Uitslagen Hoofdklassa A dames

• BOOM

VZV - VVW ging niet door ivm dat er geen scheidsrechters waren. Op de NHV site staan ook helemaal geen scheidsrechters ingevuld voor deze wedstrijd.

De twee scheidsrechters van de wedstrijd ervoor tussen VZV 2 en Quick wilden wel fluiten, maar om twee mannen van 55+ nu nog een wedstrijd op een nog hoger niveau te laten fluiten is wel een beetje to much. Wel pittig dat ze wel wilde.

Nu maar wachten wanneer de wedstrijd ingehaald gaat worden.

PS Ik kan niet wachten op alle haat reacties!! Ja VVW wilde gewoon niet, omdat ze een geblesseerde speelster hadden!!!

Nu is het al gezegd dus hoef je niet in herhaling te vallen. BLABLA!

• blabla

wil het toch even kwijt, VVW wilde niet omdat ze een gebleerde speelster hadden. hahahahaha

• smartlap

Is het niet zo dat de wedstrijd ook niet gespeeld kan worden als er geen scheidsrechterskoppel aanwezig is met de juiste papieren voor de hoofdklasse? Dan zou ik ook niet spelen. Koppel had er al 1 wedstrijd opzitten, is dus conditioneel niet helemaal fit meer. Hoofdklasse is toch weer een niveau hoger. Als je de wedstrijd niet in de hand hebt kunnen er nog veel meer blessures ontstaan.

• Buitenstaander

Ik snap de frustraties bij VZV. Het is natuurlijk een spannende derby, maar regels zijn regels van het NHV en als VVW dit mag weigeren dan is dit natuurlijk logisch dat ze dit doen geblesseerde speelsters of niet. Ook de meiden van VVW vonden het jammer dat er niet gespeeld werd, maar het NHV heeft nou eenmaal deze regels opgesteld. Dus verwijten niet naar VVW en VZV, maar naar het NHV want zij hebben totaal geen scheidsrechters ingedeeld op deze wedstrijd.

Fijn dat de scheidsrechters van de wedstrijd ervoor zich hadden aangeboden, maar dit is een plaatselijke derby met veel strijd en vanuit het verleden nogal wat emoties. Aangezien deze scheidsrechters er al een wedstrijd op hadden zitten is de kans dat het dan uit de hand loopt te riskant.

• tsja

Dan toch nog even de andere uitslagen voor de liefhebber.

Nieuw Heeten - Westsite 23:16

T+A/VOC Amsterdam 2 - GIBO Groep/Kwiek 2 39:24

VZV - VVW -:- -> Scheidsrechters niet opgekomen

ZAP - Auto van Ewijk/LHC 30:27

DOS - Borhave 26:26

Havas - DTS'48 27:23

Heb het niet vaak goed maar dat mijn voorspelling van DOS - Borhave uit zou komen had ik zelf echt niet zien aankomen natuurlijk.

Jammer dat er weinig over te lezen valt over hoe de wedstrijd verlopen was. Ik las op de site van DOS dat Borhave erg goed speelde en dat DOS blij mocht zijn met een gelijkspel. Moet dus wel een leuke wedstrijd geweest zijn.

Havas ook eindelijk de punten leuk voor deze ploeg, waren ze weer compleet of nog steeds met al de jonkies ?

ZAP niet echt overtuigend maar toch weer de punten, in het verslag op de site van LHC lees ik dat ze de 2de helft van het begin man to man hebben gespeeld en daardoor terug zijn gekomen in de wedstrijd. Leuke zet zie je niet vaak in handbal.

Komende Donderdag staat de inhaalwedstrijd VOC2 - Borhave op het programma, dat zal dan een leuke wedstrijd kunnen worden. Ben benieuwd of Borhave de meiden van VOC2 tegen kan houden. Ga toch voor het thuisvoordeel en misschien toch ook wel het nadeel van Borhave om doordeweekds op Donderdagavond naar Amsterdam te komen.

Wat denken jullie ?

• borhave

Ja het is een heel groot nadeel om naar amsterdam te gaan doordeweeks

we vertrekken om kwart over 4 richting amsterdam dus een aantal moesten vrij vragen van het werk

gelukkig is het bijna iedereen gelukt….

Even over DOS.

Het was een spannende wedstrijd,

3 rode kaarten

2 aan de zeide van DOS, 1 aan de zijde van Borhave.

scheidsrechters hadden de wedstrijd goed in de hand en strafden behoorlijk

Uiteindelijk vind ik dat we hadden moeten winnen gezien het spel beeld

in de eerste helft heeft het verschil van 5 doeplunten op het score bord gestaan.

maar vooraf gezien zijn we blij met een punt.

• tsja

Nou Borhave,

Dat klinkt in ieder geval als een spannende wedstrijd.

3 rode kaarten dat is niet niks, alleen door 3x 2min ? of zaten er ook nog directe rode kaarten tussen.

Ben benieuwd wat Donderdag word tussen VOC2 - Borhave.

Als Borhave inderdaad een sterke fysieke ploeg is, is de vraag of de jonge meiden van VOC2 hier bestand tegen zijn.

Ik denk toch dat VOC2 de punten pakt, maar dat het zeker niet makkelijk gaat worden en dat Borhave de stand lang in evenwicht weet te houden.

Is er al bekent wanneer VZV - VVW opnieuw gespeeld gaat worden dit keer wel met scheidsrechters.

• toeschouwer

bij dos 3x2 minuten, bij borhave direct rood, arm trekken doorgetrokken speelster.

maar inderdaad, gezien het spelbeeld zou het niet onterecht zijn als borhave de punten mee had genomen.

Dos had nog kunnen winnen als doelpunt in de laatste seconden niet werd afgefloten door de scheids, valt over te discussiëren.

Maar eindelijk een keer een spannende wedstrijd voor Dos, heeft de dames denk ik met beide voeten weer op de grond gezet. Ook mooi dat deze wedstrijd ook andere speelsters meerdere doelpunten hebben gezet en niet alles van de linkerkant moest komen. Eindelijk balans in het team? of was dit een eenmalige schittering van andere speelsters, aangezien vooral Annelies Smeeds de scorende factor is in dit talentvolle team.

• kosjeric

Als 1 van de scheidsrechters van dienst in de wedstrijd DOS-Borhave kan ik nog even verduidelijken voor toeschouwer en de rest van het publiek(tu) dat het laatste doelpunt van DOS niet kon worden toegekend omdat voordat de bal de doellijn was gepasseerd de tijd was verstreken.Dus geen discussie mogelijk wat mij betreft.

• ook toeschouwer

het laatste doelpunt van Dos zat in het net toen de tijdzoemer ging, daardoor floot 1 scheidsrechter voor een doelpunt en de andere zwaaide van niet, maar in de zoemer is binnen de tijd,

ook wij hebben, zoals iedereen op de tribune goed opgelet, juist in deze situatie maar helaas 1 scheidsrechter beslist. Jammer voor Dos op naar de volgende wedstrijd.