Voorspellingen Hoofdklasse B Heren Ronde 6

• Handballigan

Gemini - Sittardia

Sittardia uit is niet gelijk aan Sittardia thuis, maar Gemini is in mijn ogen niet sterk genoeg om Sittardia te verslaan (22-26)

Jawasport/Ventura - V&L

Ventura lijkt een beetje in te storten, flinke tik van Quintus 2 gehad afgelopen weekend, V&L heeft nog niet verloren, zal dat deze week zo zijn? Ik denk niet dat Ventura sterk genoeg is (24-30)

Wings - Atomium'61

Wings thuis nog niet verslagen, lijken toch niet de ploeg van vorig jaar. Atomium heeft stijgende lijn te pakken. Ik denk Atomium nipt (29-32)

Witte Ster'75 - v.d. Voort/Quintus 2

Quintus 2 PUNT. (21-32)

Hellas 3 - SOS-Kwieksport

Duel der degradanten? Denk dat Hellas de degradatiedans gaat ontspringen op ervaring, 2 punten zijn deze week dan noodzakelijk. (27-25)

• G09

Ik vind je voorspelling voor DIOS - Regioteam Cad2M het meest kloppen!

Gemini - Sittardia

Sittardia neemt 2 punten mee ondanks dat ze uit slechter zijn dan thuis!

Ventura - V&L

Ventura gaat het hier V&L heel lastig maken, zeker zonder hars.. maar V&L neemt nipt de punten mee naar Geleen.

Wings - Atomium'61

Wings houdt de punten in huis!

Witte Ster - Quintus 2

Quintus krijgt een gemakkelijke wedstrijd, ze winnen dik!

Hellas wint op ervaring.

DIOS - Regioteam Cad2M

Regioteam en uitwedstrijden is geen goede match, maar ze zullen hier de punten wel mee naar huis nemen!

• Handballigan

Foutjeeee.. von 5 wedstrijden ook al weinig :P

DIOS - Regioteam CAD2M

Regioteam uit slechter dan thuis, tel daarbij op het grote thuisvoordeel van DIOS (iedereen weet wel waarom…) Ik gok een gelijkspelletje (27-27)

• Ralf

Gemini - Sittardia

Gemini wint, mits Sittardia de naam in stand houdt en met het b-team komt.

Ventura - V&L

Geen hars + vervelende bal, Ventura heeft kansen maar ik denk dat V&L te sterk is, punten voor V&L.

Wings - Atomium'61

Wings thuis, vorige week net verloren van V&L, klinkende overwinning voor Wings.

Witte Ster - Quintus 2

Vind Witte Ster erg zwak in de breedte, geen hars bij de bruine anjers? Zou verschil kunnen maken, toch overwinning voor Quintus.

Hellas wint, de heren van Kwieksport zullen flink aan de bak moeten om de punten mee te nemen (hebben ze nog schorsingen na afgelopen weekend?).

DIOS - Regioteam Cad2M

Regioteam leert van de fouten bij Hellas 3 en Ventura (ook harsloos) en laat het geen derde keer gebeuren om punten te laten liggen. Tel hier een walgelijke (doch gewonnen) bekerwedstrijd tegen een 1ste klasser bij op en het Regioteam heeft genoeg motivatie om te vlammen. Punten mee naar Doetinchem, nipt welliswaar.

• Dwight

Volgens mij komt sittardia al een paar jaar met hetzelfde team als waar ze thuis mee spelen hoor. Alleen zijn ze net als (bijna) alle andere teams,

uit minder goed dan thuis, en dat lijkt me niet meer dan logisch.

Gemini - Sittardia: Sittardia

Ventura - V&L: Gelijkspel, misschien wel winst voor ventura

Wings - Atomium'61: Wings

Witte Ster - Quintus 2: Quintus

Hellas 3 - SOS-Kwieksport: SOS

DIOS - Regioteam Cad2M: DIOS

• Voorspeller

Gemini - Sittardia

Dwight, volgens mij is het wel zo dat Sittardia een aantal spelers mist in uit wedstrijden.

Maar we kunnen dit pas vaststellen in de tweede helft van de competitie.

We wachten rustig af :)

Wat ik wel met je eens ben is dat in de regel iedereen uit slechter speelt.

