uitslagen heren Regioklasse C 21/22 november

• Mikpunt

Heerle - Unitas 63 41-22

Wederom een goede wedstrijd van Heerle.

Goede start, matig einde eertse helft en tweede helft wel weer goed. De mannen uit herel waren gretig naar de 40 op zoek.

Unitas bleef er wel de hele wedstrijd voor gaan en elk foutje van heerle werd gelijk afgestraft, zelf in de slotfase.

• Elmo

Saturnus '72 - EHC (overwinning voor EHC)

EHC direct uit de file snel warmlopen, een zaalbeheerder die het doel optilt en het licht uit doet omdat de ballen oud waren(wat een zielig mannetje)

na een gelijk opgaand begin, nam ehc voorsprong na een terechte directe rode voor saturnus. daarna gaf EHC de wedstrijd niet meer weg en de scheidsrechters zorgde ervoor dat saturnus niet werd afgeschoten!!

dik verdiende overwinning voor EHC tegen een zielig onsportief team dat te slecht is voor deze klasse!!

• D

Ik zal der ook nog wat aan toevoegen rode kaart zwaar onterecht en die jankertjes uit leidschendam moeten lekker gaan schaken vooral de nummer 13 die moet lekker gaan toneel spelen met zijn gejank als die aangeraakt word… Scheidsrechters waren ook zwaar drama en hebben de wedstrijd doen kantelen tot aan die onterecht rode kaart was er niks aan de hand en stonden de mannen uiit ridderkerk met 2 punten voor… er is in ridderkerk de regel dat er helaas niet met hars gespeelt mag worden en als die jankmuilen uit leidschendam dat dan toch doen dan gaat idd het licht uit….

• Lord Farquat

je laat je wel kennen..

• Z

denk dat je blij moet zijn dat het bij 1 rode kaart gebleven is..

spelers die op de break gaan en die dan vol ondersteboven gelopen en door de mangel gehaald worden van achter is doorgaans ook direct rood..

Tis dat de scheidsrechter aan de andere kant van het veld er niet voor fluiten, aangezien hij ze partner niet wou overrulen..

Helaas voor Ridderkerk is er voor Leidschendam ook een regel dat er niet met hars gespeeld mag worden.. Dus wat er op de bal zat was gewoon vuil.

• Sure

Vergeet die kale nummer 6 van EHC niet, de zaalbeheerder was aardig boos na afloop aangezien hij Erwin's traantjes op moest dweilen…

• Elmo

Hier laat Saturnus zijn ware aard dus maar weer is zien. een onsportief team!!

en na 12 doelpunten voelt Erwin zich vast wel gelukkig, dus zullen dan vast traantjes van geluk zijn :)

de rest van de uitslagen al bekend?

• Bak

Mijn hemel. Wat een drama zeg. Op het veld af en toe eens wat emoties tonen (tot op zekere hoogte) is tot daar aan toe. Maar om dan zelfs ná de wedstrijd moeilijk te gaan lopen doen en opmerkingen maken die te triest voor worden zijn gaat toch echt wat te ver. En dan nu je ook nog steeds op een forum je gaan lopen aan stellen. Wie zijn hier dan eigenlijk de huilen balken?

Wat betreft de ballen; er waren inderdaad een paar ballen vies. Stof of oude hars, zou beide kunnen. Wij hebben inderdaad ook een hars verbod in de Tas. Hoe dan ook, om je als zaalbeheerder vervolgens als een kleuter van drie te gaan gedragen kan ik met mijn pet echt niet bij. Wellicht tijd voor wat nieuw personeel.

Tot slot de scheidsrechters en de rode kaart die niet viel. Fluiten was gewoon ronduit slecht. Hier ga ik verder ook niet op in want het is iets wat helaas te veel voorkomt in deze klasse en iets waar je min of meer rekening mee moet houden als team zijnde. De overtreding op die ‘zielige kleine nummer 13’ die jullie aan alle kanten voorbij liep was gewoon ronduit te schandalig voor worden. Denk dat vrijwel iedereen die aanwezig was het er mee eens is dat het diep rood had moeten zijn. De betreffende speler die de ‘overtreding’ beging zat duidelijk niet in de wedstrijd en kon zijn energie niet kwijt in dat achterlijke geschreeuw van hem. Wellicht wilde hij op deze manier wat van zijn energie kwijt wilde. Ik heb geen idee wat hem bezielde.

• jemoeder

vriendelijke vriend luister (D), de eerst rode kaart was niet voor de nummer 7 maar die lange slungel die duwde nummer 13,

en dit was ook de enige manier om hem tegen te houden hij tikte jullie ellemaal van het veld af.

en de laast die had donker rood moeten zijn een door gebroken speler neer halen in een break te tiest en heeft niks met handbal te maken ,

en dan komt er ook nog een zaal beherder die denk dat die ons uit onze conctratie kan halen door eerst het goal omhoog te doen en daarna het licht uit te doen. TRIEST

• Lord Farquat

Westlandia-Hwc 30-30