Regio C heren 21/22 november

• BillC

Saturnus '72 - EHC

Saturnus '72 heeft weer eens last van een blessuregolf en daar bovenop komt nu ook nog het virus A (H1N1)

Denk dat EHC vandaag dan ook geen moeite mag hebben met dit door tegenslag geplaagde team <> 21-39

Heerle - Unitas '63

Unitas '63 is vandaag geen partij voor de nieuwe koploper, de mannen uit Wouw kunnen gaan werken aan het doelgemiddelde <> 38-22

Hercules - Snelwiek

Hercules is na een goede warming-up…… met Tijgerbalsem, veel te sterk voor de mannen van Snelwiek(HAR&O ?), en Heineken:)o complimenten voor je taalgebruik deze keer ;-) <> 32-21

Saturnus - US

Dit is zo'n wedstrijd die niet te voorspellen is ga dan ook voor het thuisvoordeel van de mannen uit Leiden <> 23-22

Savosa - DWS

Savosa is terug op aarde en staat met beide voeten weer op de grond!

Als DWS gebruik maakt van de kwetsbare kant van Savosa, lees……. snel afstand nemen (daar blijken ze niet tegen te kunnen), dan kan het hier gemakelijk winnen <> 25-30

Westlandia - HWC

Westlandia misschien toch wel sterker als van te voren gedacht? HWC mag vandaag geen moeite hebben en zetten de overwinning reeks voort <> 22-32

• balletje

Voordeel van Savosa schijnt te zijn dat ze een zekere matthijs hebben.

• Bruut geweld

typisch snelwiek begin gaat het slecht en wat denken ze dan laten we ff bij haro aan kloppen en een berggie spelers vragen vind dat gewoon een vorm van competitie vervalsing en laf gedoe…..

• Jan

Bruut geweld Schreef:

——————————————————-

> typisch snelwiek begin gaat het slecht en wat

> denken ze dan laten we ff bij haro aan kloppen en

> een berggie spelers vragen vind dat gewoon een

> vorm van competitie vervalsing en laf gedoe…..

Ben het hier dus zeker met je eens, zoiets moet niet kunnen.

• oudhandballer

Verstandig hoor van snelwiek

de enige club die zich nog aan de afspraken hou

om nu ook weer spelers in te zetten die lid van snelwiek zijn maar bij haro baalen

er was toch een overeenkomst tussen clubs om tophandbal te krijgen in rotterdam

snelwiek is de enige club die zich nog daarmee bezig hou

dus terecht nu andere clubs het laten afweten spelers terug halen

niet geen vervalsing maar gewoon doen als club waar je voor staat.

Snelwiek goed op de kaart houden.

• (Duim)-Zuigertje

Saturnus '72 - EHC

In tegenstelling tot de naamgenoot uit Leie heeft Saturnus '72 de meest gepasseerde verdediging (keeper) van de regio. Als we dan praten over “last van een blessuregolf” dan hebben de boys in de verdediging daar al heel lang last van.

EHC neemt de punten mee.

Heerle - Unitas '63

En dan ook nog het thuisvoordeel (zitten vaak >300 bezoekens op de tribune(:P)

Hercules - Snelwiek

Zou een (ver)jong(d) Rotterdam hier punten pakken ???

Ga er niet vanuit.

Van horen zeggen liegt men het meest.

Saturnus - US

Bij onze Amsterdamse studentjes moet (te) veel komen van 1 á 2 spelers.

Zoals eerden gemeld staat de verdediging van Leie (ook een studenten stad) als een huis.

En dan ook geen Amsterdammertjes in het Zwart.

Nipte overwinning voor haring en witbrood.

Savosa - DWS

DWS iets beter in het scoren.

De “Co2 opslag” iets beter in de verdediging.

Barendrechters zeker na vorige week iets goed te maken (zou willen dan Jan zo over mij schreef).

Motivatie voor de thuisploeg laat niets te wensen over.

Ga voor de punten Boys.

Westlandia - HWC

Ondanks dat ik er vermoedelijk niet bij kan zijn (druk hé) moeten de haringkoppen van hun buren kunnen winnen.

Zelf zie ik Westlandia (zoals bijna allen op dit forum) nog niet zo snel verliezen.

Gewoon een potje tussen 2 middenmoten (7e en 9e plaats).

De keepers maken het verschil.

Punten mee naar Vlaardingen.

• lala

Savosa - DWS

De wedstrijd van dit weekend

als dws met het mondje dicht kan spelen, heeft het savosa in de knip

dus je praat 2 min omzetten op 2 min aanslagen bij op matthijs en je wint makkelijk

het mag bij het spel 2 min overtredingen maken.

en ja zo speel je die cirkel loper ook uit de wedstrijd

ps Dws even opleten bij de route de borden sporthal aksent zijn opverzoek van jan veranderd in

richting Matthijs

• DWS-er 4ever

Fok wat ben ik nu benieuwd naar die Matthijs zeg, ik moet morgen tegen hem spelen en ik kan gewoon niet wachten om die gozer volledig in de pan te hakken. Ben echt benieuwd naar zijn spel, maar we zijn voorbereid nu. Morgen ff overleggen in de kleedkamer over hoe we hem gaan aanpakken. We gaan ertegenaan en gaan ervoor zorgen dat hij geen bal aanraakt. Op naar de winst.

• dws

DWS-er 4ever,

iets te goedkoop om zo iets op het forum te zetten.

Zeker als je niet iemand van DWS bent.

Hoezo weet ik dat?

Gezien het tijdstip van je melding, wij waren toen aan het trainen.

Beetje jammer om op deze manier een reactie uit te lokken.

Hoop zo dadelijk op een stevige maar faire pot.