1ste div heren ronde 10!!!

• Jozef

Toch nog een paar voorspellingen op de valreep??? Zal leuk zijn toch!!!

DSS - Red-Rag/Tachos:

Deze lijkt me duidelijk, makkelijke overwinning voor de mannen uit waalwijk.

Hercules - Pals groep/E&O 2:

1 van de mooiste wedstrijden van het weekend denk ik denk dat E&O het hercules knap lastig kan maken, maar uiteindelijk wint hercules met 2 verschil!!!

PSV - FIQAS/Aalsmeer 2:

Pffff ook een moeilijke om te voorspellen denk dat psv no wel eens aan langste eind kan gaan trekken psv dus.

Venus/Nieuwegein - Internos:

Dit is dan de mooiste van dit weekend Nieuwegein heeft vorige week geen kans gehad zoals ik heb vernomen van de wedstrijdverslagen, en internos zijn ze een beetje op de weg terug? Interesante pot zeg toch nieuwegein thuisvoordeel!!

White Demons - AHV Swift:

De mannen uit Arnhem hebben na vorige week en het al gespeelde programma toch echt laten zien dat er niet meer getwijfeld kan worden of ze nog kampioenskandidaat zijn, maar dit zijn nou net van die wedstrijden dat je lelijk op je bek kan gaan in die harsloze hallen en zeer vervelende tegenstander!!! Swift wint wel maar zal niet echt overtuigend zijn!!!

Kras/Volendam 2 - Eurotech/Bevo 2:

Leuke technische pot met jonge honden denk volendam met 1of2 verschil!!!

Vos Investment/Lions 2 - TB Europe/MHV:

MHV blijft 1 helft bij daarna nemen de lions afstand en zal er vrij makkelijk gewonnen worden….

Succes mannen!!!!

• Gerard B

DSS - Red-Rag/Tachos:

Duidelijk, DSS gaat thuis niks klaar spelen, Tachos wint.

E&O heeft het vorige week moeilijker gehad als verwacht….. Hercules wint gewoon goed zijn wedstrijden…Hercules wint van E&O, klein verschilletje…. max 3 punten.

PSV - FIQAS/Aalsmeer 2:

PSV - Aalsmeer is een intressante wedstrijd….. De mannen van PSV kunnen mij niet boeien…… maar pakken toch overal de nodige punten weg. Zelfs in het harsloze hol van Mill wisten ze de punten veilig te stellen. Echter denk ik niet dat de punten thuis gehouden kunnen worden. Aalsmeer speelt degelijk handbal en doet dat ook tegen PSV. Aalsmeer wint

Nieuwegein verloor afgelopen week van Swift…. niks aan de hand denk ik. Internos won van de Lions…. Helaas heren van Internos… een zwaluw maakt nog geen zomer…. Nieuwegein pakt dit weekend de punten…. en hoe!!

Swift wint, al zal het wat moeizaam gaan…

Twee ploegen die de punten nodig hebben. Op de ranglijst staan beide ploegen er slecht voor, maar beide ploegen vind ik helemaal niet zo slecht spelen als de stand doet vermoeden. Toch zal Volendam in de paling“stad” geen moeite hebben met de Limburgers. Volendam boekt een degelijke overwinning op deze directe concurrent..

Lions 2 verpletterd MHV!!

• sjonnie1

DSS - Red-Rag/Tachos:

Dss moet thuis vol aan de bak om 2 punten te houden. ik denk dat ze dat net niet gaat lukken en pakken de waalwijkers de 2 punten weg uit heemskerk.

Hercules doet het zeer goed maar 1 punt van de koploper vandaan. thuis tegen e en o word en dan ook wel verplicht gewonnen. als zij het met moeite. 4 verschil.

PSV - FIQAS/Aalsmeer 2:

Psv en aalsmeer hoog geklasseerd. welke van de 2 gaat winnen. psv thuisvoordeel maar de jongens van Aalsmeer gaan deze pot uiteindelijk wel naar hun toe slepen. Aalsmeer wint nipt.

Dit kan een mooite pot winnen. internos heeft al veel punten laten liggen dit seizoen maar tegen goede ploegen toch weten te verrassen. ondanks dat gaat Nieuwegein gewoon de 2 punten thuis houden met een doelpunten of 5/6 verschil. komen wel over dipje heen van vorige week.

Swift gaat het nog lastig krijgen in Berkel Endschot. zonder hars, klote hal maar toch gaat de koploper wel winnen van de witte demonen en word het gewoon een goede overwinning. En mogen ze zich voorbereiden op Hercules volgende week.

Volendam zeker geen slechte ploeg. vaak ook pech. Bevo gaat na een lange reis geen punten pakken. want de volendammers houden de punten gewoon in eigen huis. 4 verschil

Lions geen problemen met Mhv 6 verschil

• Tonijn

DSS - Red-Rag/Tachos

DSS is klaar met eerste divisie spelen en Tachos heeft naast goede trainer ook best leuk spel (potentie). Tachos wint met 4 doelpunten verschil.