Dan de voorspelling: Overwinning voor Sittardia

Jawasport/Ventura - V&L

Ventura zal niet van plan zijn weer op hun klote te krijgen.

Ik hoop voor de spanning in de competitie dat Ventura wint.

Ik denk echter dat V&L hier wel de punten meeneemt. Al is het nipt

Wings - Atomium'61

Fysiek vs Snelheid, Atomium heeft een ploeg welke completer is dan Wings.

Wings heeft 2 opbouwers waar veel (alle) dreiging vanaf komt, maar dit zal niet genoeg zijn.

Winst voor Atomium.

Witte Ster'75 - v.d. Voort/Quintus 2

Witte ster het thuisvoordeel, maar geen schijn van kans op de winst.

Toch jammer voor Witte Ster dat hun 2 beste spelers nu bij de club spelen van wie ze klop gaan krijgen.

Aan de andere kant, als je zo afhankelijk bent van 2 spelers is het ook niet goed

DIOS - Regioteam CAD2M

Lastige voorspelling dit. Regioteam wordt gezien als de betere ploeg en hebben 1 punt meer.

Ik las, regioteam uit slechter dan thuis en DIOS het thuisvoordeel. Wordt een zeer spannende wedstrijd.

Durf dan ook geen winnaar te voorspellen, een veilig gelijk spel :)

1 punt voor Hellas en 0 voor Sos. Belangrijke wedstrijd waarbij beide ploegen weten dat dit wedstrijden zijn

die ze moeten winnen. Ik denk dat Sos hier de eerste 2 punten pakt.

• Dwight

Over sittardia gesproken weet ik dat het vroeger wel op die manier ging, maar de afgelopen jaren heb ik de ervaring dat het team gewoon hetzelfde is. Ik weet ook niet hoe het nu zit met die limburgse samenwerking, of ze spelers uit dat team mee mogen laten doen. Anders is sittardia gewoon het eerste team van de vereniging en zou ik het raar vinden dat er spelers niet mee gaan naar uitwedstrijden.

Nu mijn eigen verhaal gelezen te hebben is het wel heel erg off-topic, misschien start ik er nog wel een keer een over dit onderwerp

• 18+

Gemini - Sittardia

Gemini wint,

Ventura - V&L

Moeilijk avondje voor de Limburgers die dit weekend de koppositie aan Quintus gaan overgeven. Denk 5 punten verschil voor Ventura

Wings - Atomium'61

Geen probleem voor Wings

Witte Ster - Quintus 2

Quintus.

Moeilijk te zeggen, denk een nipte overwinning voor Kwiek

DIOS - Regioteam Cad2M

Ook hier zal het een close finish worden, denk in het voordeel van DIOS

Al met al een leuke ronde met spannende wedstrijden en uitslagen die dicht bij elkaar liggen (op de bruine anjer in de gewassen piemel na)

• Klasbak

Gemini - Sittardia

Gemini dit jaar vrij zwak, de 4 punten vindt ik dan ook een verassing. Winst naar Sittardia

Ventura - V&L

Denk dat V&L hier punten laat liggen als is het er maar 1, gelijkspel.

Wings - Atomium'61

Zal spannende wedstrijd worden, zoals altijd. dubbeltje op zn kantje, gezien de stand winst Atomium

Witte Ster - Quintus 2

Quintus zal ondanks het misschien ontbreken van wat talenten toch de winst pakken.

Verwacht toch dat SOS hun eerste puntjes pakken.

DIOS - Regioteam Cad2M

Regioteam kan niet uit de voeten op dat kl*te veld, punten blijven thuis bij DIOS

• supporter

Gemini - Sittardia

sittardia denk net aan,

Ventura - V&L

wordt messchien lastig voor V&L omdat ze zonder hars spelen maar denk toch dat ze winnen

Wings - Atomium'61

duidelijk wings

Witte Ster - Quintus 2

neem aan Quintus, maar neit gemakkelijk (geen hars) denk 4 punten verschil

de ervaring wint het Hellas met 1 punt verschil

DIOS - Regioteam Cad2M

dit wordt een close finish worden, denk in het voordeel van DIOS omdat ze thuis spelen