Uitslagen Landelijke BEKER!

• Giedd

Unitas'63 - Hellas 3 25 - 20

Unitas ( regio C ) begon goed aan de wedstrijd tegen Hellas ( Hoofd B ) en heeft de

hele wedstrijd op een voorsprong van ongeveer 4 doelpunten gestaan die aan het begin

van de wedstrijd tot stad kwam! De kampioen van vorig jaar in de regio C viel toch erg

tegen. ( misschien daarom slecht 1 punt in de hoofdklasse? )

Ook werd de derde helft gewonnen wat erg belangrijk is in de regio zuid holland

dus was een perfect avondje voor de Maassluizers!

Zijn er nog andere leuke wedstrijd/uitslagen? Graag hoor ik dat!

• Ralf

—————————————————————————————-

Bron: Handbalstartpunt.nl

Saturnus '72 - White Demons 17-27

D.W.S. - Internos 29-35

Swift H - TB Europe/M.H.V. '81 27-28

Cabezota - Pals Groep/E en O 2 30-36

Univeé/Achilles - ASV U.D.I. '96 30-22

U.G.H.V. - Regioteam CAD2M 24-28

Unitas '63 - Hellas 3 30-25

—————————————————————————————-

U.G.H.V. - Regioteam CAD2M 24-28

Was een hopeloos slechte wedstrijd van het Regioteam, stonden 10 minuten voor tijd wel op 20-27 dus met zekere winst.

Cabezota heeft het E&O2 weer moeilijk weten te maken, helaas niet zo'n klinkende winst als vorig jaar voor de heren uit de Regio A. E&O2 schijnbaar toch een jaartje volwassener en heeft zich over het “geen hars en skippybal” syndroom heengezet.

Verder weinig verassends.

• Pat

Ik ben benieuwd dat Jupiter '75 tegen Loreal maakt en NOAV tegen BEVO2…

Lang leve het underdog syndroom???

• 9

Jupiter en NOAV spelen as zaterdag toevallig tegen elkaar. Inzet is de koppositie in regio B, ik neem aan dat beide ploegen het rustig aan doen.

• Pat

Ik denk niet dat een van beide ploegen zich zomaar uit de beker laten gooien.

Het zal me niet verbazen als één van deze twee door bekeren.

Zaterdag a.s. is inderdaad battle voor de 1e plaats in regioklasse B… maja.. volgens sommigen hier is regioklasse niet handbalwaardig………

We shall see

• Robdk

Swift Helmond - Mhv 81 27-28

Als het een competitiewedstrijd was geweest, was een gelijkspel terecht!

• Carlos TNT

wij maken ons geen illusies tegen loreal… is een leuk affiche om mee te make, maar daar houdt het wel mee op. hebben niet de ervaring om tegen een ere-divisie te stunten

• Calzone

Behalve Calzone natuurlijk, Noord-Amerikaans kampioen 2006-2007. :)o

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat zowel NOAV als wij geweldig geloot hebben! Twee mooie affiches denk ik zo.

Maar kansen om te winnen zullen er niet snel zijn.

Ik hoop dat zowel wij als NOAV door zo'n sterke wedstrijd op scherp staan, en er zaterdagavond een mooie pot van maken!

• Sleegertje

Net zoals wij, Swift Helmond. Wij vonden het ook een mooi affiche om tegen eerste divisionist Mill te mogen spelen.

Bijna de hele 1e helft stonden wij met 1 a 2 goals voor en net voor rust maakte Mill gelijk 12-12. De 2e helft nam Mill een voorsprong en 3 minuten voor tijd was het 24-28. Door een tweetal tijdstraffen wisten we nog terug te komen tot 27-28.

In de laatste seconde hadden we zelfs nog een vrije kans maar helaas pakte de keeper die en won Mill.

Het was een hele aantrekkelijke pot en de sfeer was geweldig in een druk bezochte sporthal. Iedereen bedankt!!

• Mark Spier

Ik heb ook een verrassende uitslag:

Hercules 3 - Quintus 2 30-22 (Ruststand 18-8)

Quintus 2 toch de ploeg die Hercules 1 heeft verslagen en 2e staan in HFDKL B!