Hercules - Pals groep/E&O 2

Hercules draait warm, E&O gaat ff wat stroever allemaal (niet erg stroef overigens, maar tegen de runner-up lijkt het stroef). Dus Hercules wint met puntje of 3 verschil.

PSV - FIQAS/Aalsmeer 2

PSV doet het best aardig, maar Aalsmeer 2 is toch wat beter (en speelt zeker veel leuker handbal dan Aalsmeer 3). Helaas voor PSV, thuisnederlaag met redelijk ruime cijfers (die vlak voor tijd tot stand komen).

Venus/Nieuwegein - Internos

Nieuwegein zal naarmate het seizoen vordert steeds meer de weg kwijtraken is mijn voorspelling. Ondanks thuisvoordeel, gaat Internos er met de punten vandoor.

White Demons - AHV Swift

Na jaren van hangen en wurgen tegen het niveau van eredivisie zakt White Demons nu verder en verder weg. AHV Swift zal, met wat moeite omdat ze niet echt opgeladen zijn, toch winnen.

Kras/Volendam 2 - Eurotech/Bevo 2

Spannende en ik denk heel leuke pot; waarin Bevo lang meedoet maar puntloos naar huis moet.

Vos Investment/Lions 2 - TB Europe/MHV

Simpel, MHV is klasse minder dan Lions 2. Dus die punten blijven in het zuiden!

• Injury

DSS - Red-Rag/Tachos:

Dit zijn wel de potjes waar de Heemskerkers het van moeten hebben. Tachos toch ff een tikkie opgelopen tegen WD en lees toch dat zij 4 uit 9 ook wat magertjes vinden. Beide teams moeten winnen, maar verwacht dat Jansen er veel tegen gaat houden: 24-28

Mooie pot! Hercules loopt goed mee met de koploper. Gaan ze het thuis ook redden tegen E&O? Denk dat ze op basis van het thuisvoordeel (en vooral het uitnadeel voor E&O) de punten in Den Haag zullen blijven: 29-26

PSV - FIQAS/Aalsmeer 2:

PSV heeft een aardige ploeg die verrassend uit de hoek kunnen komen. Gaan ze het ook redden tegen Aalsmeer? Ik denk dat een gelijk spelletje de verhoudingen aardig weergeeft.

Tja, wat moeten we hier van zeggen? Nieuwegein heeft niet veel kansen gehad in Arnhem (heb ik ook maar gelezen), maar daar staat wel tegenover dat Bob de Jong weer aan het ballen is. Dat icm het thuisvoordeel is genoeg voor Nieuwegein om Internos nog even op een grotere achterstand te zetten: 33-31

Er bestaan geen ergere uitwedstrijden dan uit naar WD. Put WD hier de kracht uit om Swift pootje te haken? Zou zomaar kunnen. Handballend is Swift duidelijke de betere van de 2, maar denk niet dat dat het belangrijkste gaat worden. Wie heeft de meeste motivatie en wil wie het liefste 2 punten pakken? Denk dat Swift dat wel op kan brengen dus blijven ze nog een week langer koploper: 21-25

2 maal jonge honden. Bevo moet een eind rijden en dat gaat ze opbreken. Verwacht dat Volendam de punten in eigen huis kan houden. Zullen ook wel moeten. 27-25

Vos Investment/Lions 2 - TB Europe/MHV

Lijkt me duidelijk wie hier aan het langste eind gaat trekken. MHV heeft het erg moeilijk dit seizoen. Met veel werklust kunnen ze vaak wel bijblijven, maar goed dat levert niet altijd punten op. MHV zal thuis de punten moeten pakken en in dit soort potjes zo lang mogelijk bijblijven: 32-24

• Die rooie wadaan!

Internos jongeee :)o

• (Duim)-Zuigertje

DSS - Tachos

Hier worden de punten gedeeld.

Hercules - E&O

2e van E&O is niets, wordt niets en neemt niets mee naar huis.

PSV - Aalsmeer 2

Aalsmeer maakt gemiddend 3 á 4 doelpunten meer.

PSV heeft het thuisvoordeel.

Delen die punten.

Nieuwegein - Internos

De thuisploeg heeft een goed gevulde ziekenboeg, laat “oud”- spelers meedoen en wint.

White Demons - Swift

Het publiek van Swift kennende zal het zijn alsof het een thuiswedstrijd is (W.D. heeft geen publiek meer).

Winst mee naar Arnhem

Volendam 2 - Bevo 2

Ook hier wordt de paling eerlijk gedeeld.

Lions 2 - MHV

Thuis overwinning.

• Robdk

Ik kan me vergissen, maar ging internos niet voor het kampioenschap??