Uitslagen Hoofdklasse B heren

• RR vooruit

Jawasport\Ventura - V&L 23 - 30

Een moeilijke avond voor V&L. Toch veel moeite vooral in de eerste helft met de harsloze bal. Ventura had de eerste helft dan ook het betere van het spel. Dit resulteerde in een 13-12 voorsprong voor de ploeg uit Schiedam. In de tweede helft kwam V&L iets beter in het spel en nam enkele keren zelfs een twee doelpunten voorsprong, al werden deze voorsprongetjes ook weer even gemakkelijk weggegeven en gaf het eerste deel van de tweede helft een gelijkopgaand beeld, waarbij V&L wel telkens aan de goede kant van de score bleef. De laatste 10 minuten gaf dan toch de routine in de ploeg van V&L de doorslag. Er werd in die fase maximaal geprofiteerd van enkele fouten van Ventura en V&L liep zo alsnog uit naar een ruime voorsprong. Deze ruime overwinning doet het spelbeeld echter dus niet geheel recht en is geflatteerd te noemen.

• Voorspeller

Gemini - Sittardia 26:27

Nou dan is er toch wel de overwinning voor Sittardia al is het niet ruim.

Was hier de verklaring weer te vinden in het Sittardia-uit syndroom?

Ben benieuwd naar een verslag

Jawasport/Ventura - V&L 23:30

Ik had al niet verwacht dat Ventura dik zou verliezen en uit het verslag blijkt ook dat

de stand geen reeel beeld geeft van de rest van de wedstrijd.

V&L nog steeds het volledige aantal punten. Wie zou er van V&L kunnen gaan winnen?

Wings - Atomium'61 -:-

Geen idee?

Witte Ster'75 - v.d. Voort/Quintus 2 35:26

In de voorspelling heb ik vol zelfvertrouwen geroepen dat Witte Ster geen schijn van kans zou maken.

Met een dergelijk tegenantwoord (35-26) kan ik dan ook niet anders dan te zeggen dat ik Witte Ster

te kort heb gedaan, excuses. Wel ben ik benieuwd naar de samenstelling van Quintus 2.

Aangezien Quintus 1 ook op zaterdagavond speelde.

DIOS - Regioteam CAD2M 25:19

Redelijk overtuigende overwinning voor DIOS zo lijkt het. Vraag me af of het de hele wedstrijd zo is geweest

of dat het een uitbraak is geweest in de laatste fase.

Hellas 3 - SOS-Kwieksport 19:25

De eerste punten voor SOS zijn dan eindelijk binnen. Vorige week hebben ze het niet niet gehaald tegen Gemini

maar nu dan toch 2 punten.

Iemand nog een wedstrijdverslag?

• Swing

Wings-Atomium is 30-27 geworden.

Het begin was voor Wings, waarna atomium goed terug kwam. Tweede helft zelfs een voorsprong voor Atomium. In de laatste minuten maakte wings pas het verschil.

Dios-Regioteam

Dios heeft de hele wedstrijd op een ruime voorsprong gestaan. Laatste 10 minuten deed het regioteam nog wat terug, zodat de score niet al te hoog uitviel uiteindelijk

• lopje

hellas soskwieksport was een leuke en spannende wedstrijd tot 10 min voor tijd.

toen was de pijp een beetje leeg bij hellas mede door tijd straffen wegen op en aanmerkingen richting koppel die gewoon goed floten.

gezien de strijd een terechte overwinning van sos in mijn oordeel, en hellas gaat zijn puntjes ook nog wel pakken

• narfy

Lopje,

Ik zou maar eens om de mening van jullie begeleider vragen, hij had een iets andere mening over het niveau van de scheidsrechters. Nu fluiten ze in jullie voordeel en zijn ze wel goed!? ;-)