hazewind. 20-26

Hurry-up zeer ervaren team, maar is zonder hars en uit.

Reehorst wint net

27-25

Cirkeltijgers - Jahn II

Jahn ll is fysiek sterker en zal dan ook winnen 27-23

SVBO - V en S

SVBO wordt overklast door het veel sterke V&S 15-31

• Erik

Cabezota - Cometas, 22-29, Cometas blijven meestrijden om de titel

Pals groep E&O 3 - DOS, 35-28, E&O blijft winnen tot het ski-seizoen begint. Dan heb je kans dat het halve team met vakantie is.

Hazewind - Donar, 15-22, Hazewind scoort weinig en komt ook hier te kort, degradatiekandidaat, komen de spelers van Hazewind terug bij Jahn II om hier weer een normale selectie te hebben.

Reehorst - Mannak/Hurry Up-HVC. 3, 25-21, Reehorst wint voor eigen publiek, blijft ook een titelkandidaat.

Cirkeltijgers - Jahn II, 25-22, moeizaam maar wel winnend.

SVBO - V en S, 18-27, degradatiekandidaat nummer 2 natuurlijk niet opgewassen tegen sterke stadjes.

• Trefzeker

Cabezota - Cometas, Cabezota gaat stunten, wint 2 verschil.

Pals groep E&O 3 - DOS, dikke overwinning voor E&O3, 10 verschil.

Hazewind - Donar, in een slechte wedstrijd wint Donar, 4 verschil.

Reehorst - Mannak/Hurry Up-HVC. 3, Reehorst heeft iets goed te maken, wint met 5 verschil.

Cirkeltijgers - Jahn II, de tijgers gaan winnen in een spannende pot, 1/2 verschil.

SVBO - V en S, een ‘makkie’ voor V en S, 7/8 verschil!

• parkietje

Bedoelen jullie dat je bij reehorst geen hars mag gebruiken?? Ik denk dat daar het meest word gesmeerd (:P)

• jantje

Cabezota - Cometas

Cometas zal nipt winnen.

Pals groep E&O 3 - DOS

Door de ervaring van E&O gaan ze deze pot winnen.

Hazewind - Donar

Ik zet mijn geld dit keer op Donar.

Ik denk dant Hurry up deze pot zal winnen.

Cirkeltijgers - Jahn II

Winst voor Cirkeltijgers, omdat Jahn II een belangrijke speler moet missen.

SVBO - V en S

V&S ook al in de voorbereiding dik gewonnen van SVBO dus zal dit denk ik herhalen.

• Donar

Hars? Wat is daaat? Kenne wij helemaaal niet?

• benne

haa dos verliest mischien maar zeker niet met 15 punten verschil hoor:S

• Handbalfan

Het spelen zonder hars om zo voordeel te verkrijgen boven de teams die wel met hars spelen is sneu.

Hars verbetert het spel alleen maar en zorgt ervoor dat het spelletje niet veranderd in hand-skippybal.

Mijn advies: Handballers gebruik allemaal hars dat komt iedereen ten goede.

Veder nog de voorspellingen.

Cabezota - Cometas

Geen probleem voor de brede selectie uit Leeuwarden, 5/6 verschil

Pals groep E&O 3 - DOS

DOS is goed bezig en ook al is E&O sterk, toch wordt dit een leuke wedstrijd. Moeilijk een pijl op te trekken,

Hazewind - Donar

Waarschijnlijk Donar… 3/4 verschil

Huury-up doet het goed maar dat doet reehorst ook. Reehorst wint door het thuisvoordeel. 3 verschil

Cirkeltijgers - Jahn II

Jahn II, fysieke ploeg maar niet supersterk op handbalgebied. Kleine winst voor de Cirkeltijgers? 1/2 verschil

SVBO - V en S

Simpele winst voor V en S in Barger-Oosterveld.