Uitslagen Hoofdklassa A dames

• Borhave

Ik wil even ingaan op de rode kaarten.

1 rode kaart voor DOS van direct omdat bij ons een doorgebroken speelster (in snelle aanval) aan de arm werd getrokken

1 rode kaart voor DOS was 3x2 min

1 rode kaart voor Borhave van Direct overtreding van de hoekspeelster die de bal wou weg tikken en hierbij de hoekspeelste raakte op de arm.

• Borhave

tsja

waarom wordt er gezegt dat VOC 2 z'n jonge ploeg heeft.

en Borhave een fysieke ploeg is, we zijn even jeugdig met speelsters van 14 en 15 jaar….

• waarom

Omdat amstedammers graag overdrijven en vinden dat ze altijd de beste zijn.

• blabla

borhave heeft dan wel zwaar geschut voor 14 en 15 jaar, tjonge wat een beren

• Fritzie

Ach ja, tot nu hebben ze nog niet overdreven. Dames 1,2 en 3 van VOC staan bovenaan.

Maar ben idd benieuwd naar de wedstrijd van donderdag. En dat men VOC beschouwd als een stel jonge meiden zou dat zijn omdat de helft nog A junior is en de andere helft 1ste jaars senior. Dit houd natuurlijk niet in dat andere ploegen ook geen jong team kunnen hebben.

• handbalster

jaloers dos

• Nicky

Het grootste gedeelte van de Amsterdammers zijn import. Daarnaast komt 80% van dat team ook niet uit Amsterdam.

• Tijdover.nl

Uitslag VOC Amsterdam 2 - Borhave: 31-22, rust 11-16.

Foto's komen morgen op Tijdover.nl te staan ;)

• Tijdover.nl (correctie!)

Oeps…voor de duidelijkheid: Ruststand 16-11 (in het voordeel van VOC Amsterdam 2). Was iets te snel…

• Tijdover.nl (correctie!)

Ik ga me maar weer met fotografie bezig houden, want einduitslagen doorgeven gaat niet helemaal goed. Ditmaal moest Borhave nog een doelpuntje erbij krijgen.

Eindstand: 31 - 23. (en dat is wel juist).