Uitslagen Regio heren B

• Pat

Jupiter-NOAV 30-28

Dramatische wedstrijd van NOAV. We stonden met 7 goalen achter, maar hebben terug geknokt tot gelijk spel. Helaas niet door kunnen zetten..

Zoals gezegd, erg slechte wedstrijd vanuit NOAV, weinig tempo, matige dekking, matig gekeept, matige aanval… maar terechte overwinning van Jupiter.. Congrats!

• Carlos TNT

Zoals gezegt, door pat, terechte overinning :). stonden er zelfs 8 voor. waarna een zeer zwakke afrondende periode van ons volgde en toen noav zelfs volledig terug kwam.. werd toch een beetje benauwd. gelukkig laatste 6 minuten herpakt

wordt een leuke return (en dan wel met hars :))

• Poco-Loco

Ik hoor hier op 't forum alleen maar HOE geweldig NOAV zichzelf vind, das ook een beetje erg niet?:P

• Hexer

Het lag niet aan het goede spel van Jupiter dat men verloor maar vooral aan het slechte spel van NOAV……….

Dat is trouwens niet alleen iets wat NOAV doet maar ook andere ploegen zullen niet snel toegeven dat de tegenstander gewoon beter was/is.

• swift a

Swift A - VHC 27-24

sportieve pot van beide kanten die door de scheidsrechters, helaas, kapot gefloten werd. 7x 2min tijdstraf aan swift kant tegenover 1x aan VHC kant… Toch punten in Arnhem kunnen houden. Mannen VHC, succes verder!

• de nanny

Ha-Stu - Snelwiek

Snelwiek gewonnen met ik dacht 5 punten verschil.

Geen goede wedstrijd van Snelwiek en Ha- stu vocht zich sterk terug in de 2e helft, maar snelwiek neemt de punten mee naar rotterdam.

• wasbaer

Hercules - Blerick 23-30 (11-12)

Blerick de hele wedstrijd de controlerende ploeg en verdiend gewonnen.

• VHC-er

Nou ik durf best te zeggen dat swift zaterdag beter was dan wij hoor.

We speelden helemaal niet slecht maar swift was zeker in de breedte beter. Ze hadden alle posities ruim bezet terwijl wij met een te kleine groep weerstand boden. was inderdaad een leuke wedstrijd en sportief, met soms heel mooi handbal.

We waren dus niet bij machte om deze jonge honden te verslaan. Ik vond de scheidsrechters best meevallen maar we hebben ons dan ook van elk commentaar onthouden. Ik denk dat swift te veel met deze 2 heren bezig was, wat een aantal tijdstraffen opleverde. Hopenlijk hebben we volgend weekend meer in te brengen tegen Artemis.

opbvallende winst voor Blerick deze week. Goed gedaan mannen.

• Sleegertje

Swift - Loreal 32-28

Slechte wedstrijd van Swift, maar de zware bekerwedstrijd tegen MHV'81 afgelopen week zat nog in de benen.