Heren regioklasse B ronde 6

• Bil

Ja, roept u maar

Swift Helmond - Loreal 2

Loreal is in tegenstelling tot vorig jaar ineens aangeschoten wild, Swift houdt de punten in eigen huis.

Jupiter '75 - N.O.A.V

klapperrrrr van de week. Hoewel Jupiter nog niet echt goed speelt en N.O.A.V. aardig meedraait denk ik dat we de punten in eigen huis houden.

Swift Arnhem 2 - V.H.C.

Verassing van de week, punten gaan mee naar Valkenswaard

Artemis - White Demons 2

Het moet toch een keer ophouden met Artemis, maar deze week nog niet.

Ha-Stu - Snelwiek

Walk-over voor Snelwiek

Hercules 4 - Blerick

Hercules houdt de punten nipt in eigen huis.

• Pat

Swift Helmond - Loreal 2

Ligt denk ik geheel aan het spel van Loreal 2. Indien ze opeens het licht zien, kan het nog spannend worden, anders dan blijven de punten in de hellemond.

Jupiter '75 - N.O.A.V

Op dit moment dé topper van de regioklasse. Incompleet NOAV heeft in de regulierecompetitie nog niet 100% zijn kunnen laten zien. Daarbij hebben beide teams in de aanloop een zware bekerwedstrijd op het programma. In een spannende wedstrijd zal NOAV met moeite de nipte winst meenemen naar het zuiden.

Swift Arnhem 2 - V.H.C.

SA2 is voor mij nog onbekend. VHC heeft me niet weten te overtuigen ondanks een paar behendige spelers. Punten blijven in Arhnem.

Artemis - White Demons 2

Artemis blijft de punten pakken.. ook hier..

Ha-Stu - Snelwiek

Dubbele cijfers voor Snelwiek..

Hercules 4 - Blerick

Gelijk spelletje…

• VHC-er

Swift Helmond - Loreal 2

Swift thuis te sterk voor Loreal, swift zegt heel bescheiden dat ze bouwen dit jaar maar zijn thuis beresterk en willen heel graag bovenin mee draaien, dus gedreven op jacht naar punten en Loreal tja….

Jupiter '75 - N.O.A.V

Inderdaad een topper in de regioklasse. Als ik de beide wedstrijden tegen ons bekijk vind ik Noav sterker maar ja een derby is daarvoor niet representatief en wij waren in Susteren erg slecht vergeleken bij afgelopen zondag.

Dus kan spannend worden ik gok op Jupiter die nu wel compleet zullen zijn.

Swift Arnhem 2 - V.H.C.

Een zware tegenstander en gezien de wederom uigebreide blessureboeg is het roeien met de riemen, maar we hebben niks te verliezen we waren immers al dood en begraven volgens velen voor de competietie begon.

Ik ga uit van onze eigen kracht en we winnen nipt in Arnhem.

Artemis - White Demons 2

Artemis thuis, te sterk voor WD

Ha-Stu - Snelwiek

Ruime overwinning voor Rotterdam

Hercules 4 - Blerick

Hercules pakt thuis met gemak de punten.

succes allemaal !!

• Ouwe rot

Beste VHC-er,

We zijn toch zeker aan het bouwen en ja wij willen natuurlijk elke wedstrijd punten gaan pakken, maar we houden ons niet voor de gek. Als we de punten niet pakken is dat jammer, maar geen ramp. Als we het gevoel hebben dat we er alles aan hebben gedaan en een goed gevoel hebben over de wedstrijd, is het verliezen van een betere ploeg niet zo erg. En het gaat steeds beter, ondanks de kleine blessures die we hebben in het team. Het is voor ons het belangrijkste om in de regioklasse te blijven en dat gaat lukken ook.

Ik zal ook eens een poging wagen om te voorspellen voor komend weekend. (ik doe dit eigenlijk liever niet, maar alla deze ene keer dan)

Swift Helmond - Loreal 2

31-27

Jupiter '75 - N.O.A.V

25-23

Swift Arnhem 2 - V.H.C.

28-25

Artemis - White Demons 2

27-22

Ha-Stu - Snelwiek

17-35

Hercules 4 - Blerick

20-22

• wasbaer

Laat ik beginnen dat de inhaalwedstrijd tussen Swift Arnhem - Blerick in 32-23 is geëindigd.

Een dik verdiende overwinning voor de mannen uit Arnhem.

Ik denk dat Swift Arnhem een dikke outsider is voor de titel, goed ingespeeld technisch team met schotkracht.

Swift Helmond - Loreal 2

Dikke winst voor Helmond

Jupiter '75 - N.O.A.V

Jupiter laat zien wie het beste is

Swift Arnhem 2 - V.H.C.

Geen verrassing, winst voor Arnhem

Artemis - White Demons 2

Winst WD

Ha-Stu - Snelwiek

duidelijke winst voor Snelwiek

Hercules 4 - Blerick

Hercules met moeite.

• Helderziende

Nou het vorige weekend bracht niet veel verassingen ik hoop deze keer wel.

Swift Helmond - Loreal 2

Helmond thuis wint van loreal, ze gaan steeds beter spelen en met die ouwe rot in de gelederen die meestal; het overgrote deel van de doelpunten voor zijn rekening neemt. Moet dat geen probleem zijn.

Jupiter '75 - N.O.A.V

Jupiter zal beter moeten spelen dan afgelopen zondag om van Noav te winnen, maar de jongens uit eersel liggen lekker op koers als enige ongeslagen ploeg.Dus winst voor Jupiter in Eersel.

Swift Arnhem 2 - V.H.C.

VHC uit ook met de ouwe rotten van het 2e of juist niet ?? Ze zullen daar geen potten kunnen breken denk ik.

Arnhem doet inderdaad goed mee en zal thuis winnen van VHC dat geplaagd is door blessures.

Artemis - White Demons 2

Artemis thuis in Tilburg in de streekderby winnen ze van WD

Ha-Stu - Snelwiek

Snelwiek haalt uit in Nijmegen en wint makkelijk met groot verschil

Hercules 4 - Blerick

Hercules op het gemakje. een goede middenmoter met veeeeeel ervaring en Fysiek.

Blerick heeft geen kans daar.

Succes allemaal !!!