Mijn hemel. Wat een drama zeg. Op het veld af en toe eens wat emoties tonen (tot op zekere hoogte) is tot daar aan toe. Maar om dan zelfs ná de wedstrijd moeilijk te gaan lopen doen en opmerkingen maken die te triest voor worden zijn gaat toch echt wat te ver. En dan nu je ook nog steeds op een forum je gaan lopen aan stellen. Wie zijn hier dan eigenlijk de huilen balken?
Wat betreft de ballen; er waren inderdaad een paar ballen vies. Stof of oude hars, zou beide kunnen. Wij hebben inderdaad ook een hars verbod in de Tas. Hoe dan ook, om je als zaalbeheerder vervolgens als een kleuter van drie te gaan gedragen kan ik met mijn pet echt niet bij. Wellicht tijd voor wat nieuw personeel.
Tot slot de scheidsrechters en de rode kaart die niet viel. Fluiten was gewoon ronduit slecht. Hier ga ik verder ook niet op in want het is iets wat helaas te veel voorkomt in deze klasse en iets waar je min of meer rekening mee moet houden als team zijnde. De overtreding op die ‘zielige kleine nummer 13’ die jullie aan alle kanten voorbij liep was gewoon ronduit te schandalig voor worden. Denk dat vrijwel iedereen die aanwezig was het er mee eens is dat het diep rood had moeten zijn. De betreffende speler die de ‘overtreding’ beging zat duidelijk niet in de wedstrijd en kon zijn energie niet kwijt in dat achterlijke geschreeuw van hem. Wellicht wilde hij op deze manier wat van zijn energie kwijt wilde. Ik heb geen idee wat hem bezielde.