Dan toch nog even de andere uitslagen voor de liefhebber.
Nieuw Heeten - Westsite 23:16
T+A/VOC Amsterdam 2 - GIBO Groep/Kwiek 2 39:24
VZV - VVW -:- -> Scheidsrechters niet opgekomen
ZAP - Auto van Ewijk/LHC 30:27
DOS - Borhave 26:26
Havas - DTS'48 27:23
Heb het niet vaak goed maar dat mijn voorspelling van DOS - Borhave uit zou komen had ik zelf echt niet zien aankomen natuurlijk.
Jammer dat er weinig over te lezen valt over hoe de wedstrijd verlopen was. Ik las op de site van DOS dat Borhave erg goed speelde en dat DOS blij mocht zijn met een gelijkspel. Moet dus wel een leuke wedstrijd geweest zijn.
Havas ook eindelijk de punten leuk voor deze ploeg, waren ze weer compleet of nog steeds met al de jonkies ?
ZAP niet echt overtuigend maar toch weer de punten, in het verslag op de site van LHC lees ik dat ze de 2de helft van het begin man to man hebben gespeeld en daardoor terug zijn gekomen in de wedstrijd. Leuke zet zie je niet vaak in handbal.
Komende Donderdag staat de inhaalwedstrijd VOC2 - Borhave op het programma, dat zal dan een leuke wedstrijd kunnen worden. Ben benieuwd of Borhave de meiden van VOC2 tegen kan houden. Ga toch voor het thuisvoordeel en misschien toch ook wel het nadeel van Borhave om doordeweekds op Donderdagavond naar Amsterdam te komen.
Wat denken jullie ?